אז מחר בצפר או לא?

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לפני הפוסט, יצירה קטנה שלי. גם אתם יכולים ליצור לעצמכם אחד כזה כאן. צרו ותראו לחבר’ה.


כפי שכל יהודי טוב יודע, אתמול היה ליל הסדר. ליל הסדר זה ערב מדהים. קוראים בספר מומצא, אוכלים מאכלים מוזרים, ומקנחים באוכל לא חלבי. הערב הטוב ביותר בעולם.


אתמול בסדר היה די בסדר. קראנו גם בעברית וגם באנגלית (היתה הגדה מיוחדת), קראנו את החלק של “הא לחמניה”, שרנו את השיר די די היי נו, מה נשתנה, הגברים שטפו ידיים (מה שלעולם לא עשיתי בסדר פסח ונראה לי מטומטם), ועוד דברים שונים ומשונים. ברגע שהגענו לשולחן עורך התחלנו לאכול. אכלנו כ”כ הרבה שכבר לא היה מקום. אני אישית לא אכלתי הרבה, הקיבה שלי אוהבת להציק לי באירועים חגיגיים. הלכתי בגלל זה לשירותים וישבתי שם חמש דקות רק כדי להרגע. חוץ מלהרגע לא עשיתי כלום שם.


לאחר שולחן עורך הגיע עוד ועוד אוכל ככה שלאף אחד לא היה כוח להמשיך (והיו שם אנשים שעשו סדר בפעם הראשונה בחיים שלהם). שני אנשים בקצה השולחן המשיכו לקרוא להם בשקט את ההגדה, ולבסוף הגיעו לשיר הנכסף “אחד מי יודע”. אחרי אחד מי יודע יש חד גדייא ואז קרדיט למעטר של ההגדה.


הצלחנו לצאת משם בשעה חצות ורבע וכשהגעתי הביתה הלכתי כמו זומבי למיטה. אני זוכר שני קטעים בנסיעה. את הכניסה למכונית ואת היציאה ממנה. כל השאר הוא תעלומה.


וכפי שכולכם ודאי יודעים, נפטר נשיא המדינה לשעבר עזר ויצמן. אני לא ממש זוכר אותו מכהן כנשיא, אבל סיפרו לי שהוא היה נשיא טוב ומיוחד. יהי זכרו ברוך.


ובקשר למחר, מחר אני אדע כמה קיבלתי בחנ”ג, מתמטיקה, וכל מקצוע אחר. בהיסטוריה אני כבר יודע שזה 97 (שוב קיבלתי 92 בהשתתפות. מעצבן), במתמטיקה זה כנראה יהיה 105, חנ”ג אני מקווה ל-A, אנגלית כבר ידוע שזה B, ובבריאות אמור להיות A. המצגת שלי בשיעור בריאות מתקרבת במהירות מטורפת ככה שכדאי שאני אתחיל לעבוד עליה. מחקר, פאוור פוינט ופליירים צריכים להיות מוכנים עד אחת וחמישים ביום רביעי הבא, ה-4/5. ובגלל שהרביעי לחודש הוא יום רביעי, במאי יהיה יום שישי ה-13. אני רוצה לראות מה המטורפים האלה יעשו פה.


ולסיום, אני מחפש דרייברים. למי שלא יודע, דרייברים הם רכיבי תוכנה שעוזרים למחשב לתקשר עם החומרה. הדרייברים שאני צריך הם דרייברים לשכל. אולי אם אני אמצא דרך לגרום לאמריקאים לתקשר עם השכל שלהם זה יועיל למישהו.


אין משפט אמריקאי. מבטיח שמחר יהיה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “אז מחר בצפר או לא?”

      1. when me and my cousin had our privat little seder we had to improvise but we couldn’t remember past 9 moons of birth, or what 8 was…
        so we sang from 100 zemer vazemer

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה