מחר זה מתחיל

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מלבד ההתחלה של תחושת סוף השנה, החופש והטיסה (הארוכה והמשעממת) לארץ, הגיע הזמן גם לתחושה של “פחד”. מחר מתחילים מבחני סוף השנה של המורה לאנגלית, ולפי הידוע לי, הם לא הולכים להיות קלים כלל וכלל. שמועות אומרות שכל תלמיד שמקבל במבחנים שלה מעל תשעים מובל לחדר צדדי לבדוק אם הוא רימה, וכל התלמידים שנכשלו עומדים באודיטוריום ונסקלים באבנים. אלוהים, עשה שאקבל מאה.


השיעור אנגלית היה היום שיעור של מצגות. ראשון הלך הקוריאני שהאייקיו שלו שווה בערך לציון שהוא קיבל. ההרצאה שלו על צ’רצ’יל היתה די נחמדה, העבודה שלו קיבלה +B, אבל היה נראה כאילו ההרצאה לא תקבל הרבה נקודות. זה לא היה ממש טוב. השאלות לא היו קשות במיוחד למי שעשה את העבודה, אבל הקוריאני הטיפש היה חייב לא לענות עליהן. הוא התחיל לענות שטויות, ויצא מזה בנס עם 72. יש לו 84 בעבודת מחקר, מה שעושה את הציון שלו למינימום 42. שיהיה לו בהצלחה.


ההרצאה השניה היתה של הרוסי שצפיתי לו מאה מזהיר. ההרצאה שלו נגררה קצת יותר מדי והוא היה צריך לעצור באמצע. השאלות שהוא נשאל לא היו קשות במיוחד, אבל כנראה שבגלל שגיאת כתיב אחת שהרסה למורה את השאלה הוא קיבל 64. הגיע לו לפחות 80. עכשיו אני מפחד.


השיעור ספורט היה מעצבן לא פחות. עקב הלוויה שהמורה היתה צריכה להשתתף בה, השיעור שחיה בוטל. במקום זה הלכנו החוצה לשמש, למורה המריץ. מזלינו שפר עלינו ולא רצנו, רק ראינו אנשים שרצים. מחר למזלינו יש שחייה, אם היינו רצים לא היה טוב.


בשיעור היסטוריה קראנו קצת על מלחמת קוריאה, על דוגלאס מק’ארתור השאפתן והטיפש. חוץ מזה לא קרה שום דבר מעניין בשיעור. אולי מחר.


בשיעור מתמטיקה קיבלנו עוד דף עבודה וראינו את התשובות לבוחן. המורה שלי נפלה בפח של עצמה וכתבה תשובה לא נכונה לאחת השאלות. אם היא כותבת לי שזה לא נכון אני אתקן אותה. אני לא אתן לאמריקאים לחשוב במקומי. וכן, אני עדיין שונא חרוטים.


בשיעור בריאות ראינו התחלה של סרט על מערכת הרביה. אני לא יודע אם אלו תמונות אמיתיות או לא שם, אבל לא נראה לי שמישהי היתה מוכנה שיצלמו לה במקומות כ”כ אינטימיים. במהלך הסרט הלכנו לקבל את העבודה שלנו. המורה הזהירה שחלק מהתלמידים העתיקו, ואני כבר ראיתי בדמיוני שכתוב לי plagerism על הדף, כי זה די ברור מאיפה הכל לקוח (למרות שלא מילה במילה). על העבודה שלי היה כתוב בגדול 91. אני שמח.


חוץ מהבצפר, יש עוד כמה דברים חשובים:


הראשון, אתם לא גיליתם עדיין את הגרבטר. אנחנו יודעים שזה פיצוץ אטומי ממשחק של EA שאינו רד אלרט 2 או קומנד אנד קונקר. אין לכם הרבה אפשרויות.


השני, גיליתי שוב את נפלאות הטאקי באינטרנט. למרות שאני משחק בעיקר נגד המחשב, זה עדיין נורא כיף. תורידו מפה.


אני הולך לעדכן את רשימת המילים למחר כדי שיהיה לכם כיף. הרשימה תוסר ברוב הוד והדר ביום שישי, ה-24 ליוני, פוסט סיכום השנה.


והמשפט האמריקאי להיום: “Everyone is going to fail. Except for him”. הם תמיד נורא אופטימיים, חברי לכיתה בשיעור מתמטיקה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “מחר זה מתחיל”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה