כמה עניינים שעלו היום

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


יום רביעי עבר, וזה אומר שלא נותרו הרבה ימים לסוף חופשת האביב המסתיימת לאיטה. אני מתחיל לסיים את שיעורי הבית (המעטים, יש לומר) שקיבלתי לחופש ומצטער על סופו.


אתמול קיבלתי מדפסת חדשה. לא סתם מדפסת, אלא HP Photosmart 7450 (בתרגום: אייץ’ פי חוכמת תמונה 7450). המדפסת הזאת מעולה ומאפשרת להדפיס תמונות על נייר תמונות משובח (שמקבלים 3 ממנו עם המדפסת!). ניתן גם להדפיס תמונות היישר מכרטיס זכרון ללא צורך במחשב! פשוט מדפסת מדהימה. המדפסת הקודמת הוחלפה לאחר שהיא התחילה לעשות תבליטים. בהדפסה האחרונה שלה היה הר דיו על הקצה של הדף. פשוט מדהים.


היום שוב הייתי במסעדת שלם וזלול. הבעיה עם המסעדה הזו הייתה שזו היתה מסעדה צמחונית. אני, צמחוני אדוק שאוכל בשר (או לא צמחוני), הייתי צריך להסתפק במרק וירקות. אני חייב לציין שהמרק היה טוב. כל השאר, ככה ככה.


אתמול ראיתי את הסרט דוקטור דוליטל. הסרט פשוט מדהים. מי לא היה רוצה לדבר עם חיות? האמת ששנה שעברה דיברתי עם חיות. המחנכת שלי, כמה תלמידים בכיתה שלי וכמובן החתול שלי. אני לא בטוח שהתלמידים בכיתה שלי הבינו את מה שאמרתי (כי היה להם איי קיו באחד יותר גבוה מאיי קיו של אמריקאי), אבל כנראה שהם מסתדרים לא רע עכשיו (מושעים, מפריעים, שנואים, כרגיל).


עדיין אין לי כרטיסים ל-Six Flags. אני רוצה לנסוע לפארק הזה, לעלות על כל מתקן ומתקן (חוץ מהמתקנים הקטנים) ולחזור לשם. אומרים שזה פארק ממש כיף!


אין עדיין ציונים בהיסטוריה או במתמטיקה. למרות שאני לא חושש לגבי אף אחד מהם, אני לא הייתי מתנגד לדעת אותם. מה שמפחיד אותי זה הציון באנגלית, במבחן אוצר מילים.


ואם כבר מדברים על אוצר מילים: בטבלה של המילים שצריך לזכור לשנה הבאה יש רק 39 מילים במקום 40. אנא עזרו לי למצוא את המילה החסרה (אין לי מושג איך, אבל עזרו).


ולסיום, אמריקה משעממת. שיגעתי היום מישהו באייסיקיו כשאמרתי לו כשעברה ציפור או כשהייתה קצת רוח. צריך לתבוע את האמריקאים על שיעמום יתר במדינתם הם.


ובמקום משפט אמריקאי, סיפור, על תביעות: אישה אמריקאית מפגרת קנתה קפה ממקדונלד’ס לאוטו (Drive thru) ושמה אותו בין הרגליים. כשנסעה משם, נשפך עליה כל הקפה והיא תבעה את חברת מקדונלד’ס על סך 2 מליון דולר על זה שהקפה לכלך לה את האוטו ועל זה שלא היה כתוב שהקפה חם והיא נכוותה ממנו. חברת מקדונלד’ס נאלצה לשלם למפגרת הזאת. זכרו אנשים, תביעות באמריקה הרבה יותר נפוצות מטביעות, ולעיתים הרבה יותר מסוכנות. היזהרו והישמרו.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “כמה עניינים שעלו היום”

  1. הייה אחד שהכניס את האוגר שלו למכונת כביסה.
    האוגר מת, כמובן, ובעליו תבע את יצרנית מכונת הכביסה.
    (על שלא כתבו כי אין להכניס חיות, הוא גם זכה…)

  2. גמני פה..

    היי אל תדאג גמני סופרת את הימים מתי יוצאים מפה! איפה אתה גר בחור הענק הזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה