קונספירצית המורים לאנגלית

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כל מי שרואה את הפוסט הזה, האם הזזת את השעון? אם לא הזזת, יש לך בצפר ביום שישי, הוא מתחיל בשעה שמונה ועכשיו בשעון שלך שבע, אתה בבעיה. קרה לי פעם שקבעתי פגישה עם מישהו והוא איחר בחצי שעה בגלל העברת השעון. לא נורא, הפסדתי מלא זמן של בצפר.


אז כמו שאמרתי קודם, שעון הקיץ הגיע לישראל. מעכשיו ההפרש בין ישראל לפה עומד על 11 שעות. אין מה לדאוג, העניין יתוקן עם התחלת שעון הקיץ פה, ביום ראשון. אני מקווה שהשעון לא יחליט פתאום שהוא לא מכוון טוב בשעון קיץ. מקסימום נתקן אותו.


די כבר לדבר על שעונים. הדבר היחיד שטוב בהם הם שהם יוצרים וויכוח בכיתה על השעה הנוכחית, ובהפרש של דקות בודדות. זה מגניב ומורח זמן יופי.


ואם כבר נוגעים בעניין הכואב של בית הספר, ואנחנו גם באווירה של פסח, כנגד שלושה מקצועות דיבר יום חמישי: אנגלית, חנ”ג ומתמטיקה.


שיעור אנגלית, מה הוא כולל?


היום השיעור כלל בהיה כללית בחלל. היה שיעור משעמם נורא והדבר הכי משמח בו היה הצלצול סיום. קיבלנו עוד שמונים דפי עבודה, נבדקנו על הכרטיסיות ובכלל, לא היה כיף ובטח שלא פרודקטיבי. היה די סיוטי למען האמת. זה שנכנס לשוק מהגילוי שאני אוכל דברים כלשהם במועדים כלשהם כבר נרגע, והכל חזר למסלולו. האם שיעור אנגלית הופך למשעמם? אני מקווה שלא. שיעור קשה ומשעם זה שילוב קטלני.


שיעור חנ”ג, מה הוא כולל?


היום, כמו כל יום חמישי, עשינו כמיטב המסורת, או במילים אחרות, רצנו. רק ארבע הקפות, אבל על זמן. אני לא רוצה לספר לכם על הזמן שלי, כי זה עלול לגרום לכמה אנשים להצביע עלי ולצחוק, אבל אני יכול להגיד לכם שקיבלתי B. זהו. בהמשך השיעור, שכמובן היה בחוץ ביום חם (אם זה לא חם זה לא קיים!), הלכנו לשחק בטניס נכים של האמריקאים. היה נוראי. המפגר הראשי גרם לכדור להגיע אל מחוץ לגבולות הרשת בת יותר מ-5 מטרים! כאשר חבר שלי בטעות העיף את הכדור, אמרתי לו לקחת ת’זמן. ככל שיתעכב יותר, יותר טוב. למה אני תקוע בקבוצה היחידה שלא מצליחה לעשות יותר משתי העברות רצופות (ויותר מעשר בשיעור!)?


שיעור מתמטיקה, מה הוא כולל?


שיעור מתמטיקה התחיל בקבלת הבוחן, שחזר עם 28/30, משמע 93. הציון שלי במתמטיקה עדיין מספיק גבוה, ככה שאין מה לדאוג בשבילי. היתה שם בעיה שאנשים לא הבינו ממנה כלום, אז הם ביקשו שאני אראה להם על הלוח. היו כאלה שאמרו “שיט! איך לא חשבתי על זה?!”, והיו כאלה שלא הבינו מה זה עוזר לי כשיש לי משולש ישר זווית ושווה שוקיים כשאני יודע את היתר. זה ממש מטומטם. לאחרים לקח זמן לקלוט בכלל איך הגיעה לשם זווית של 45 מעלות (וזה כתוב בשאלה). בקיצור, עוד ארוכה הדרך. מבחן ביום שלישי.


נאמר לנו באותו שיעור שאנחנו ניבחן בסוף אפריל על יכולות מסויימות. לדעתי המבחן הזה הולך להיות המבחן הכי קל שהיה לי אי פעם. מישהו פה לא יודע למדוד שטחים או נפחים? בכל מקרה, אנשים נתקעו בפתירת בעיה פשוטה שכללה: משפט פיתגורס שכולם יודעים כבר מזמן, פאי שכותבים כסמל ולקחת את החמש מהבעיה. פשוט בתכלית. קשה כיתתי.


חזרתי הביתה היום באחת בצהריים, הייתי מול המחשב 90% מהזמן הזה ועכשיו אני כותב. יום פרודקטיבי, או שלא.


המשפט האמריקאי להיום: “מקסיקנים זה מגניב! הם בונים בתים!”.


וזהו. אין יותר להיום. שיהיה שעון קיץ מהנה לכולם!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “קונספירצית המורים לאנגלית”

  1. היי … מה אתה עושה כ"כ רחוק מארצינו
    הקטנטונת??
    ואיך זה ליהיות בארה"ב??
    אני אף פעם לא הבנתי את הקטע לשנות את השעה…
    אחד הדברים הכי על טיבעיים זה הזמן… וגם בו העולם נוגע…
    טוב… שיהיה לך סוף שבוע רגוע ונחמד. ושבת שלום.

    1. השינוי של השעה נועד ע"מ שיהיו יותר שעות אור, וככה נהיה יותר פרודקטיבים. וזה עובד. בדקי בעצמך!
      nadavs

      1. נערה בהפרעה

        האמת היא… שהסיבה ברורה לי למדי.
        אך לא חושבת שמספקת,, אבל כניראה שלי
        אין ממש זכות להיתלונן בפני אנשים שאפילו
        בזמן יכולים לגעת… שיהיה שבוע טוב ושמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה