אל תבואו לקליפורניה אם לא תהיו פה בכיתה י”ב

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


סיימתי היום את המבחן המשעמם ביותר שאי פעם היה לי. ליד המבחן הזה מבחן בספרות יכול להיראות מרתק מאין כמוהו (על מי אני עובד פה?). הרעיון של המבחן היה מאוד פשוט: “ניתן לתלמידים לקרוא טונות של טקסט ונראה מי נשאר בחיים”. ידעתם שרוטשילד נהיה עשיר בגלל יונת דואר? ידעתם שיש סוסי נחייה קטנים? אני לא ידעתי, ועכשיו אני מצטער שאני יודע. מצד אחד זה מעניין, אבל מצד שני למה איכפת לי מה הכותב של המאמר חושב על הסוסים הקטנים? הקליפורנים האלה מפגרים.


בגלל המבחן הדבילי התחלנו את השיעור הראשון רק בשעה 11:20 (זה לא מדוייק לאמריקאית), אבל כל שיעור היה 40 דקות ככה שסיימנו יותר מוקדם מהרגיל.


השיעור אנגלית היה מוקדש אך ורק לדפי עבודה מפגרים עד דמעות. מדהים לדעת כמה שטויות אפשר לדחוס בדף כלשהו ועוד לתת על זה ציון. אני נדהם כל פעם מחדש מהשטויות האלה. לצערי שוב הייתי צריך להיות עם בת זוגתי לעבודה והיא שוב שיגעה אותי עם הרגליים על הכיסא וההתקפי צחוק הבלתי מוסברים שלה. אני ממש אשמח אם היא לא תבוא מחר לבצפר.


בשיעור היסטוריה המשכנו את הסרט. כמה שהאמריקאים היו מסכנים במלחה”ע השנייה. כמה שהיפנים הם חיות. כמה שהחלק של הפצצת אטום היה קצר. האמריקאים לא יפרסמו כמה שהיפנים היו מסכנים, אלא כמה הם היו. הפצצת אטום לא מוציאה אותם באור חיובי. הראו במשך שתי שניות את הפטריות של הירושימה ונגסקי והלכו הביתה. גם את הקטע שאמרו שלרוסיה היו מרגלים שגילו איך מייצרים פצצות אטום אצל האמריקאים העבירו מהר מאוד. כנראה שישראל זה המקום היחיד בעולם בו מראים בתקשורת דברים נגד המדינה. אנחנו עם סגולה.


בשיעור בריאות דיברנו על עישון פסיבי, שזה גם מזיק. חלק מהתלמידים (95%) ביקשו לעשות משימה של “Extra Credit”, או קצת יותר נקודות לציון שהתברר כעלוב. נודע לנו שהציונים של הכיתה שלנו הם הנמוכים ביותר שהמורה שלי ראתה אי פעם אצלה! טוב לדעת. למזלי יש לי 95, אני לא דואג (ואמור להיות 98).


מחר יש את מבחני קליפורניה הדפוקים במתמטיקה. לי אישית יש בגיאומטריה, ולכל אחד אחר יש לפי הכיתת מתמטיקה שלו. אני כבר רואה שאלה: “דני שרטט שני קווים שנפגשו בנקודה A. באיזה עוד נקודה הם נפגשו? B, C, D או אף אחד מהם”. מעניין כמה יענו B. זה לא הולך לציון, אבל מחר יש מבחן של הבצפר בגיאומטריה בגלל שהאינטיליגנטים בחרו לעשות אותו היום במקום ביום שני. מבחן של שלוש שעות ומבחן של שעה. חלום חיי.


ועכשיו נעבור לנושא תמוה במקצת. חולצות וספלים של ישרא בלוג. אני לא יודע למה זה עוזר (טוב, אני יודע, זה קצת השלמת הכנסה), אבל זה מאוד מאוד מוזר. מי ילך עם חולצה “ישרא-בלוג – החיים זה כאן” באמצע הרחוב? מה שחסר זה עמדות ישרא-בלוג ברחבי הארץ (ובארה”ב) עם מסך ומקלדת שבהם ניתן לכתוב פוסטים ולקרוא עדכונים (אני לא זוכר מי אמר את זה – קרדיט לו). מה הלאה? נחכה ונראה.


ומשפט אמריקאי (יותר בכיוון של בדיחה): אם עומד מולך אמריקאי, איך תדע אם הוא חכם או טיפש? הוא טיפש.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

8 מחשבות על “אל תבואו לקליפורניה אם לא תהיו פה בכיתה י”ב”

  1. אמריקאים כלכך מפגרים… זה כבר חוצה גבולות.
    ואני כלכך שונא את כל הפטריוטיות הזאתי!
    פאק!!!! פאקינג אוטיסטים!

    1. פטריוטים. עם 230 שנות היסטוריה אין להם אפילו במה להתגאות כמונו הישראלים.
      nadavs

  2. אם יש דבר יותר מפגר מאמריקאי, זה אמריקאי פטריוט (ובדרך כלל זה בדיוק אותו דבר)

    מורים לאנגלית- לשרוף על המוקד!!!!
    המווווןןן דפי עבודה ומבחנים- אבל כשצריך לתת ציון הם פתאום קמצנים!

    אתה כותב מצחיק!! חי חי

    1. אמריקאי פטריוט זה יותר גרוע, הוא לא יסכים להודות שהאייקיו שלו הוא האייקיו של הנעל שלו.
      את המורים לאנגלית לא צריך לשרוף. צריך לשים אותם בחדר מלא במשפטים כמו "I is hangri" או "She am veri stooped". נראה אותם אז.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה