נקודה לנדב. רק רגע, אמרת את זה? אין נקודה!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום המורה שלי לאנגלית עצבנה אותי ממש. אני ממש מעוצבן עליה. מה שהיא עשתה היום זה דבר כ”כ לא הוגן וכ”כ ילדותי, שקשה להאמין שהיא מורה יותר מעשרים שנה. רוצים לדעת מה עשתה הפסיכית הזאת? הנה זה מגיע.


התיישבנו בשיעור והתחלנו לבדוק את שיעורי הבית בדקדוק. לא משהו מיוחד. כרגיל הלכנו על הנוסחה “חמישה נכונים מקבל נקודה”. עד כאן הכל בסדר. כשאנשים התחילו להגיד את התשובות, גילינו בדרך שהיו לנו הרבה טעויות, ואנשים תיקנו את עצמם בדרך. ככה זה. הבעיה שהטעות הכי מינורית ולא חשובה מפילה את הסיכוי לקבל את הנקודה הנכספת. הראשון עשה טעות קטנה בראשון והיא נתנה לו להמשיך אחרי שהיא תקנה אותו. כשהוא סיים את כל החמישה, היא לא נתנה לו נקודה מהסיבה שהוא לא הצליח את כל החמישה נכון. מה היא חושבת? שאנחנו מושלמים?


כשהגיע תורי, עשיתי את כל החמישה נכון וקיבלתי נקודה. כשהקראתי בשביל מישהו את אחת התשובות, התברר ששכחתי מילה. המעצבנת הזאת באה ומחקה לי את הנקודה. כמה שפל אפשר להיות? תלמיד אחר תלמיד, נכשלו כל חברי לכיתה לקבל את הנקודה המפגרת הזאת, ועל סיבות מפגרות וחסרות הגיון. זה לא הוגן.


בשיעור חנ”ג רצנו 6 הקפות. קיבלתי שוב B. האמת, אין לי בעיה עם זה. מעולם לא הצטיינתי בחנ”ג, וזה תמיד היה הציון הנמוך ביותר אצלי. למרות שפה התחלתי להשתפר בריצה, ככה זה כשרצים פעמיים בשבוע.


בשיעור היסטוריה סיימנו את הפרק על הנאצים. הצרפתים והאנגלים היו ממש פחדנים ולא היה להם כוח למלחמה, אז הם הרשו להיטלר עוד קצת ועוד קצת. מזל שנשבר להם מכל השקרים שלו ב-1939, אחרת גרמניה היתה שולטת בכל אירופה!


בשיעור מתמטיקה היה מבחן. המבחן היה די קל, ושוב, כהרגלי, כמעט פספסתי כמה שאלות. השאלה הכי נחמדה היתה לתכנן מסלול שעובר כדור מיני גולף כדי שיפגע בשלושה קירות ויכנס לחור. לדעתי עמדתי במשימה בהצלחה. יצא לי די מדוייק (למרות שזה נכנס לכל מיני טקסטים). היינו גם צריכים לזכור מטריצות ולתכנן רצף פעולות של מטריצות. בכל מקרה, היה ממש קל.


בשיעור בריאות היה מורה מחליף. לא מחליפה. המורה משום מה היה מאוד מוכר לי משום מה. ראינו סרט על ילדה שעושה סרט על שינה. היו שניים שנרדמו. להלן המסקנות:


סרטים שילדים מסבירים שהם עושים שם סרט זה מעצבן.


כשנותנים לאנשים לעשות עבודה עם ספר, כדאי להדליק את האור בכיתה.


ולסיום, שדרגתי את מנגן ההמנונים. החלטתי לשים שם את הפלאש עם ההמנון באיכות הטובה, במקום זה עם הגודל הקטן יותר. שמתי לואדר (מסך טעינה) בגלל שהקובץ הוא בערך שני מגה. אני ממש גאה בעצמי על ההישג הזה.


והמשפט האמריקאי להיום: “You had a mistake. No point for you”. מעצבנת.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

1 מחשבות על “נקודה לנדב. רק רגע, אמרת את זה? אין נקודה!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה