מצעד הגאווה האמריקאי

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כמו שכולכם יודעים, מצעד הגאווה הישראלי התרחש ביום שישי. מוזר מאוד שבאותו יום (אתמול) הביאו לנו מישהי שתדבר על איידס. היא אמנם סטרייטית, אבל זה צירוף מקרים משונה ביותר.


ועם מצעד הגאווה הישראלי בא גם האמריקאי. בעוד כמה ימים יתרחש מצעד הגאווה האמריקאי ברחוב סנטה מוניקה, רחוב שרחוק בערך עשרים מטר מהבית שלי. רוב ההומואים והלסביות באים מווסט הוליווד, איפה שיש בערך חמישה אחוז סטרייטים. אני מפחד מהיום הזה. אני לא הומופוב, אני סתם שונא תהלוכות צבעוניות ורועשות.


כפי שכולם יודעים, מאי ויוני הם חודשים מצויינים לסנאים להתרבות. מרדפי סנאים נערכים בכל העיר. זכרו אנשים, סנאים מזדווגים זה מחזה לא נעים. תישארו בארץ עם חתולים. סנאים הם סתם אנוכיים ולא נותנים לאף אחד להתקרב. הדבילים הקטנים והשעירים גם שמים לנו בוטנים בעציצים. אם יש מישהו בבית שלי שממש שונא סנאים, זה החתול שלי. למרות גילו המופלג (מאוד) הוא עדיין רודף אחריהם במלוא המרץ. כם כמובן מצליחים לברוח דרך הרווחים בגדר של המרפסת ולהתחמק מהחתול שלי. יום אחד הוא גם יתפוס איזה סנאי.


עכשיו יש לי וידוי קטן. התקנתי שוב את Worms World Party. לכל הכופרים שלא יודעים מה זה, זה אחד המשחקים המצחיקים והמדהימים שאי פעם יצרו. יש שם את ההמנון של ישראל ולפעמים שתולעים מתות הן אומרות שלום. זו אמנם לא הגירסה הכי חדשה, אבל זה חמוד גם ככה.


לידיעתכם: עוד חודשיים ושלושה ימים אני אהיה מעל האוקיינוס האטלנטי, מקווה לישון. באותו יום מוקדם יותר אני אהיה בחלק העליון של טרמינל טום ברדלי (מי זה?) בשדה התעופה השלישי בגודלו בעולם. עכשיו רק צריך למצוא מה אפשר לעשות בישראל בשלושה שבועות.


מחר אני נוסע לתחרות כלשהי (לא שלי) קרוב מאוד לגבול עם מקסיקו (עזה האמריקאית). אל תדאגו לי – אני אביא מים משלי. מקורות אמינים מאוד סיפרו לי ששתיית מים במקסיקו (או מחיקו) תגרום לכם לידידות מופלאה עם האסלה ותגרום לכם להוציא נוזלים מרוב החורים האפשריים בגוף. האמת שהאמריקאים לא ממש משגיחים על מעברי הגבול ואפשר לחצות את הגבול גם ברגל.


וחדשות מרעישות בקשר לארה”ב: ההיספאנים מקום שני בתושבי ארה”ב! שביעית מתושבי ארה”ב הם היספאנים עכשיו. המקום השלישי הוא השחורים כמובן והמקום הרביעי נלקח ע”י האסייאתים. המקום הראשון הוא כמובן הלבנים. כן, ישראלים נחשבים לבנים. תרגעו.


משעמם לי נורא. אין משפט אמריקאי בגלל זה. גם בגלל שאין על מה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

10 מחשבות על “מצעד הגאווה האמריקאי”

  1. WWP רולז!!! חולה על המשחק הזה!!! אמנם המון זמן לא שיחקתי בו אבל הייתי מכורה, ואני עדיין שומרת אמונים… אח המשחקים המצחיקים שקיימים!!
    SUPER SHEEP!

    ואיייי כשהייתי בארה"ב, במרילנד כל מטר היה סנאי! זה היה כ"כ מצחיק!! מאוד מאוד מבדר!!!
    בהתחשב בעובדה שבארץ יש בערך 10 כאלה…

    1. אם את גרה במערב קנדה אז כנראה אין הפרש שעות.
      וד"א: קנדה זה די רחוק מלוס אנג’לס. ממונטריאול ללוס אנג’לס זה חמש שעות טיסה!
      nadavs

  2. לפי הדברים שכתבתה בצד על האמריקאים זה ממש לא נכון ואתה סתם מכליל אפשר לחשוב שהישראלים מושלמים ושכל כך נהדר פה בארץ…

    1. ברור שאני מכליל. יש יותר ממאתיים חמישים מליון אמריקאים, העמוד יהיה באורך קילומטר!
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה