לא תאמינו מה ראיתי היום

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לא תאמינו מה ראיתי היום. זה היה משהו מדהים, שטוח, ושאפילו מכשירים אלקטרוניים לא רואים. ניחשתם מה זה? זה מטוס חמקן. כן, הזה בצורת משולש. אין לי מושג מה הוא עשה בשמי לוס אנג’לס, או למה הוא טס כ”כ נמוך, אבל זה מה שראיתי. מי שלא מאמין שלא יאמין, אבל אני בטוח במה שראיתי. ראיתי מטוס חמקן.


לפני שראיתי את המטוס המיוחד, היה לי שיעור אנגלית. למזלי לא כתבנו שום מילה בחיבור היום, אבל אני בטוח שמחר נכתוב, והרבה. המבחן שהיה שיעור אחרי זה לא היה קל ולא קשה. נראה לי שהמושג הנכון הוא “מאתגר”. אני לא מבין איך היא יכלה לשבת ולכתוב משפטים כ”כ מפגרים. הם הגיוניים, אבל מפגרים.


בשיעור חנ”ג רצנו היום רק 3 הקפות כי היו שיעורים קצרים, בגלל שיש אסיפה (או בשפת האמריקאים: Assembly). באים לאודיטוריום ורואים כמה אנשים עושים משהו. בדרך כלל זה חלק מהופעה כלשהי. האסיפה תמיד מלווה בעידוד קבוצות הספורט הרבות ע”י מנהל בית הספר, בספירה כמה ימים יש לכל שכבה ללמוד (לי יש עוד 500 ומשהו!), ובנאומים של אנשים שמבקשים שנתרום. לתרום, לתרום, ועוד לתרום. האנשים שתורמים פה תורמים סכומים נדיבים (מליון דולר זה נדיב?), ככה שכל מי שמבקש תרומות מקבל די הרבה.


בשיעור היסטוריה ראינו סרט. איזה כיף. לפחות הוא לא היה עצבני כמו אתמול. ניצלנו.


בשיעור מתמטיקה דיברנו על זוויות במעגל. נכון שכיף לנו? ד”א: יש לי בוחן במתמטיקה ביום חמישי, משהו שגיליתי רק היום. נקווה שילך בסדר.


בשיעור בריאות המשכנו לדבר על אונס. סיפרו לנו כל מיני סיפורים ועובדות, והיה ממש מעניין. את המבחן בבריאות נקבל ביום שישי, כי גם מחר תבוא האישה (שנראת בת לא יותר מ-25) שתדבר איתנו על אונס. נקווה שימשיך להיות מעניין.


חוץ מהאירועים המרגשים האלה, אתמול היה כוכב נולד. כוכב נולד היתה תוכנית מאוד נחמדה, עד שהגיעה התוכנית “כוכב נולד 2”. מהרגע הזה זה התחיל להימרח. בתוכנית יש עכשיו עשרים ואחד מתמודדים, שיש רק 15 תוכניות להוריד אותם לשלוש. וכל החמש עשרה תוכניות האלה לא כוללות ספיישלים ו”מיני-גמר”ים. נקווה שזה יגמר מהר. מסטיקים זה כיף, אבל לא שהם נמשכים חמישה חודשים, ודי ברור מה יקרה. לפחות צביקה פיק מצחיק.


היום יש “בעקבות הגביע האבוד” עם עמנואל רוזן. התוכנית מאוד מעניינת, ומציגה מבט כלשהו, גם אם מעצבן, על הכדורגל והתנהלות של דברים בארץ. יכול להיות שהוא צודק, ורוב הסיכויים שהוא צודק.


ולסיום, מהיום אין יותר פרסומות של הופעות של “הדג נחש”. יאמר לזכותם שהם ליוו אותנו רק שבועיים, ולא עינו אותנו במשך חודשיים. אני כבר מחכה לעינויים שיגמרו ביוני.


ד”א: אף אחד לא פתר את החידה במלואה אתמול. נסו היום.


והמשפט האמריקאי: “like”. זה גם היה, וכמו “oh my god!” זה יהיה עוד המון פעמים. יש גבול לכמה שאפשר לדחוף את המילה הזאת במשפט. היום זה עבר את הגבול.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה