בצפר פחות יום, נשארו עוד הרבה

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


נכון שהתגעגנו לזה? אתם אחרי חופש של כמה ימים בטח התגעגעתם. אני אחרי חופש של שבוע השתגעתי כבר לחזור לבצפר. פשוט טיפסתי על הקירות. טוב נו, לא טיפסתי על שום קיר. מי רוצה בכלל בצפר, ולמה הוא רוצה מכות? מי המציא את הדבר הנורא הזה, שמחייב אותך לשבת חמש שעות בלי יכולת לקום? ולמה, לכל הרוחות, זה לא השתנה משנת 1600?! ללימור לבנת הפתרונים.


אחרי שסיימנו לרדת על הבצפר, הגיע הזמן להגיד גם מה עשינו שם (או אני עשיתי).


התחלתי את היום עם (איך לא) המורה הפסיכית. היום התחיל במתיחות והשבועה לדגל והתחלנו לכתוב על חופשת האביב. לאחר הכתיבה המשחררת (ולמען האמת, בלוג הרבה יותר משחרר) קיבלנו את תוצאות מבחנינו בחזרה. שלי חזר עם 88 עליו, שזו התקדמות יחסית לקודם. עדיין לא מה שייחלתי לו, אבל אפשר להסתדר עם זה. לאחר מכן המשכנו לראות את הסרט המדכא, והאמת, היה שיעור לא רע.


שיעור חנ”ג עבר בנעימים באולם הכדורסל במקום מגרש הטניס, בגלל שירד גשם בלילה, והמגרש נרטב. היה כיף, רק חבל שמחר רצים.


בשיעור היסטוריה המבחן שלי חזר אלי כ-24/25. התלמידה הרוסייה (וכנראה קומוניסטית) התלוננה (כי אמרתי לה) על זה שהשאלה האחרונה הייתה לא הוגנת, ולא אמרו לנו מה התשובה שלה. המורה בדק, אימת את הכל והמבחן הפך לציון יפה של 24/24. לאחר מכן הוא הקריא כמה חיבורים של המבחן. החיבור הראשון היה אמור לקבל B, אך המורה גילה שהוא בעצם חיבור ארוך וטוב. החיבור השני היה מטומטם לחלוטין אך עדיין עובר, החיבור השלישי קיבל C, ולאחר שהוא קרא את החיבור הרביעי, כולם כבר ידעו שהוא שלי. אני יכול לזהות חיבור שלי למרחקים. קיבלתי A. בחיבור השני קיבלתי -A, אבל לא נתעכב על דברים שוליים כמו זה.


שיעור מתמטיקה עבר די רגוע. לא קיבלנו את הבוחן חזרה, אך ככל הנראה נקבל אותו מחר. יש לי תחושה שמחר שוב יתעללו בי. נחיה ונראה.


שיעור בריאות היה גם די בסדר. דיברנו קצת על בטיחות במזון, למה בשר לא מבושל זה לא בריא, וגם קיבלנו את הציונים שלנו. כשהסתכלתי, ראיתי שהציון שלי הוא 84, מה שדי עצבן אותי, בגלל שהיו שם שני ציונים ריקים! הלכתי למורה וגיליתי שאם לא כותבים שם, לא מקבלים ציון. הטעות תוקנה ועכשיו כנראה יש לי תשעים ומשהו.


משפט אמריקאי יחכה לערב, גם ככה הפוסט כבר נורא ארוך.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה