הא! מחר נגמר לכם החופש!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לאחר שביליתי את היום הזה בהכנת עבודה על סכרת (המונה טס בקצב מטורף), נראה לי שאני כבר יודע הכל על המחלה הזאת. מה גורם לה, מה האינסולין רוצה מאיתנו ובכלל, למה זה טוב. כמובן שרוב העבודה היתה העתקה מכמה מקורות אינטרנטיים (לא מילה במילה כמובן, אני צריך להעלות את זה לאינטרנט כדי לראות שזה לא מועתק), אבל אני מתכוון למצוא חמישה מקורות באתר של הבצפר ולסיים את העניין. אחרי זה יש לי רק פאוור פוינט ופלייר וסיימנו.


ביום שלישי בשבוע הבא יפתח פה בישרא-בלוג בלוג מספר 120000. זה לא שאני הולך לפתוח אותו, אבל אני בטוח שמישהו כבר יעשה את זה בשבילי. הגדילה במספרי הבלוגים פה מטורפת, ועומדת על מאתיים ביום. חבל שרק כמה בלוגים בודדים באמת נראים בעלי פוטנציאל כלשהו להגיע למאה כניסות. הקטגוריות החביבות הן כמובן פקצות, גותים, פגועים שכלית, ואנשים נורמלים (מעטים ביותר). צריך לטפל בזה, זה לא טוב.


מחר, באחד במאי, קורים שני דברים חשובים. הראשון, נגמר לכם חופש פסח. השני, מפטרים 4500 מורים. זה לא נראה לכם מוזר שעושים כאלה פיטורים המוניים באחד במאי? מה לעשות, הקומוניזם היה ממשלת שמאל קיצוני ובארץ זו ממשלת ימין. ככה זה.


בזמן האחרון התחיל אצלי תחביב חדש. כל יום בשש בערב אני נכנס לרשימת בלוגים חדשים ומחפש פקצות. אני לא יודע למה. בינתיים הממצאים מראים שלרוב הפקצות אין יותר מפוסט אחד, לרוב הפקצות אין יותר מתא מוח אחד, וכמובן שלורוד יש גוונים רבים, וחייבים להשתמש בהם גם לרקע וגם לכתב. צריך לקבוע שאי אפשר לעשות גוונים דומים לרקע וכתב, זה לא קריא.


עוד דבר שמטריד מעט הוא תופעת “הבלוגים העוזרים”. זה נכון שיש כמה שמשקיעות בלמצוא תמונות של דובונים עם כנפיים מנצנצות בשביל שפקצות ישימו אותן בבלוג הורוד שלהן ויכניסו עוד תגובה למערכת, אבל התופעה רחבה מדי. העם לא דורש דובונים, העם לא דורש בובות בתוך צנצנת, ופקצות לא צריכות כפתורים שכתוב עליהם enter, הן לא יודעות אנגלית.


לסיום, הערוץ הישראלי מעצבן. יש לי פה פרסומות להופעות שיהיו עוד יותר מחודש, ואת כל היותר מחודש הזה אני אצטרך לסבול בצפייה בהן. אם חשבתם שערוץ 2 נורא, תחשבו שוב. פה יש דקה של פרסומות על כל שתי דקות תוכנית, או שזה סתם נראה ככה. מישהו חייב לעצור את זה.


אין היום משפט אמריקאי משתי סיבות. אחת, לא נרגעתי מאתמול. שתיים, לא ראיתי היום אמריקאים. יהיה ביום שני אם המורה שלי לא תעצבן יותר מדי (בטוח יהיה, מקבלים מבחנים במתמטיקה ביום שני).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “הא! מחר נגמר לכם החופש!”

    1. קשה המצב בארצינו.
      אני די בטוח שגם לאמריקאיות יש כאלה. מעניין אם הן כותבות עם אותיות בעברית…
      nadavs

  1. וואי איזה בלוג מקורי יש לך…
    אהבתי לקרוא פה…

    ואכן הבלוגים של הפקצות מטומטמים אבל לפחות מצחיק לקרוא בהם כשאין מה לעשות…

    -val-

    1. תודה רבה לפני הכל. 🙂
      בלוגים של פקצות הם לא מטומטים, הם מפחידים. אפשר לעשות מהם סרט אימה.
      nadavs

  2. תחביב מוזר יש לך… כנראה שאמריקה משפיע גם עליך.
    ורק שתדע שישראל יותר קומוניסטית ממה שאתה חושב.

  3. מה באמת עושה נדב בארה"ב??? והאמריקאים עד כדי כך מטומטמים????!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה