ארבע כפול שורש שבע

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום, ה-21/4 הוא היום שבו הבלוג שלי חוגג חודשיים. הידד. מלבד הפוסט הזה נכתבו עוד 81 פוסטים, הפוסט הקצר ביותר הוא עדיין הפוסט הראשון, והארוך ביותר הוא ללא ספק הפוסט על סיקס פלאגס. עדיין יש תמונות רק בפוסט אחד ואני עדיין מתלונן על הבצפר. שום דבר לא השתנה (מלבד הרשימות שהתנפחו). אם תשימו לב, מתחת למנגן ההמנונים יש הערה. קראו אותה לפני שאתם מגיבים. אני רציני בעניין הזה.


ומחגיגות החודשיים (פליירים חולקו קרוב לביתכם), נעבור אל עצבים בבית הספר, מה שכמובן יש כל יום (חוץ מימי הקודש).


השיעור הראשון התחיל עם הרצאה של חצי שעה (ואני מתכוון בזה חצי שעה) על החיבורים שלנו. או שהם היו גרועים, או שאנחנו פשוט מפגרים או שהמורה חכמה מדי בשבילינו. היא פשוט לא הפסיקה לדבר על זה שצריך לכתוב דברים יותר מפעם אחת. היא גם סיפרה לנו שהיא כתבה עשרים ושש פעמים את המאסטר שלה שכלל 970 עמודים, עם מכונת כתיבה. כבר אמרתי לכם שהיא מטורפת? היא החזירה כמה חיבורים, ומישהי קיבלה B, כמוני. היא אמורה לקבל C, אבל היא בת. ככה זה אצל המורה הזאת.


בשיעור חנ”ג המשכנו עם הבחינות הקליפורניות הטפשיות. עשינו משהו שנקרא Curl-Ups (אין לי מושג איך לתאר את זה). אני הצלחתי לעשות את כולם, רק שזה גרם לי לכאב בטן נוראי. לאחר מכן היה מבחן שכיבות שמיכה, ושם צריך לרדת ולעלות באטיות. בגלל האיטיות לא הצלחתי לעשות הרבה, אבל זה לא נורא. השיא היה פחות מכפול ממה שאני עשיתי.


בשיעור מתמטיקה היה את המבחן המחליף. לצערי, הוא היה מבחן אמריקאי (“רב-ברירה” בעברית), ככה שכל תשובה שווה המון נקודות. בהתחלה עשיתי טעויות נוראיות, ורק בבדיקה גיליתי את השטויות שעשיתי. ואם כבר מדברים על זה, למה במבחן בגיאומטריה אמורה להיות למשהו תשובה ארבע כפול שורש שבע? מאיפה נדחף השורש שבע הזה? חוצפן. קיבלתי במבחן 96 (אני יכול לראות באינטרנט), ואני יודע בדיוק במה טעיתי. בשאלה הכי לא הוגנת במבחן הזה. השאלה כוללת אנשים, גבהים וזוויות, ככה שגובה האנשים הוא הכרחי (מודדים מבט מהעיניים, לא מהרגליים). הבעיה שהיא כנראה רצתה שנחשב מגובה הקרקע, מה שלא היה כתוב במפורש במבחן וגם די לא הגיוני (הם לא עומדים על הראש). מחר אני ועוד כמה תלמידים ממורמרים שענו שאין מספיק מידע הולכים ומתלוננים. או שתקבל את שתי התשובות או שתוריד את השאלה מהמבחן. זה לא הוגן.


ועכשיו, ממש ברגע זה, הורי נמצאים ביום ההורים בבית הספר. ביום הורים פה ההורים עוברים בין הכיתות של התלמיד, שם המורים מסבירים להם מה לומדים ולמה, ואפשר גם לעשות שיחות אישיות עם המורים. אני מקווה שהכל ילך בסדר והם לא ילכו לאיבוד. זה בצפר גדול.


מחר סוף סוף יום שישי, מה שאומר שיהיה כיף. מסיימים סוף סוף את השבוע ומקבלים תעודות (בדואר). אני אישית לא צריך תעודה, אני יכול להגיד את הציונים שלי (באותיות) מתוך שינה. אני רק מקווה שבחנ”ג יהיה לי A, אני לא האתלט הטוב ביותר, אבל אני לא אחד שמגיע לו C. מחר יש מבחן כתוב בחנ”ג. הידעתם? גובה הרשת במשחק Paddle Tennis (סוג של הכלאה בין טניס שולחן לטניס) הוא 31 אינץ’. נכון שזה חשוב לדעת את זה? נכון שזה חשוב?


ולסיום חלק בית הספר, היום היה תרגיל פינוי. ירדנו מהכיתה למגרש הפוטבול. הכל הלך אצלינו בכיתה בסדר חוץ מזה שתלמיד אחד הגיע בערך רבע שעה אחרי שכולנו הגענו. אף פעם לא ראיתי את המורה שלי למתמטיקה צועקת. למזלו היא אחת עם חוש הומור, ככה שהיא נרגעה די מהר. נראה לי שהיא בכלל לא אמריקאית.


והמשפט האמריקאי להיום: “Re-Write”. ותאמינו לי, כששומעים את זה שמונים פעמים בחצי שעה זה עושה משהו. זה בעיקר מעצבן.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “ארבע כפול שורש שבע”

  1. אתה נשמע תלמיד טוב, אז באמת שאין לך מה לדאוג מהיום הורים.

    אגב, מאיפה אתה בארה"ב? (אני מתארת לעצמי שקליפורניה, ממה שכתוב ברשימות…?)

    חוץ מזה, איך שם?
    (שואלת הילדה שגרה בסקוטלנד)

    1. אף פעם לא דאגתי מימי הורים, חוץ מהיום הורים שלא הגשתי בו עבודה…
      אם תסתכלי ממש ממש טוב ברשימות, תגלי שמעל השעון רשום "השעה בבוורלי הילס". אני מקווה שזה עונה על השאלה.
      ולמה את ערה עכשיו? זה לא כמעט חמש בסקוטלנד?
      ודי נחמד פה. למזלך האירופאים לא מפגרים (למרות שלסקוטים יש מבטא נורא). האמריקאים ממש ממש נוראיים בקטע של "מחשבה". זה קשה להם.
      nadavs

    1. זה בסדר. מחר אני אלך לדבר איתה.
      ועכשיו בגלל שפרסמת לינק אני לא אכנס אליך יותר. :X
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה