יום שישי חופשי

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לכל אלו שתוהים על פשר הכותרת – היום המורים נפגשו כדי לדון בכמה עניינים חשובים מאוד, כמו למה אין מזגנים נורמלים בבית הספר ולמה השולחנות של התלמידים כל כך קטנים ולא מתאימים לביינדר (אוגדן) וספר ענקי. בעקבות הדיונים האלה שככל הנראה יימשכו עד השעות הקטנות של הלילה, לא למדנו היום. הבעיה היתה – שלא היה ארץ נהדרת. מעצבנים.


דבר שני, עשיתי עוד משהו בפלאש. נכון שכולנו שמחים עכשיו? יופי. תסתכלו טוב מה זה:


זה נגן בפלאש. כן כן. היה לי משעמם נורא (יום שישי שלא לומדים, מה רציתם?) והחלטתי להרחיב אופקים בפלאש. האופקים הורחבו, ועכשיו כל אחד יכול לשים לעצמו נגן בבלוג, עם המוזיקת mp3 שהוא רוצה. וכן, זה רק mp3. אחרת זה מתחיל ממש להתארך (שם הקובץ והעצבים שלי).


מי שרוצה לשים מוזיקה עם הנגן הזה שיציץ פה. אם אתם לא מרוצים מהכמות צבעים הקטנה, תאשימו את מקרומדיה ואותו. הוא הציע לי את הצבעים. אם בכל מקרה חפצה נפשיכם בצבע שאינו נמצא במלאי, פנו אלי ואני אכין לכם אחד משלכם.


ועצה אחרונה בקשר לנגן הזה: שימו את הקבצים באתרים עם שמות קצרים (כמו פלאנט נענע). אם לא תעשו כן אתם תעברו את מגבלת מאה התווים, מה שיכול מאוד לעצבן. נסו גם לתת לקובץ שם קצר ככל האפשר. ובקשה אחרונה, אל תיבהלו אם יוצאת לכם כתובת שנראת כמו פוסט של פקצות (רק בשחור), זה חלק מהתוכנה. אם שמים שם לינק אמיתי זה משתגע.


אני יוצא בקרוב בתביעה נגד חברת מקרומדיה על זה שפלאש לא מנגן קבצי מידי. אני לא יכול לסבול את ההזנחה של האנשים שאוהבים קבצים קטנים ושימושיים. יום אחד הם ישלמו על הטפשות שלהם.


נעבור לעניינים אחרים. בדקתי ציונים במתמטיקה באינטרנט, וגיליתי שכעת יש לי 102%, ואני ביתרת נקודות של תשע. זה טוב מאוד, כי הבונוס של עשר הנקודות נוכחות מתקרב עם סוף חודש אפריל. בסוף אפריל יש גם את המבחן הקליפורני המטומטם שבוחן כמה הבצפר שלנו שווה וגם כמה המורים שווים. נו, שיהיה. אני בטוח שלבצפר שלי יש שם מספיק טוב גם בלי ציונים כאלה.


ולסיום, תופעת הפקצות המסרבת להיכחד. כמעט כל בלוג רביעי שמספרו מעל מאה אלף (מתקרבים מהר מאוד למאתיים אלף!) הוא ורוד בצורה נוראית. אין לי מושג איך הפקצות עצמן חושבות או קוראות את הבלוג של עצמן, אבל יש לי תחושה שאני לא אהיה מורה. לקרוא טקסטים של פקצות זה לא בראש ענייני. (ד”א: זוכרים את הדף הזה?). למה ורוד זה מושלם?


עוד מעט אנחנו הולכים לחברים שלפחות הם נחמדים. הם אנשים שכיף להיות אצלהם בבית. וכן, הם ישראלים.


אין משפט אמריקאי להיום. לא ראיתי היום שום אמריקאי. יום ישראלי!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “יום שישי חופשי”

  1. הי נדב !
    נכנסתי לאתרך המעניין בגלל הכותרת מה עושה נדב בארה"ב ? קראתי קצת , המשכתי וקראתי ולא פתרתי את התעלומה , על כל פנים תמשיך לעשות את מה שאתה עושה ואתה עושה זאת בחן לא מבוטל .

    1. תודה רבה. אני אמשיך לעשות.
      יש לי מזל שהשם שלי מתחרז עם ארה"ב. איזה כיף לי.
      ד"א: לתעלומה אין פתרון. בכל מקרה, הזוכה מקבל פרס.
      nadavs

  2. הנגן שלך גאוני!
    גאוני אני אומר לכם!!
    ואפילו הצבעים מתאימים לבלוג שלי..
    תודה!!!
    בקשר לפוסט,
    הייי! אני לא אשם…
    מה לעשות שיש אנשים עם בלוגים בצבעים מופלצים ששום דבר לא יתאים להם…
    שניה… עשית נגן לפקאצות??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה