הכנות קרב

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כמו הפוסטים האחרונים, במגמה הולכת ומתפשטת, הכותרת קשורה למורה לאנגלית. אני לא אוהב את זה. באופן אירוני, אחת המילים במבחן היום היתה propagate, שזה הפועל של propaganda, שזה שטיפת מוח. ואני לא רומז שזה מה שהיא עושה, אני אומר שזה מה שהיא עושה. היא משגעת אותנו. זה כבר מגיע לרמות גבוהות של שטיפת מוח. היא מחדירה לנו למוח שאנחנו לא בסדר, צריכים סאמר סקול וצריכים לשאוף להיות מושלמים כמוה. כבר ממש נמאס לי. עוד 27 ימים היום האחרון איתה. שמישהו יביא שמפניה.


המבחן שלה היום עבר כל גבול של הגיון. החלק של האיות והמשפטים הלך חלק כרגיל, אבל החלק של לתת את המילה לפי הפירוש התחרבש לגמרי. היו לי שמה ארבע כוכביות ושלושה סימני שאלה. כוכבית – סימן שלי שמציין מילה שלא היתה בחלק של האיות. אמורות להיות חמש כאלה. סימן שאלה – סימן שלי שמציין מילה שאני לא יודע בינתיים. שלושה סימני שאלה זה יותר מדי. שני סימני שאלה נפתרו, אבל נותר סימן שאלה אחד וכוכבית אחת. למזלי פתאום נזכרתי בכוכבית החסרה, אבל היא לא התאימה. למעשה, שום מילה לא התאימה. בין כל המילים שלמדנו למבחן, אפילו מילה אחת לא נכנסת שם. בחרתי מילה כלשהי באקראי ועכשיו אני מקווה לטוב. אני לא אוהב מבחנים טריקיים.


אחרי המבחן התחלנו לשבת ולהכין שאלות לקרב הגדול שיערך באחד ביוני. אני הכנתי שאלות היום בבוקר (ע”ע מערכת שעות של יום רביעי), ותאמינו לי שאלו שאלות קשות מאוד (לאמריקאים, כמובן. נראה אותם יודעים על תיאוריה מהפכנית שפורסמה בשנת 1905). הניצחון מובטח לנו. אני רוצה עשר נקודות, כי אם מבחן על 20 מילים הוא כ”כ לא ברור, אני מפחד לדעת על 100 מילים.


ובמעבר חד לשיעור היסטוריה:


קראנו על משבר חריף באירופה. למען האמת, זה די מחמם את הלב לראות שגם האירופאים הקרציות האלה סבלו. הרוסים בכלל מצחיקים אותי עם זה שעד שהיה להם מנהיג שקצת עזר להם הם העיפו אותו. האמריקאים הדבילים האלה נלחצו מכמה טילים רוסים. למען האמת, לא היו מזיקים להם כמה כאלה. במקום זה הם הלכו וסגרו את קובה. המורה גם אמר שכנראה נראה סרט על המשבר טילים הזה, ורציתי לדעת אם הסרט נקרא “13 ימים”. זה סרט נחמד. חבל שלא ראינו.


בשיעור בריאות המורה שוב חטאה, כיבתה את האורות והראתה לנו וידאו שרואים בו מוחות של אנשים כמו צמד הפרברים ששואפים כל מיני דברים (כמו מטהרי אוויר או גז מזגנים) כדי להתמסטל. מפגרים.


הבוחן שב אלי היום עם הציון 44/50. אני לא אגיד שאני מאושר עד הגג, אבל הוא לא רע יחסית לאחרים. גם ראיתי את הציון שלי בכיתה (93) ואני שמח להגיד שאני אחד משלושה יחידי סגולה שנושאים את הציון A בכיתה. אנחנו עם סגולה!


ולסיום (וגם כדי שהפוסט לא יהיה רק על בצפר כמו מרבית הפוסטים האחרונים), אזהרה: מסתובב בישרא-בלוג אחד עם שכל שנותן קישורים מישרא-בלוג באורך הגלות. אל תיכנסו אליהם. זה יגנוב לכם את שם המשתמש והסיסמה והגישה לבלוג. עדיין לא ברור לי למה מישהו ירצה להיכנס לכם לבלוג (או לאייסיקיו), זו הצקה לשמה. אל תתנו לפיגור לנצח. הצביעו נ”ש, לעתיד טוב יותר! (הערה – המשפט האחרון לא מובן גם לי).


אין היום משפט אמריקאי. כל משפט שאני יכול לחשוב עליו מוריד את האייקיו בעשרים נקודות לפחות, ואני לא רוצה שהקוראים לא ידעו לקרוא.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “הכנות קרב”

    1. הוא נותן קישור ששולח לו את השם משתמש והסיסמה שלך. משם הוא כבר יחליט מה לעשות עם זה.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה