מחר שוב בצפר

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום היה היום השלישי בסדרת סוף השבוע. משום מה האמריקאים האלה בחרו את היום החופשי כיום ראשון, ככה שהשבוע מתחיל ביום שני. אפילו האמריקאים יודעים שזה היום השני בשבוע (למרות שקוראים לו Monday). אמריקאים. אפילו לסדר את הימים לפי הסדר הם לא יכולים. החלק הכי מפחיד בכל העניין, זה שהם כבר קיימים יותר ממאתיים שנה! אין לי מושג איך הם שרדו, ועוד עם המידות הדפוקות שלהם. אינץ’, פוט, יארד ומייל. המשקלים שלהם מוזרים לא פחות, וכוללים סדרת משקלים שמבוססת על שתיים. ממש אנשים בינאריים. אמריקה.


האירוע הכי מרגש שקרה היום היה שראיתי את הסרט “הלהקה”. סרט מדהים, עם שחקנים שמדהים לראות איך הם נראו אז והיום, וגם על היחס המעצבן של הצבא. בכל מקרה, מומלץ לראות את זה לכל מי שעדיין לא ראה (איזה בושה בשבילי, אני עד היום לא ראיתי אותו!).


עוד אירוע מעניין שקרה היום – סיימתי לקרוא את כל הבלוג “חדר 404” (חפשו אותו בבלוגים הפעילים במיוחד). הוא פרסם שם מעל לאלף וחמש מאות פוסטים. הבן אדם הזה לא נורמלי. המבצע קריאה לקח לי שלושה ימים תוך היעזרות מסיבית במועדפים של הדפדפן. מזל שהוא שומר אתרים עם כותרות שוות כאותו אתר, ככה שאני לא הייתי צריך לנחש לאן לחזור כל פעם. זה היה מאוד ברור.


היום בא אלי חבר כדי ללמוד ביחד למבחן ביום שלישי. בדרך כלל אני לא נוהג ללמוד למבחנים (חוץ ממבחני מפה), אך הסכמתי כי הוא ביקש. התחלנו ללמוד לאחר שאכלנו כמובן, מה שלקח כמעט שעה. תהליך הלמידה עצמו היה ממש קצר וכלל מעבר על Participles, Gerunds וכמובן Infinitives. אין לי כוח להתחיל לתאר כל אחד ואחד, אבל אני מבטיח לכם שזה קשור לדקדוק. מבחנים מרתקים יש לנו פה, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (או ארץ האנשים המאוד מוגבלים, שכלית).


היום גם, לדאבוני, הלכתי לקנות בגדים חדשים. אני, שונא קניות ידוע (אני לא מוכן להכנס לחנות רק בשביל לבהות בדברים וגם לא לקנות המון), נאלצתי לבחור בגדים. בחדרי ההלבשה פה יש שומר, וכל מי שרוצה להתלבש צריך להגיד כמה בגדים הוא מתכוון למדוד. אין לי מושג למה התהליך הזה שימושי, אבל כנראה שיש סיבה מסויימת לזה. שיהיה.


ד”א: אני מכריז על פינה חדשה: “עוד שבוע נפטרים”. הפינה תעסוק בפרסומות המעצבנות של הופעות של זמרים שהחליטו לעשות סיבוב הופעות בארה”ב. והיום בפינת עוד שבוע נפטרים: הזמרת ריטה שעולה על העצבים ומערכת השמע, וההצגה אוריקה, שמוצגת במרוקאית. מי שיגיד לי מה המילה אוריקה אומרת (בכל שפה שהיא, וזה לא ביוונית), יזכה בפרס. אני צריך להפסיק לתת פרסים. בסוף יגמרו לי הרעיונות!


והמשפט האמריקאי להיום: “איך זה שלנו אין שכל אבל יש דאגות?”.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.