חגיגות יום הזכרון

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כעת נשלמות חגיגות יום הזכרון, אך החנויות עדיין עמוסות אנשים שלא יפספסו שום הזדמנות לקנות מכנסיים בחצי מחיר. יום הזכרון האמריקאי 2005 – הצלחה מסחררת.


אני עדיין לא מבין איך האמריקאים יכולים לזלזל כ”כ בנופלי המלחמות שלהם. אחרי הכל, אילולא הם בירת ארה”ב היתה היום טוקיו וככל הנראה בירת אירופה היתה מוסקבה. על מלחמת ויאטנם היה אפשר לוותר ממילא. גם מלחמת עירק לא היתה הדבר הכי חכם בעולם.


אני מתכוון עוד מעט לשבת קצת ולכתוב על החינוך שקיבל רוזבלט ואולי גם על הקשיים שהיו לו בחיים. למעשה, הקושי היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה האמא הדומיננטית שלו, העובדה שהדביל עישן והפוליו שלו. אחר כך אני צריך לכתוב מה הרגשתי כששמעתי את הנאום, ובגוף שלישי. בסוף אני צריך לענות על שאלת השאלות: מי היה פרנקלין רוזבלט. צריך פשוט לזרוק כמה מחמאות על היכולת המופלאה שלו לנהל מדינה של דבילים כשהוא בכיסא גלגלים ואני מקבל מאה על העבודה. כ”כ קל לקנות את האמריקאים האלה.


אם שמתם לב (ואם לא), נוספה אפשרות נחמדה לשים בתגובות “Gravatar”, שזה בעצם אווטר (כמו במסנג’ר, אייסיקיו ורוב התוכנות המוכרות) שנתמך בהמון מקומות. לצערי הם קרציות לא קטנות, ולוקח להם כבר יום שלם בינתיים לאשר את התמונה שהעלתי. אני אישית לא מבין מה קשה בללחוץ G על התמונה שהעלתי. זה לא אלים ומתאים. נקווה שבקרוב.


מחר מתחילים את הפרק האחרון בספר גיאומטריה (שיש לו אותו מספר פרקים כמו הספר אלגברה וחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי), נפח. מבחינת האמריקאים, הפרק הזה הוא אסון. תחשבו על המידות שלהם שעובדות על חזקות של שלוש. יוצא שיארד מעוקב (כמעט מטר מעוקב) זה 27 פיט מעוקב. אני לא רוצה לדעת כמה זה מייל מעוקב (תעשו 1760 בחזקת שלוש ותגלו כמה זה ביארדים מעוקבים). השיטות המפגרות האחרות שלהם למדידת נפח (גאלון, קווארט, פינט וחבריהם) גם די מעצבנות ולא הולכות בחזקות של 3. זה יהיה קשה לחשב את זה.


אני רוצה לדעת כמה אינטיליגנטים כתבו בתשובה סמ”ר במקום סמ”ק, או ששמו את המספר 2 (לציון שטח ריבועי) במקום המספר 3 (לציון נפח קובייה). וד”א: אני עדיין לא מבין למה כותבים סמ”ק ולא סמ”מ. מעניין אם זה בגלל שמ”מ זה מילימטר.


החלק שהכי יהרוג את בני כיתתי חסרי האייקיו הוא נפח כדור שכולל חזקה שלישית ושברים. הם יסתכלו במבט של “אה?!” חזק על הפנים. זה יהיה מאוד מעניין.


היום יש משפט אמריקאי למרות החופש: “… to make Memorial Day more enjoyable …”. שמעתי את זה ברדיו ומאז אני לא מפסיק לצחוק.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “חגיגות יום הזכרון”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה