מורים פסיכים זה בעיה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


קודם כל, ולפני הכל, אני חייב לציין שמשום מה הבלוג שלי נהנה מצמיחה גדולה בפופולריות שלו. אנשים אוהבים לקרוא בו ומשום מה גם להשאיר הודעות בצ’אט. אני מקבל די הרבה מחמאות ויותר ויותר אנשים שמעולם לא הגיבו פה מגיבים. תודה. זה היה החלק הכי אופטימי בכל הפוסט הזה.


עכשיו מתחילות החדשות הרעות. היום היה היום האחרון של החופש. היום האחרון של החופש אומר שצריך לעשות שיעורים. עם השיעורים של שיעור בריאות לא הייתה לי בעיה להתמודד. מסתכלים על כמה דפים, מבינים מה הסמיילים אומרים, מחשבים קצת אחוזים ועונים על כמה שאלות. הבעיות התחילו כשהתחלתי את השיעורים באנגלית זה סיוט שלא יתואר.


כחלק מהציון שלנו באנגלית, אנחנו צריכים לעשות עבודת מחקר. לא משהו מיוחד או חדש. הבעיה היא שהמורה הפסיכית שלי רוצה לא פחות מעשרה מקורות! למחר יש לנו להגיש לה חמישה מקורות עם הערות, ובטח שבוע הבא עוד חמישה מקורות. צריך לאשפז אותה. חיפשתי מהר במסד נתונים שנמצא באתר של הבצפר ומצאתי את שלושת המקורות הדרושים (שניים כבר היו לי). כתבתי שתי שורות של הערות וזרקתי אותן בתוך הקלסר. יהיה מה שיהיה. נקווה שהפסיכית תקבל את זה, מקסימום ירדו איזה חמש נקודות. לא משהו נורא. זה היה החלק הכי פסימי בכל הפוסט הזה. כל שאר הפוסט אמור להיות בין שני הקטעים הקודמים.


מחר כפי שציינתי חוזרים אל כיסא הלימודים. אצלינו אין ספסלים, רק כיסא מחובר לשולחן קטן שבקושי מספיק לשני ספרים. המורה הפסיכית תקבל את פנינו ותחזיר את מבחנינו (שיחזור עם ציון שמתחיל בתשע, אמן). לאחר מכן נעבור לשיעור החנ”ג שבו אני מקווה שהאדיוט הראשי לא יגיע, משם נעלה במדרגות לשיעור היסטוריה שגם בו אני מקבל מבחן, אבל לא דואג במיוחד, משם לשיעור מתמטיקה לקבל את הבוחן הארוך ביותר שעשיתי עד כה ומשם להפסקה. לאחר ההפסקה אתיישב בשיעור בריאות, האחרון שלי למחר. יום עמוס.


היום היו אצלי אורחים בבית, שלמזלי לא היו כמו האורחים מאתמול. ניצלתי.


משום מה יש לי בבית ריח של כלור. לא זכור לי שניקינו את השירותים היום. יכול להיות שיש דליפה בבריכה של בצפר (יש בריכה מתחת למגרש כדורסל, תקנאו), וזה אומר שמחר אין שיעור חנ”ג. גם טוב, אבל חסר סיכוי.


היום גם הלכתי לים. הים פה כמובן אינו ים, אלא האוקיינוס השקט בכבודו ובעצמו (שהוא קפוא לגמרי), ובחוף הספציפי הזה יש כמות גבוהה של מוזרים. יש כל מיני יצורים בחוף הזה, שכמעט ונעלמים השפויים. יש שם דוכנים של קוראים בכף היד, ואנשים באים אליהם. הטמטום חוגג.


היום אין משפט אמריקאי. כמו כל דבר באמריקה היום, זה סגור בגלל חג הפסחא. מצטער.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “מורים פסיכים זה בעיה”

  1. כן.. מורים = טמטום…
    וואי הזכרת לי שגם לי היה להיות מלא מלא שיעורי בית……. ואופס – שכחתי להכין (כרגיל)

  2. חחח מזכיר לי את השנתיים שגרתי בפלורידה..
    אבל מה שכן – הלימודים שם הרבה יותר קלים. תעריך את זה..
    באסה שנגמר החופש.. אבל לימודים שם זה לא ממש לימודים..
    תהנה ^_^

    1. אני ממש חולק על מה שאמרת,
      בעיקר כי אני לומד בבצפר נאצי
      בלוס אנג’לס ששם לימודים הם די קשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה