תערוכת מכוניות מדהימה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מחר שוב יום שני. לצערי, יש לי בצפר, בעוד אתם יכולים לישון עד 11 בבוקר. תמיד אהבתי את חופש פסח. מעכשיו אני אוהב אותו רק אם הוא יפול על חופשת האביב שלנו. זה לא פייר. צריך לתת לנו גם חופשת פסח, ולא רק את ליל הסדר.


בבוקר היתה פה תערוכת מכוניות מדהימה. יכול להיות שאני אתן תמונות מחר. התערוכה היתה של מרצדס-בנץ, וכמו שאפשר לצפות מהם, זה היה מדהים.


היו שם מכוניות משנת 1890 ועד היום, כאשר השיא היה המרצדס מייבאך. למי שלא מתמצה במכוניות (כמוני), מרצדס מייבאך זו המכונית היקרה ביותר בעולם. המכונית הזו עולה 435,000 דולר בלי מיסים ובלי ביטוח. תוסיפו את שני המרכיבים האלה ותעברו בקלות 500,000 דולר. למישהו יש כזאת כמות כסף לתת לי? אני ממש רוצה את המכונית הזאת. לנוסע מאחורה יש כיסאות משתנים, חימום, מקום לשמפנייה, טלויזיה אישית ועוד המון דברים שכל אחד היה רוצה באוטו. לצערי, לא תהיה לנו כזאת כמות של כסף אלא אם נזכה בלוטו, משהו שהסיכוי שיקרה הוא אחד ל-47 מליון. לא משהו שיקרה בעתיד הקרוב.


ליד רוב המכוניות הישנות היו אנשים ממש זקנים, בני שבעים או שמונים. לדעתי הם קיבלו את המכונית כשהם היו בני 16 ומאז לא עשו איתה כלום חוץ מלשפץ ולתחזק אותה. רוב מחזיקי המכוניות הם יהודים (איך לא), שכנראה יכולים לקנות את המכוניות אחד של השני. מה לעשות, אנחנו עם סגולה.


לאחר תצוגת המכוניות המרשימה (נגעתי שם בסגווי!) הלכנו לאופיס דיפו(ט). האופיס דיפו פה הוא ממש עלוב, ואין בו הרבה מבחר. החנות לעומת זאת קלה להתמצאות בגלל שהיא כ”כ קטנה, אבל בכלליות אין מה לחפש פה באופיס דיפו חוץ מדפים. ולא דפים רגילים כמו בכל מדינה רגילה, אלא דפים אמריקאיים קצת יותר רחבים וקצת יותר קצרים. קשה להם להיות עם כל שאר העולם.


ועכשיו לחדשות מרעישות: גיליתי מה אומר האפס בסולם פרהנייט. זו הטמפרטורה של קרח כתוש עם מלח. נכון שזה עוזר בחיים? זה פשוט גאוני. קרח כתוש עם קרח! האמריקאים בעצמם בקושי יודעים על מה מבוסס הסולם הזה, שהטפמרטורות היחידות שאני יודע בו הן 32, 212 ומינוס 40. חשבו אותן בצלסיוס בעצמכם.


מחר המבחן של המפה, ועדיין לא התחלתי ללמוד. כדאי שאני אתחיל בקרוב או שאני לא אדע כלום. למזלי אני יודע את המדינות החשובות באירופה, שזה כבר חוסך לי למידה של יותר מרבע מהמדינות. ועדיין, יש שם מדינות כ”כ קטנות שאפשר לחצות אותן בעשר דקות. איך אנשים חיים שם?


והמשפט האמריקאי להיום: “1.25 דולר ל-20 דקות, 12 דולר מקסימום”. תעריפי החנייה בחניון של מרצדס ביום רגיל. גנבים.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “תערוכת מכוניות מדהימה”

  1. מגניב פה
    מניחה שאני עוד אחת מאלו שמאוהבים באמריקה
    אבל אצלי זו אובססיה
    מקווה להיות כמוך ביום מן הימים אבל מניחה שזה לא יקרה
    נו שוין..

    יעל

    1. לאהוב את אמריקה זו תכונה של אמריקאים. אם את רוצה לגלות אם את אמריקאית, תגידי לי באיזה שעה הכי הגיוני שתהיה הגרלת הלוטו:
      א) 20:00
      ב) 19:57
      ג) 7:57 pm
      ד) 7:55 pm
      אם ענית ג’, הכל ברור. 🙂
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה