מרקו! פולו!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


יש בעיה חמורה באיזור הזה. חם פה. קליפורניה זה מקום חם, ולא איכפת לי מה תגידו. כשחם אי אפשר לעשות שיעורים, זו עובדה מוכחת. אם לא יהיה קריר יותר בקרוב אני אאלץ לעשות אחד משני דברים: לעשות את השיעורים מאוחר או לעשות את השיעורים כשחם. מכיוון שהשני לא בא בחשבון אני נותן למזג האוויר אולטימטום להתקרר עד שמונה.


עוד בעיה עם השיעורים היא השיעורים על אוצר המילים. בגלל שאני פשוט כישרון שכחתי שוב את הספר בלוקר. אני לא מאמין כמה מטומטם אפשר להיות כדי לעשות את זה פעם שנייה (ברציפות!). אני מקווה שחבר שלי יתחבר בקרוב ואני אוכל לעשות את השיעורים. המורה שלי לא תאהב את הרעיון שלא עשיתי שיעורים.


ואם כבר מדברים על המורה הפסיכית שלי, היום היה המשך המבחן. כמובן שהמעצבנת הזאת תעשה את המבחן על מה שהיא אמרה שאין צורך בכלל להתכונן. היו שם ציטוטים, השלם את החסר ו”שאלות רב-ברירה”. החלק הראשון שם היה קל. היה שם אפילו ציטוט שאומר “Hello… My name is Jing-mei”. זה די מסגיר את התשובה הייתי אומר. בחלק השני לא הייתי ממש בטוח בחלק, אבל בחלק השלישי השתמשתי בשיטה הכי טובה לשאלות “רב ברירה”, לנחש. כמובן שלא ניחשתי סתם, אלא עשיתי אלימינציה (היו שם דברים ממש, אבל ממש לא הגיוניים). אני מקווה שהלך לי שם טוב. אולי מחר המבחן יחזור עם ציון דו ספרתי שמתחיל בתשע, מי יודע. תמיד טוב לחלום.


השיעור שחייה היה היום ארוך אך מצחיק. מה כבר יכול להיות מצחיק בשיעור שחייה? המורה כמובן. המורה לא תרטיב את עצמה והיא מחוץ למים. עכשיו תדמיינו איך מדגימים לנו לשחות מחוץ למים, כאשר לבן-אדם אין שום דרך להיות במצב מאוזן ולא להיראות טפשי. זה בלתי אפשי. היא הדגימה לנו איך עושים שחיית חתירה מחוץ למים, מה שגרם לה להיראות די מטומטמת. אני לדעתי גם נראתי די מטומטם כשנתקעתי באמצע הבריכה נטול כוח. חתירה זה קשה.


אחרי שסיימנו לענות את עצמינו (ואני – להיחנק), שיחקנו במשחק מטומטם במים הרדודים (לא טוב – חלק מהגוף מחוץ למים – קר). המשחק היה מרקו פולו. מישהו מטומטם מחליט להתחיל, עוצם עיניים וצועק “מרקו!” וכל המטומטמים צועקים “פולו!” ובעיניים עצומות הוא צריך לתפוס מישהו, ואז כל הסיפור הזה חוזר על עצמו. אני לא נתפסתי, אבל הרגשתי מטומטם נורא. מחר יש יום כיף בבריכה. לא שוחים! יתנו לנו כדורסל, ובגלל שיש שם סלים יתנו לנו לזרוק קצת. ביום שני חוזרים לעינוי הזה. לפחות יהיו לי יומיים להרגע.


המבחן במתמטיקה היה קל. קל מאוד. תרגילים 4-20 היו לחשב שטח של משהו טפשי (והיו רק מטרים וסנטימטרים! הידד!). היו שני בונוסים, אבל היה מותר רק אחד. חוצפה. אני מקווה שהלך לי טוב, המבחן לא היה ממש קשה. מחר נדע כמה יצא.


מחר יום אחרון לפני סוף שבוע, וממחר יש עוד 40 ימים עד שנגמר בית הספר. מחר גם יום שישי השלוש-עשרה. נראה איך האמריקאים משתגעים.


משפט אמריקאי: “And kick, kick, kick”. המורה שלי לשחייה מנסה להסביר חתירה באוויר בצורה אנכית.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

13 מחשבות על “מרקו! פולו!”

  1. אהלן, פעם ראשונה שאני קורא את הבלוג שלך…אני מקנא בך… אני מת על ארצות הברית! בעיקר קליפורניה, חולם על זה, נושם את זה, אוכל את זה…

    טוב, בכל מרה, אתה בפייבוריטס שלי עכשיו.

    כמה זמן אתה כבר שם ואיך זה?

    1. אני כאן עוד מעט תשעה חודשים בשליחות.
      אין מה "למות" עליו בארה"ב. לא קורה פה הרבה.
      nadavs

    1. אני לא בבית ספר של יהודים, כפי שהסברתי להמון אנשים לפני זה. בוורלי הילס מורכבת מרוב יהודי, ולכן יש המון יהודים.
      לומדים שחייה כי זה חלק מהשיעור ספורט. ככה זה.
      nadavs

      1. אוקי הבנתי 🙂

        וואי איזה מגניב אז יש לכם בריכה בבית ספר!
        אבל איך אתם מספיקים? השיעור זה לא 40 דקות?

  2. אתה מקבל את תוצאות המבחנים יום אחרי?
    אצלנו אתה עושה את המבחן ואחרי שבוע וחצי המורה אומרת שהיא שכחה אותו בירושלים כשנסעה לחברה שלה, והיא תחזיר את המבחנים עוד ארבעה ימים.

    1. פה המורה שלי למתמטיקה באה בשבע בבוקר למרות שהיא מתחילה ללמד רק בעשר ומשהו. היא גם הולכת הביתה בארבע למרות שהיא מסיימת ללמד באחת. פלא שיש לה זמן?
      חלק מהמבחנים פה זה המכונות האלה (ScanTron) ככה שזה לא בעיה לבדוק אותם.
      רק באנגלית לוקח לה זמן, אבל זה בגלל שהיא באמת עסוקה (אני מאמין לה). לה לוקח יומיים.
      והמורים מאבדי המבחנים זה באמת מכה. פעם עשיתי מבחן בינואר וקיבלתי אותו קצת מאוחר יותר… ביוני.
      nadavs

  3. חחחחחחח אין לי באמת מה לכתוב, הפוסט הזה הצחיק אותי…
    אתה כל פעם מוכיח מחדש עד כמה האמריקאים מטומטמים…רובם לפחות….

    1. האמריקאים מטומטמים, אבל הם מנסים להסוות את זה בכל הכוח. הם המציאו מידה חדשה משלהם למדוד טמטום וככה, כשרק הם יודעים מה אומרות התוצאות, הם עובדים כל כל העולם.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה