שדרוג הקשר עם הקורא

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כחלק ממאמציי התמידיים לספק לכם מידע מעניין (אני מקווה) ומהימן (לכו תתווכחו עם מה שאני כותב), החלטתי לספק לכם שעון שיראה את השעה אצלי. לא אצלכם ולא ברוסיה, אצלי. השעון משרת שתי מטרות: אחת, לא תצטרכו לעשות חישובים מה השעה אצלי, ככה שתמיד תדעו מתי אני באמת ליד המחשב ומתי אני ישן, ושתיים, זה מראה איפה אני גר, ככה שזה חוסך לי זמן בלהסביר לאנשים תועים איפה אני גר.


שימו לב שהשעון יראה שעה נכונה בתנאי שהשעה אצליכם במחשב היא מדוייקת כמה שאפשר (לא חייבים להתאים שניות למחשב שלי) ואיזור הזמן שלכם מכוון היטב. בישראל אמור להיות איזור ירושלים, קהיר או כל דבר באיזור GMT+2, ולאיזורים אחרים אנא חפשו במדריך ההפעלה של איפה שאתם גרים. בארה”ב יש: חוף מזרחי GMT-5, מרכז ארה”ב GMT-6, האיזור ההררי של ארה”ב GMT-7 ואיזור החוף המערבי (איפה שאני גר, הפתעה הפתעה) GMT-8. אם במקרה אתם גרים ברוסיה, יש לכם 11 איזורי זמן אפשריים. אני לא הולך לפרט על כל אחד מהם.


ולאחר שסיימתי להסביר על סגולותיו של שעון הפלאש שלי (עוד יצירת פלאש מדהימה מבית nadavs), יש לי בקשה קטנה אל כל מי שרוצה לשוחח איתי בצ’אט הקטן שנמצא למעלה ברשימות. כשאתם אומרים לי היי, חכו דקה. המחשב שלי לא מסוגל לפתוח חלון של דפדפן עם פלאש בחמש שניות, וזה לוקח לו די הרבה זמן. אל תברחו כ”כ מהר. וכשאתם רוצים לשאול שאלה, בדקו קודם האם יש תשובה בבלוג. אל תשאלו אותי בן כמה אני, כי זה כתוב למעלה בדף. אל תשאלו אותי איך קוראים לי, כי תצאו מפגרים. בקיצור, תשתמשו בהיגיון שלכם. אתם לא אמריקאים (אני מקווה)!


וכעת, נעבור לעניינים האמריקאיים הבוערים של היום.


היום נודע לי שיש סיכוי גדול מאוד שבוש קנה את הבחירות! לא רק זה, אלא נודע לי שהוא גם שינה כמה חוקים שנוגדים את החוקה הבסיסית של ארה”ב שנכתבה לפני יותר ממאתיים שנה. זו בעיה רצינית, כי בוש הוא אמריקאי, ואמריקאים לא יכולים ללכת נגד החוקים של עצמם. הבעיה היותר רצינית היא שיש סיכוי שיגייסו אותי לצבא ארה”ב. הצבא היחיד שאני מתכוון ללכת אליו בכל חיי הוא צה”ל, ולא איכפת לי מה בוש יעשה. יש גבול לכל דבר שאפשר לעשות.


עדיין אין לי כרטיסים ל-Six Flags או ציונים במתמטיקה או בהיסטוריה. מעצבן, אבל נכון. אני משער שכולם (הכרטיסים והציונים) יגיעו ביום שני, עם חזרתי לבית הספר לשלושה חודשים בלי חופש אחד!


אני מודע לזה שגם הפוסט הזה לא סיפר ברובו על חיי בארה”ב, אך מה לעשות שלא קרה כלום היום!


ולסיום, בדיחה נחמדה (בפינת המשפט האמריקאי): למה קשה למצוא את האמריקאי הטיפש ביותר? כי כל אחד יותר טיפש מהשני, וזה יוצר לולאה אינסופית. (אני יודע, זה לא משהו).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “שדרוג הקשר עם הקורא”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה