מחר שוחים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מחר מתחילים בשיעורי שחייה הממשיים. זה אומר שצריך להביא בגד ים ומגבת. אני לא יודע מה אתכם, אבל אני לא שחיין גדול. אני יודע איך לא לטבוע, אבל בשחיית חתירה הראש שלי אוהב להשאר מעל המים, ואני בעיקר מתיז מים לכל הכיוונים אבל לא מתקדם הרבה. נקווה שיהיה טוב. מחר נדע.


בשיעור אנגלית הצלחנו לסיים את העבודה של האוצר מילים, והתחלנו לבדוק אותה. הקבוצה שלנו קיבלה 87, כי מישהו בקבוצה הצליח בחוכמתו לעשות תשע טעויות, בעוד אני והאחר לא עשינו שום טעות. מטומטם. קיבלנו היום גם את המערכת של מבחני סוף השנה, ויש חמישה כאלה. אחד שנמשך יומיים, ואחד שבודק האם אני יכול בשנה הבאה להיות חופשי מהמורה המטורפת הזאת. נקווה לטוב.


בשיעור חנ”ג ראינו סרט על בטיחות בחוף הים. צריך להיזהר מחול, סלעים, זכוכיות וכל דבר שעלול לגרום לך להיות הידרופוב. לאחר מכן ראינו מישהו גאון שעושה קפיצת ראש לתוך בריכה של מטר ועשרים, שובר את הצוואר והחברים שלו צוחקים עליו. כשהם מוציאים אותו מהמים, הראש שלו נחבט בבטון בחוץ. עם כאלה חברים מי צריך אויבים. הילד שרד, אבל זה עדיין נורא.


בשיעור היסטוריה המורה עבד עלינו בעיניים. עשינו פעילות שבה אנחנו צריכים “לשרוד” את השואה, ולבדוק האם אנחנו מסכימים לכל דבר. מי שיצליח יקבל מאה, ומי שימות בדרך יקבל אפס. ההתחלה היתה קלה, וזה נהיה קשה יותר ויותר ככל שהתקדמנו. בסוף השיעור, כולנו הינו מתים. התברר שאף אחד לא מקבל מאה בדבר הזה, אבל כולנו קיבלנו עשרים נקודות על השתתפות. אכן, ליהודים אז לא היו אפשרויות. הם היו צריכים לעשות מה שהגרמנים אמרו.


בשיעור מתמטיקה עשינו חזרה למבחן. המבחן לא נראה מאוד קשה, ונראה לי שהציונים יהיו די טובים. ראינו גם כל מיני דברים נחמדים במחשבון של המורה (שמתחבר לטלויזיה), ובכלל, השיעור היה יותר כיף ממלמד. לא נורא, מחר זה רק ללמוד למבחן כל השיעור.


בשיעור בריאות ראינו סרט על מה קורה כששותים ונוהגים. זה בהחלט לא הדבר הכי נעים, וזה הורג. יש שם קטעים מאוד גרפיים, והמורה אמרה שחלק מהתלמידים שלה בשנים קודמות התעלפו. אצלינו אף אחד לא התעלף, אבל אלו לא היו תמונות שתולים בחדר.


ורק לידע כללי, ירד היום גשם. מזג האוויר פה דפוק לחלוטין. אני חושב שהוא למד משהו מהאנשים.


מחר כנראה אני אספר איך היה לשחות. אני מקווה שלא נלמד קפיצת ראש. אני לא אוהב את הרעיון, והמורה אמרה שלא קופצים מהמקפצות.


והיום אין משפט אמריקאי, יש את הזוכה בתחרות ההמנון, אני. בגלל שאף אחד לא כתב המנון חדש לארה”ב, אני עשיתי זאת, וניתן למצוא את ההמנון החדש כאן. אני מקווה שתאהבו את זה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

10 מחשבות על “מחר שוחים”

  1. לא יודעת מה איתך…אבל עם חתירה גם אני לא מ מסתדרת…
    שחיית חזה אני שוחה סבבה, אבל חתירה.. זה לא התחום שלי כמו שאומרים
    בכולופן, בהצלחה בהכל=]

    1. גם אני יכול לשחות חזה די בקלות, אבל חתירה לא הולך לי ממש. המים אוהבים להכנס לי לאף גם כשאני לא מכניס את הראש למים, ואני לא אוהב את זה.
      תודה רבה על העידוד. 🙂
      nadavs

      1. «dark angel»

        אה, אוקיי.
        ליהודים באמת לא הייתה ברירה ויש כאלה ששרדו את זה בצורה מדהימה.
        יומטוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה