בריכה מחוממת?

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


נכנסתי היום בפעם הראשונה בחיי לבריכה בבית הספר. טוב נו, אני אכתוב על זה בחלק של השיעור ספורט. בכל מקרה, היה די מעניין.


בשיעור אנגלית תיקנו את השיעורי בית. לא היה משהו מיוחד בשבילי חוץ מזה שהייתי מספיק מטומטם כדי לא לקרוא מהמחברת שלי, והפסדתי נקודה. לא נורא. מחר יש את המבחן הגדול על הספר המרתק, The Joy Luck Club. צריך לדעת סגנונות ספרותיים, לענות על שאלות אמריקאיות וכמובן לכתוב חיבור מרתק על הספר. לא נראה לי שהמבחן יהיה קשה באופן נוראי, חוץ מהסגנונות. הידע שלי בנושא הדבילי הזה קטן מאוד.


בשיעור ספורט, כפי שאמרתי, נכנסנו לבריכה. הלכתי לשירותים כדי להתלבש, ותוך חמש שניות מצאתי את עצמי בבגד ים. קיבלנו הוראה מהמורה להתחלק לשלוש קבוצות, מתחילים (או כאלה שבקושי יכולים להחזיק את עצמם במים), בינוניים (או כאלה ששוחים בערך כמוני) ומתקדמים (שחיינים טובים ושחיינים טובים וונאבי). אני הלכתי לקבוצה האמצעית למי שעוד לא עלה על זה, וכשהתיישבנו ליד הבריכה בדקנו את טמפרטורת המים עם הרגליים. אמרו לנו שהמים מחוממים. עבדו עלינו. המים קרים, מאוד קרים. כל אחד היה צריך לרדת משפת הבריכה לתוך הבריכה ולשחות לצד השני (לרוחב) בסגנון שלו. אני, כדי לא להיראות מטומטם, עשיתי סגנון חתירה, ובגלל זה נראתי עוד יותר מטומטם. אני לא יודע לשחות חתירה. בפעם השניה שעשינו את זה עשיתי שחיית חזה, בזה אני די טוב. לקח לי בערך עשרים שניות פחות להגיע לצד השני.


אחרי שני אלה השתמשנו בלוחות קלקר הצפים כדי לדמות חתירה. היינו עם ראש מחוץ למים והיינו צריכים לדחוף ברגליים. הרגליים שלי התעייפו כ”כ מהר ככה שכמעט נתקעתי באמצע. עשינו את זה עוד כמה פעמים, וכמעט נתקעתי באמצע הדרך. השתמשתי בתנועת “צפרדע” כדי להתקדם, אחרת לא הייתי זז לשום מקום.


לבסוף יצאנו מהבריכה ואז גיליתי שאני לא יכול ללכת. הרגליים שלי כאבו נורא. הצלחתי איכשהו להגיע לתיק שלי, לקחת את כל הדברים וללכת למקלחות. מישהו היה שם נחמד והשאיר את המים החמים זורמים, ככה שלא לקח לי הרבה זמן להתרחץ שם. לאחר זאת נכנסתי לאיזו מקלחת נידחת כדי להתלבש חזרה. לא קל השיעור שחייה הזה.


בשיעור היסטוריה התחלנו לדבר על מה שקרה אחרי המלחמה. אני אקצר את מה שכולם יודעים – היפנים נהיו טובים וכנועים וגרמניה התפצלה. חוץ מזה גם קיבלתי A על החיבור, והיה כתוב עליו “excellent work Nadav, as usual”. הוא התרגל לזה. איזה מורה נחמד.


בשיעור מתמטיקה גילינו למה משושים הם מרושעים, למה מתומנים הם יותר מרושעים ולמה מצולעים עם 12 צלעות צריכים למות. שטחים והסתברות יכולים ממש לעצבן, במיוחד שיש שבר כמו 169 פחות 30 פאי חלקי 169. אח”כ צריך מחשבון בשביל זה. ימות פאי.


בשיעור בריאות גילינו מה קורה כששותים יותר מדי אלכוהול (מתים), מה קורה כשמתמכרים וסתם מה קורה. בסוף ראינו סרט די מטופש, ולפני שכמעט נרדמתי היה צלצול. הבריכה הזאת התישה אותי.


מחר אין בריכה, אבל ביום חמישי יש שיעור בריכה ארוך. אני מקווה שאני לא אקפא למוות שם.


מחר המבחן הגדול על הספר הדבילי. שיהיה בהצלחה לי ולכל שאר התלמידים המסכנים.


דרך אגב, זהו הפוסט המאה. יש לי תחושה שאני אגיע עכשיו לאלף כניסות. עשר כניסות לפוסט בערך. יש כאלה שמסתכלים על זה מלמעלה בזלזול, ויש כאלה שמתחננים לכזאת כמות. אני אוהב את זה ככה.


והמשפט האמריקאי להיום: “The pool is warmed”. אני שונא כשמשקרים לי!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “בריכה מחוממת?”

    1. מה רע בבריכה בבצפר? מה רע בזה שמלמדים אותנו קצת ביולוגיה ואיך להישאר בריאים? אם לאמריקאים אין הוראות, הם לא עושים!
      nadavs

    1. אני אוהב בריכות, כל עוד אני עושה מה שאני רוצה. לשחות כי המורה אמרה זה לא הדבר החביב עלי.
      אני מקווה שיצליח לי במבחן…
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה