מחר מסיימים סוף סוף

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אמרתי את זה פעם, ואני אגיד את זה שוב: אני אוהב את יום חמישי עד השעה שש בערב. משעה שש יש שיעורים, והרבה. השיעורים שניתנו ביום רביעי ליום שישי וגם השייעורים של היום. אני מקווה שאני אצליח להסתדר. עוד מעט אני מתחיל.


שיעור אנגלית היום התחיל בהרצאה חשובה ע”י המורה. אני לא זוכר על מה ההרצאה, אבל ככל הנראה היא היתה חשובה. משהו על הציונים שלנו שבאים שבוע הבא, אסיפת ההורים, והמבחנים הדביליים של קליפורניה. אני מקווה שאני אשרוד את כל הדברים האלה. מורה מעצבנת.


נכון שאין משהו יותר טוב מלכתוב חיבור במשך 45 דקות? גם המורה שלי לאנגלית חושבת ככה. הייתי צריך לסבול 45 דקות בידיעה שסיימתי את החיבור ואין לי מה לעשות. אני שונא לכתוב חיבורים. בכל שפה, בכל זמן. זה פשוט מעצבן.


ההרצאה שהיתה היום על הספר היתה מוצלחת במיוחד, וקיבלה A. גם אני הייתי נותן A על ההרצאה הזאת. יש לי תחושה משונה שהמינוס שהגיע ל-A בציון שלי הגיע בגלל שאני בן. צריך לעשות מחקר על זה, זה ממש מעניין.


השיעור ספורט היה ממש יוצא דופן. כמו כל שנה, גם השנה הגיע הזמן למדוד כמה אנחנו גמישים, כמה אנחנו שוקלים ומה הגובה שלנו. את הדברים האלה אני אשמור בסוד, אבל אני יכול לגלות לכם שהתרגילים שעשינו זה לגעת בשתי הידיים מאחורי הגב (בזה אני ממש טוב), ולשכב על הבטן, לשים ידיים על הראש ולהרים אותו. הצלחתי לעשות מה שצריך, אבל אחרי זה הגב שלי אמר לי לא לחזור על הפעולה הזאת. גב רשע.


הבוחן במתמטיקה היה כרגיל קל. לא היה בו שום חידוש, אבל מישהו התעקש שאפשר להעביר קו דרך מעגל ככה שהקו מכיל שלוש נקודות מהמעגל. התברר שהחכם הזה שם גם את המרכז של המעגל. הפסיד נקודה, המטומטם. אחרי שסיימנו את הבוחן אנשים התלחששו בלחץ ואמרו שהיה קשה. שטויות גמורות. כל מי שיודע שתי עובדות על מעגלים וזוויות יכול לעשות אותו. הכל מוגזם אצלם.


בערך כאן נגמר היום. זה היה יום קצר. נגמר רק באחת. בגלל זה אני אוהב את יום חמישי. מחר יום שישי, ואז סוף שבוע.


נעבור לרגע לשאלון השבועי: היתה שאלה “מה חסר בישראבלוג?”. כמעט חצי מהתשובות היו מנוי פרו חינם. התשובה הכי מקורית לגבי הפרו היתה שצריך לתת לכולם פרו חינם, ומי שישלם יהיה לו פרו פלוס. חדשות בשביל מי שכתב את זה: תדמיין שיש לך פרו ולמי ששילם פרו פלוס. עכשיו כיף לכולם, אני מקווה. פרו הוא שירות פרימיום, מה שאומר שצריך לשלם עליו. האתר לא מאוכסן באוויר, צריך לשלם על האחזקה שלו. אתם לא רוצים לשלם על פרו? אל תשלמו. פשוט אל תתלוננו שאין לכם. אף אחד לא מתלונן על זה שהאנציקלופדיה של ynet עולה כסף. תכנסו לפרופורציות, אנשים!


ומשפט אמריקאי להיום: “Last name, first name. Redo”. המורה שלי לאנגלית מחלקת הוראות על הכרטיסיות שהגשנו היום. כמעט כולם קיבלו הוראת “Redo”. בדרך נס הצלחתי לא לקבל.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “מחר מסיימים סוף סוף”

  1. אני ממש שמח בשבילך. = )
    אני מתגעגע לישראל!!!! אני לא יודע למה אני מוציא את זה עליך… סליחה. אני אפסיק.
    הלוואי והייתי כמוך בלימודים. אני לא יכול.
    היו לי מלא שיעורים להיום… ולא יכולה אפילו להתחיל. אם אני לא אהיה שחקן בסוף או שאני אכתוב ספר אני בבעיה…. כי לאוניברסיטב לט יקבלו אותי… יללה… תגובה ארוכה משו… אני זז לדבר איתך במסנג’ר.

  2. אני מתלונן על זה שהאינציקלופדיה של ynet היא בתשלום. זה ממש מעצבן שעד יש אתר מעולה עם חומר על הכל אני צריך לשלם על זה אוף.
    :<

    1. מה עם ויקיפדיה? זה גם ממש טוב. אתה יכול לעשות עבודה שלמה על יחמורי מזגנים מהאתר, בערך שאתה בעצמך כותב. נכון שזה מגניב?
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה