חמישה מקורות. חמישה!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לפני שאני מתחיל לרדת על אמריקאים (ולכתוב דברים אחרים), אני רוצה להודיע בשמחה ששודרג הדף של הנגן. הדף הוא באותה כתובת (שניתן למצוא ברשימות בקטגוריה “פלאשים שלי”), אבל עכשיו הוא גם יראה לכם את המחרוזת שצריך לשים בדיוק. זה מה שהרבה זמן פנוי גורם. ובארה”ב, יש הרבה זמן פנוי.


אני אוהב את ימי רביעי. אפשר לקום בשמונה במקום בשבע, אפשר לעשות שיעורים שנשארו, ואפשר סתם להמשיך קצת לישון. אני גר ליד בית הספר, ככה שאני הולך ברגל דקה ומגיע. מזל. כמו כל יום רביעי, התחלנו ב-9:40. למזלי סיימתי את החיבור על הסרט (או יותר נכון טיוטה ראשונה), ככה שלא הייתי צריך לבוא בשמונה וחצי בשביל המורה הפסיכית הזאת. היא עוד תהרוג מישהו פעם. אם זה יקרה, אני אגיד לכם. ניתן רק לחכות…


השיעור הלך די בסדר והיה מצחיק בצורה יוצאת דופן. ההסבר לזה היה פשוט. מישהו שהיא שונאת עשה הצגה כלשהי. היא תמצא בו כל פגם אפשרי. זה מדהים. ברגע שהמורה הזאת שונאת אותך, אתה אבוד. היא לא תיתן לך להוציא מילה מהפה. כשהוא מדבר בלי להצביע היא עושה את התרגיל הילדותי “הוא בטח מדבר לעצמו, כי הוא בטח לא מדבר אלי”. כאשר מישהו שהיא כן אוהבת מדבר בלי להצביע (ויש כמה בנים כאלה), היא תקשיב ותענה. נפלאות ההוראה. היא חכמה מאוד, אבל פסיכית. האסייתים האלה מוזרים לחלוטין (היא לא אמריקאית במקורה).


בשיעור היסטוריה המורה שלנו שוב לא הגיע. נראה לי שהוא לא אוהב אותנו כשיש לנו מבחן, כי בשלושת המבחנים האחרונים הוא לא נכח בכיתה. מה קורה לו? בכל מקרה, המבחן היה קל, וחיזק את ההשערה שלי שאצל המורה הזה, התשובה למספר אחד במבחן תמיד תהיה A או D. זה פשוט מדהים. נראה מה יהיה במבחן הבא.


בשיעור בריאות המשכנו לדבר על אונס, וגם ראינו סרט קצר (ולא, הוא לא מראה אונס). נפרדנו מהמרצה שהצליחה למלא לנו שלושה ימים בשיעור, מה שנתן לנו כמעט שבוע בלי שיעורים. לצערי, קיבלנו שיעורים ליום שישי. מעצבן.


ולמחר, מלבד השיעורים במתמטיקה, יש לי גם להגיש עוד חמישה מקורות למורה הפסיכית לאנגלית. כמובן שכולם יגיעו מנפלאות האינטרט, אבל אני רושם את זה כמגזין (כי זה תוכנה שמחפשת במגזינים). אולי אני גם ארשום משהו מויקיפדיה, זה אתר ממש טוב. עדיין לא הבנתי למה צריכים עשרה מקורות שממילא חוזרים אחד על השני. זה כנראה חלק מהתוכנית הסודית שלה לגרום לתלמידים סבל, אבל תוך כדי ללמד אותם להשתמש בספריה. יש דרכים יותר נחמדות לעשות את זה. מבטיח.


ותחרות חדשה צצה לכל מי שרוצה לנסות: כתבו מילים חדשות להמנון של ארה”ב. את המנגינה יש לכם (חפשו ברשימות בקטגוריה “דברים שאין לאמריקאים”), ועכשיו אתם רק צריכים לכתוב מילים. אנגלית או עברית, זה לא חשוב. רק שיתאים לעובדה שלאמריקאים יש מספר תאי מוח לא חיובי ולא שלילי. בהצלחה לכולם!


והמשפט האמריקאי להיום: “Let’s talk about it”. האורחת שבאה אלינו לשיעור בריאות לדבר על אונס אמרה את המשפט הזה לפחות עשר פעמים. אני לא מבין איך היא לא מקבל כאב ראש מעצמה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה