Let it B

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ראיתי היום סוף סוף את הסרט Ocean’s Twelve. למען האמת, לא משהו. הראשון יותר יפה ויותר נחמד. אם אתם ממש מתעקשים לראות אותו, תראו כל סרט פעמיים. הסרטים האלה הרבה יותר ברורים כשרואים אותם שוב.


מבחני היציאה הגיעו אל בית ספרי מה שאומר שהייתי צריך לענות על תשעים שאלות בשעה ועשר דקות. לא נורא במיוחד. השאלות על אוצר המילים היו נוראיות. היו שם מילים שלא שמעתי עליהן בחיים שלי והן כנראה שימושיות כמו האקדח מרשמלו (בדקו מה זה ב-NRG). לצרפתייה זה היה מאוד קל. המילים באו מאותו מקור. לא פלא שהיא מצליחה כ”כ. מחר החלק הדקדוקי של המבחן שכולל “שים את הפיסוק המתאים”. יהיה קל.


לאחר המבחן המעצבן הזה קיבלנו את המבחן בחיבור חזרה. אני, עם הטעות הנוראית שגרמה למורה להשתגע, ציפיתי לבי מינוס על גבול הסי פלוס (AKA נכשל בחיבור). הגבוהה ביותר היתה כמובן הצרפתייה (+B), שאחריה אני עם B. לא האמנתי. הטעות הנוראית שלי היתה שכתבתי argue במקום arguement. איזו טעות טפשית. לאחר מכן היא אמרה שברגע שהיא קראה את זה היא נרגעה. מחר נקבל את החיבור על הבצפר ואת המבחן בדקדוק. מעניין מה היא חושבת על -A.


השיעור שחייה היה פשוט שיעור שחייה. שוב שחיתי דולפין כמו לוויתן מת, נכנסו לי מים לאף, כמעט נחנקתי, השתעלתי, ושמחתי שיצאנו מהבריכה.


השיעור היסטוריה היה בערך אותו דבר. האשמנו את המורה המחליפה, קראנו קצת בספר והלכנו. הרוסים האלה לא נגמרים בספר.


השיעור מתמטיקה היה מעניין. קיבלתי בבוחן 22/22 ובמבחן 6 + 96, או 102. כל השאר שוב קיבלו ציונים שהתחילו בשמונה, שבע, שש ואף חמש. נוצר כזה מצב אבסורד בכיתה, שאני 32 נקודות מעל מאה ו-116 נקודות מעל 90. יוצא שהמבחן המחליף יכול לתת לי רק 3 נקודות. הידד לאמריקה שיוצרת כאלה מצבים אבסורדיים.


בשיעור בריאות דיברנו על HIV ואיידס. שבוע הבא פיינאלס. הגיע הזמן.


אני עדיין נרגע מהחוויה המקסיקנית שלי. הצרפתייה הודיעה באופן רשמי שהיא לא אוהבת מדינות לא מפותחות (לא פלא שהיא ברחה מצרפת). משום מה היא חושבת שנורא כיף לי שאני הולך לישראל. אם לא היו שם החתולים, משפחה וחברים שלי, לא היה לי מה לעשות שם. בכל מקרה זה הולך להיות כיף. אין כמו בישראל.


היה כוכב נולד היום. אני מקווה שיעשו את הגמר ב-11 באוגוסט, כשאני אהיה באוויר הרחק מהאסון הזה. מי ייתן. ממילא לא עושים את הגמר בניצנים, אפשר לדחות אותו קצת. לא יקרה כלום.


חואן החזיר לי את המשפט האמריקאי. התברר שהוא רק “שמר עליו”. המשפט היום הוא: “This is not an argue, it’s an arguement“. חבל שמילים כתובות לא יכולות להעביר צלילים. זה מדהים הטון דיבור שלה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה