יש! 19 ו3/4 שעות פחות עד לחופש הגדול!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לאחר מחשבה עמוקה מאוד, מאוד, מאוד, החלטתי מעכשיו שיהיה פוסט אחד ביום, שירכז גם את מה שיקרה בבצפר וגם את השיעורי בית שמתלווים אליו. אחרי הכל, אני לא רוצה לסיים עם עשרים עמודים של פוסטים לחודש. אני עוד ארצה לקרוא פה פעם.


למי שתוהה, לא היתה פה רעידת אדמה. לעומת זאת, היתה אחת ליד אינדונזיה. לא יודע מה קורה שם, אבל הרעידות אדמה האלה לא עושות לנו טוב. שתי רעידות של 8.7 בסולם ריכטר באותו מקום לא יכולות לעשות טוב. מי החכם שאמר שיש רק אחת כזאת בשלושים שנה? לדעתי עברו שלושה חודשים (ויומיים).


ועכשיו, עוד שעון שלי. כן כן, אני יכול להיות שען. להיום הכנתי לכם שעון עולמי בכל צבע שתרצו. מתאים במיוחד לכאלה שלא גרים בארץ או סתם אנשים שרוצים שעון. לחצו כאן כדי לראות כמה דוגמאות. אם אתם גם רוצים את השעון הזה, עקבו אחרי ההוראות:


1) השורה שיש להוסיף היא כזאת:


embed src=http://planet.nana10.co.il/simsnd/WC.swf?tz=timezone&c=0xRGBcode height=70 wmode=transparent



לא לשכוח לשים סוגריים משולשים! האתר לא נותן לי לשים פה, אבל אל תשכחו אתם!


עכשיו נסביר הכל:


timezone – אתם שמים את איזור הזמן שלכם. ישראל זה 2, חוף מזרחי של ארה”ב זה 5- והחוף המערבי הוא 8-. אם אתם לא יודעים את שלכם, בררו אותו.


RGBcode – שמים את הצבע שאתם רוצים לשעה. שימו לב לשים את ה-0x לפני הקוד, אחרת זה לא יעבוד. יש כאן רשימה של צבעים נחמדים, אך השתדלו לא לשים צבעים פקצתיים מדי. זה לא נועד בשביל זה.


אם לא תשימו את ה-height=70 או wmode=transparent, אל תתפלאו אם תקבלו רקע בצבע חום בהיר או פלאש גדול מדי. השעון אמור להיות בגודל של השעון שיש לי.


ובקשה אחרונה, אם שמתם את השעון, תנו קרדיט. מספר בלוג, הכינוי שלי, או קישור יספיקו. לא צריך לעשות מזה חגיגה וחלק חדש ברשימות. תודה.


למי ששם לב, או למי שסתם מתעניין בלשלוח לי הודעות בצ’אט באחת בלילה, מצאתי את המילה החסרה ברשימת המילים, שכעת מונה 40 מילים. המילה החסרה הייתה succor, שפירושה עזרה. קצת אירוני, לא?


הציון במתמטיקה עדיין לא הגיע נכון לכתיבת שורות אלו. אני מתחיל לחשוש שאני אצטרך לגלות מחר, בדרך הקשה. אני אוהב לדעת איזה ציון אני מקבל לפני שאני מקבל את המבחן. זה מוריד את המתח.


והיום, בשיעור מתמטיקה, גילינו מה החלום של המורה שלי למתמטיקה. תאמינו או לא, החלום שלה הוא להיות בנבחרת הנשים של ארה”ב, ה-WNBA. רצה אלוהים (או שלא רצה), והיא יצאה מטר ארבעים. באותו שיעור בדיוק הובהר לנו מה זה בדיוק Career Day. ביום הזה יבואו אנשים להרצות לנו על העבודה שלהם, ולנסות לשכנע אותנו לעבוד שם. שילכו לעזאזל, אני כבר בחרתי לי, ואני לא מתכוון לעבוד פה. אני עובד רק בישראל. ד”א: וקטורים זה דבר מפגר. לא הבנתי למה אי אפשר להסתדר עם קווים רגילים. זה סתם עוד חומר למבחן.


לסיום, משהו שלדאבוני אני צריך לדעת בע”פ (שזה משפט מאוד אמריקאי): “I Pledge Allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all”. השבועה לדגל. שישבעו לעצמם.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “יש! 19 ו3/4 שעות פחות עד לחופש הגדול!”

  1. אתה לא צריך לדעת את זה בע"פ. כשהלכתי לבית ספר ציבורי סתם עמדתי כדי להראות כבוד לאילו שכן מאמינים בזה אבל לא רמתי כלום כי זה נגד אז מה שאני האמנתי בו. אין להם זכות להכריח אותך.

    1. לפעמים המורה הפסיכית שלי מבקשת ממישהו שיגיד את זה. אני יודע שזו זכותי לא לדעת, ואני מתכוון לעמוד עליה.
      nadavs

      1. בהצלחה. אותי שני ילדים שאלו למה אני לא אומרת את זה עם כולם. לא היה הכי נעים בעולם, אולי בגלל שזה היה היום השני שלי בטקסס וכל מה שרציתי זה לעוף משם….

        1. למזלי בבית הספר שלי יש כמעט אותה כמות של אמריקאים ולא אמריקאים. ניצלתי מזה!
          nadavs

  2. טוב לדעת שאתה ביפן. "שולח לי הודעות באחת בלילה"… לפי השעון שלי זה היה 11PM:GMT-5 אבל לא נתעקב על קטנות. ואם כן היה זה אחת בלילה אז בכל זאת היית שם, נו מה?
    התחלתי לעבור על הרשימה ואני קד בפניך שאתה מעמיד לרשות הציבור את שעורי הבית שלך.

    מה שנותן לי רעיון! עכשיו אני יודע איפה לכתוב מלים חדשות(לא, לא בבלוג).

    כולי תקוה שאני לא מתמכר. זה פעם ראשונה שנכנסתי לישראבלוג וישר הלכתי לבדוק אם יש התפתחויות בבלוג מסוים.

    1. אני נראה לך ביפן? נראה לך שאני ער באחת בלילה?
      אני מדבר על אנשים ישראליים נחמדים שלא יודעים לקרוא שעון (גם שהוא מאוד בולט). ראית שעניתי לך. אל תיעלב. 🙂
      אם אני עונה, כנראה שאני ער. פעם הייתי ער באחת בלילה. זה היה ב-19/8, והייתי באוטובוס לכיוון של מטוס אל על, טיסה מספר LY משהו. כמובן שהמראנו ב1:30, אבל לא נתעכב על קטנות.
      ואני שמח לראות שאתה מתחיל להתמכר לבלוג שלי. אולי נעשה התמכרות הדדית? 😉
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה