מזג האוויר פה יהרוג מישהו

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מזג האוויר פה צריך שינוי דחוף. כל בוקר אני מתעורר כשבחוץ ענני גשם. אבל אני למדתי כבר – זה יעבור עד סוף היום בלי גשם. בגלל העננים המעצבנים האלה אני צריך לצאת כל יום קופא מקור עם בגדים קצרים, בידיעה שיתחמם עד הצהריים. בכלל, מזג האוויר השנה השתגע לגמרי. הבטיחו לנו 10 ימים של גשם בשנה. אני לא יודע מי ספר את העשרה ימים האלה, אבל אני כבר ספרתי יותר משלושים. צריך לעשות פה רפורמה במזג האוויר, ויהי מה.


חוץ ממזג האוויר הדפוק לא היה היום הרבה. הורדתי GTA2 מהאתר של רוקסטאר ונזכרתי במשחק טוב שלא תוקע לי את המחשב. חפשו הורדה של GTA2 בגוגל (באנגלית) אם גם אתם רוצים לשחק במשחק המלא, בחינם וחוקי. כדאי לכם, זה משחק טוב.


היום שוב אני אהיה בשדה התעופה. מאז שהגעתי לפה הייתי יותר פעמים בשדה תעופה מאשר בכל חיי בארץ. אם בארץ הייתי חמש פעמים (שלוש יציאות ושתי כניסות), הרי שפה באתי לבקר כמה בני משפחה וחברים שבאו. היום זו אמא שלי שחוזרת מביקור בארץ הקודש. אני רק לא מבין מה הרעיון של נחיתה ברבע לעשר בלילה. זה די מטומטם.


והיום, נדבר על נושא חשוב וכאוב בארה”ב: בירוקרטיה. זה נכון שזה קיים גם בארץ, אבל פה זה כ”כ חזק שנתקלתי בזה אפילו בבצפר. כן, מה ששמעתם. בבצפר.


בתחילת השנה קיבלנו עבודה בהיסטוריה, לא משהו רציני וגדול. בשביל העבודה הייתי צריך להשתמש בספריית בית הספר. בשביל להשתמש בספריית בית הספר צריך שם משתמש וסיסמה, אלו שבחרתי כשנרשמתי לבית הספר. התברר שהם לא עובדים. שאלתי את הספרנית מה לעשות והיא הודיעה לי ללכת לאחראית על הסיסמאות בהפסקת הצהריים. רק שמה, האחראית על הסיסמאות לא נמצאת בהפסקת צהריים כי הגברת צריכה לאכול. הלכתי אליה לאחר שעות הלימודים ונודע לי שיכניסו את השם משתמש והסיסמה שלי רק מחר לתיקון. למחרת הלכתי לספריה כדי לעשות את העבודה, אך אבוי. הסיסמה שוב לא עובדת. שוב הלכתי אחרי הלימודים לאחראית על הסיסמאות שאמרה לי סוף סוף ששינו לי את השם משתמש. לפחות זה עבד.


הבירוקרטיה לא מסתיימת כאן. יום אחד הלכנו לבניין גדול ומכוער שיש בו יותר טפסים למילוי מכל משרדי הפנים בארץ. שעתיים הסתובבנו שם וניסינו לברר איזה טופס אנחנו צריכים, עד שהתברר שאנחנו בכלל לא אמורים להיות שם. ושלא נשכח את העמידה בתור שהיתה לנו בחוץ אחרי השהיה המשעממת. בירוקרטיה לתפארת.


ובכן ידידי, למדתם היום בירוקרטיה אמריקאית מה היא. כל עוד אתם באים לביקור הביאו דרכון ורשיון נהיגה (אם צריך). אם אתם מתכוונים גם לגור פה, הביאו הרבה סבלנות. זה חשוב.


אין משפט אמריקאי. לא ראיתי אחד כזה היום.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “מזג האוויר פה יהרוג מישהו”

  1. הוהו. בירוקרטיה אמריקאית, כה הרבה שמעתי עליה, התמזל מזלי ועוד לא ניסיתי אותה על בשרי. (מזל שבפעמיים היחידות שהייתי בארה"ב הייתי שם רק כתירת וזה היה לחודש בלבד כל פעם.)

    נו, שוין.
    נראה שאתה דווקא מסתדר שם לא רע בכלל.

    אחלה בלוג. באמת אחלה בלוג. נראה שאחזור לבקר כדי לשמוע את חוויותיך המשעשעות בארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות (נו, כמו הדליים הענקיים של KFC).

    ישר כוח,
    נטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה