רוזבלט לא מת כבר?

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ובכן, התעודה שלי הגיעה. זו אמנם לא תעודה רשמית שנכנסת לרישום, אבל זה אומר משהו. כל המורים חוץ מהמורה לספורט (כמובן) כתבו הערה כלשהי. המורה שלי לאנגלית חשבה שזה נחמד לכתוב פעמיים הערה של שלוש שורות. כל אחד והחשיבה העקומה שלו.


להלן תוצאות התעודה:


אנגלית – B. שלא תחשבו ש-B זה רע, אני היחיד בכיתה שקיבל B. כדי לקבל A צריך להיות בת, מה שאני לא. שתי הבנות שקיבלו A הן: אחת פרוטקציונרית ואחת שמצאו לה נקודות בצפר מצרפת, מה שהעלה לה את הציון בכמה אחוזים טובים. כל השאר בכיתה קיבלו C, D או אפילו F. רק אני קיבלתי B. אני מרגיש מיוחד. איזה כיף לי!


כל שאר המקצועות היו A. חנ”ג (ווהו!), היסטוריה (96.5%), מתמטיקה (105.4%) ובריאות (95.2%). קיבלתי מהמורות למתמטיקה ובריאות את ההערה “Excellent Academic Achievements”. בהיסטוריה קיבלתי את ההערות על זה שאני לא מאחר ואני בא בגישה חיובית. יש מורים טובים להיסטוריה, אין ספק.


בשיעור הראשון המורה לא היתה, כי בעלה “גיבור המלחמה” (בה?) עשה סרט על עצמו. לא שזה נורא כל כך. בילינו את רוב השיעור במשחק בלק ג’ק, וגיליתי שאין לי אפילו טיפת מזל. רק פעם אחת ניצחתי, אבל מ-21. אני מוזר. מחר לצערי היא חוזרת. אחלו לי בהצלחה.


בשיעור היסטוריה היתה האורחת שהתברר שנולדה בסוף המלחמה, ככה שהיא לא זוכרת הרבה. היא נולדה בהונגריה בשנת 44′, אבל הסיפורים של ההורים שלה מעניינים. לאחר תיאור בן חמש דקות על חוויות המלחמה של הוריה, היא התחילה לדבר על קומוניזם. הם עשו שם דברים נוראיים, באמת. אבל אני מאוד מצטער, זה לא מתקשר למלחמה. זה מתקשר לרוסים. למרות הכל זה היה מאוד מעניין. כל הכבוד לה על האומץ.


בשיעור בריאות היו שתי הרצאות (אני שבוע הבא! אמא’לה!), אחת היתה מאוד מהוססת ואחת היתה ע”י ילד מאוד קטן. בקטן הכוונה מטר וחצי, ובכיתה ט’. ההרצאה שלו היתה די מעניינת, אבל הוא השתמש במחשב ביום שלא היה מקרן. גאון.


זהו לבית הספר היום. מחר סוף שבוע.


לאחר שחזרתי מבית הספר נסעתי לקנות בגד ים (צריך לשיעור שחייה). בדרך ראיתי תמרור שאומר שהכביש הולך ונהיה צר. מתחת לתמרור היו שעות וימים. הם רוצים להגיד לי שהכביש נהיה צר בשעות מסויימות ומתרחב באחרות? האמריקאים האלה ממש ממש לא ברורים. שמישהו יסביר לי איך הם הגיעו לירח. אני אודה לו מאוד.


נסיים בסיפור קטן שמסביר למה סנאים הם חיות מרושעות. היום בעודי הולך בשקט לבצפר, אני שומע את העץ לידי מרשרש בקול. פתאום מהעץ יורד סנאי, רץ בטירוף לכיוון שלי, רואה אותי ורץ חזרה. המנוול הזה הבהיל אותי נורא. סנאים רעים.


ועכשיו המשפט האמריקאי: “And a partridge in a pear tree”. אני יודע שזה שיר של כריסמס שהיה כבר לפני ארבעה חודשים, אבל זה עדיין מטריד אותי. למה הם שמים חוגלות בתוך עצי אגסים?


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “רוזבלט לא מת כבר?”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה