יש כרטיס מועדון?

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום הצטרפה באופן רשמי חברה למועדון “האנשים שקיבלו ציונים תלת ספרתיים במתמטיקה”. במשך שלושה רבעים (וכמעט שבע שמיניות) מהשנה הייתי שם באופן בלעדי, אבל עכשיו המועדון מונה שני חברים. מעניין כמה זמן יקח לו להתרחב עוד (אם בכלל). רק לידע כללי, החברה החדשה במועדון קיבלה 99 + 1 בונוס (100), ואני קיבלתי 98 + 4 בונוס (102 למי שלא יודע חיבור). שתי הטעויות היו הדברים הכי מפגרים שיכולים להיות, משולשים. לא יודע למה המציאו אותם, אבל זה בטח שלא למטרה טובה. ימותו המשולשים לאלתר.


אני חייב לציין לטובה גם את שאר הכיתה שהצליחה להוציא ציונים כמו 97 (גם אני לא מאמין לזה עדיין), 94, 91, 90, 89, 80 ומשהו, 79, 73 והרשימה ארוכה. כנראה ששטחים זה משהו שכולנו יודעים. נראה איך הם בשטח פנים.


ובקפיצה חדה, לשיעור אנגלית:


השיעור היה מצחיק מהרגיל. המורה החליטה לספר בדיחות כל היום (בדיחות – לרדת על תלמידים שהיא לא אוהבת). זה היה מאוד מעניין. בגלל שהיום גם היו שיעורים באוצר מילים, היינו צריכים לכתוב משפטים על הלוח. שני המשפטים הראשונים בזבזו ארבעים דקות מהשיעור. המורה רצתה לרצוח את כולם, אבל בסוף זה הסתדר. נודע לי גם שקיבלתי 22 מתוך 25 נקודות אפשריות בחלק מהמבחן על הספר, שזה הציון השני הכי גבוה בכיתה. אני עדיין לא מאמין שהיא קיבלה את השטויות האלה, אפילו אני לא הייתי מקבל אותן.


בשיעור שחייה היה לנו זמן חופשי. הכניסו כל מיני דברים למים. אין צורך לפרט.


בשיעור היסטוריה התחלנו לקרוא על המלחמה שהיתה לאמריקאים הגאונים נגד הרוסים, המלחמה הקרה. להציק אחד לשני זה נורא נחמד, אבל לא בשביל מלחמת עולם. קצת שכל. ד”א: מי יודע מה המרחק בין ארה”ב לרוסיה? פרסים לזוכים!


בשיעור מתמטיקה דיברנו על גופים במרחב והמבחנים. אין צורך לפרט הרבה.


בשיעור בריאות הגיעו שלושה ילדים מהארגון Alcoholics Anonymous והסבירו לנו על החיים שלהם. הם נראים כאילו הם אלכוהוליסטים ומסוממים (כפי שהם אמרו), אבל נראה שהם מסתדרים עם זה. הם מריחים מעשן שזה נורא.


זהו להיום. מחר תהיה מסיבת יומולדת לאחד החברים שלנו פה, אז נלך לשם. אמור להיות נחמד.


להפתעתי לא היתה התרגשות גדולה מיום שישי השלוששרה. כנראה שזה לא משהו גדול כמו שחשבתי פה.


והמשפט האמריקאי להיום: “Oh, my god!” (הפסיק חשוב). מישהי בשיעור מתמטיקה שלי מדברת ככה. זה נורא מצחיק. מצד שני, לקבל 97 פעם ראשונה בחיים זה בהחלט אירוע מרגש.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה