שכחו מרכיב חיוני

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


הפוסט הזה נכתב תחת התקפה מסיבית של ניתוקים מהאינטרנט. אולי האנשים החכמים שיושבים במשרדי SBC חושבים שזה ממש כיף לנתק לי את האינטרנט כל הזמן. יש לי חדשות בשבילם: זה לא כיף. אני שונא שזה קורה לי. אני רוצה במודם שלי שלוש נורות ירוקות תמיד. תודה.


ובענייני בית הספר, היום יצא לי להשתייך לשלישיה מאוד מיוחדת. שלישיית האנשים שהצליחו לעבור את המבחן בדקדוק של המורה הפסיכית שלי לאנגלית. המילים הראשונות שיצאו לה מהפה כשהיא נכנסה לכיתה היו שהמבחן היה אסון כללי והיא לא זוכרת אם מישהו בכלל עבר. לבסוף, היא הכריזה ששלושה עברו: זאתי שנולדה באותו יום כמוני, ישראלי כלשהו שנמצא איתי בכיתה, ואני. אותי היא כמובן אמרה בסוף, כדי להלחיץ אותי. תודה רבה לך. הצלחתי להשיג במבחן הזה 82, ואני ממש מרוצה. לא מתאים לי 69 (הציון הנכשל הגבוה ביותר). מלבד קבלת המבחנים המלחיצה, כתבנו את החיבור המעצבן. כתבנו וכתבנו. יש לי כבר שמונה עמודים בחיבור הזה. האם זה יגמר מתישהו?


בשיעור חנ”ג קיבלנו בשורה מפחידה. אנחנו נבחנים בשבוע הבא! אני מקווה שהמורה יתן ציון אישי ולא קבוצתי, אחרת אני אבוד. אני מקווה שהדבילים בקבוצה שלי ידעו לשחק. מי יתן וזה יקרה.


בשיעור היסטוריה הגענו לקטע במלח”הע השנייה שצרפת נכנעה. הם בנו מלא חומות, והגרמנים פשוט השתמשו בטריק נחמד שנקרא “ללכת מסביב”. הם נכנסו דרך בלגיה. מלבד זה לא למדנו הרבה, אבל גיליתי שקיבלתי במבחן בהיסטוריה 100. איזה כיף לי. בואו נחגוג.


במתמטיקה גיליתי שהתלמידים לא מקשיבים למורה. המורה אמרה שצריך בשביל הבוחן עפרון ומוח. לא משהו מסובך. מתברר שרבים מהם שכחו את המוח, מה שהוביל לציונים של שמונים בבוחן שכל מי שלמד קצת על עיגולים (ויש לו קצת אינטואיציה) יכול להוציא בו מאה. היו כאלה שנכשלו בבוחן הזה. זה כבר ממש מביך. זה לא בוחן מתאים להיכשל בו. ולפני שאתם קופצים עלי, אני רציני. הבוחן הזה היה ממש ממש קל!


בשיעור בריאות התחלנו לדבר על סרטן. כן, התחלנו עוד נושא מדכא, אבל הוא ייגמר מהר. אין כ”כ הרבה מה ללמוד על זה (בחלק שאנחנו לומדים) ככה שאני די מסודר. את המבחנים לא קיבלנו. נראה לי שהתלמידים שכחו ממנו בכלל. אני אקבל אותו ביום שני.


אף אחד לא כתב המנון חדש לארה”ב. תנסו, אנשים!


המשפט האמריקאי להיום: “This test was a disaster”. אני מביא ציטוטים מהמורה שלי כי הם פשוט נורא מצחיקים. ההבעת פנים שלה כ”כ רצינית שאפשר לחשוב שמישהו מת.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “שכחו מרכיב חיוני”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה