חודש לבלוג

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


כבר עבר חודש מאז שאישרתי את פתיחת הבלוג הזה. לא יאומן איך שהזמן טס. בחודש הזה הספיקו כבר 315 אנשים לראות את הבלוג הזה, ועם חלקם אני בקשר. הפוסט הראשון הוסיף לי לאייסיקיו שני אנשים, והפוסטים הבאים הוסיפו עוד אנשים. הנה כמה עובדות על הבלוג שלי שכנראה לא ידעתם (או שלא היה לכם כוח לבדוק, או שרק עכשיו ראיתם אותו):


זה הפוסט החמישים. איזה כיף לי.


הפוסט עם התגובות הרבות ביותר היה הפוסט הראשון, שהיה הפוסט הקצר ביותר, עם 9 תגובות. כעת גיליתי שאיתו נמצא הפוסט מאתמול, גם עם 9 תגובות. נראה אם הפוסט הזה יעבור אותם.


הפוסטים שלי התחילו כקצרים אך התארכו למימדים נאים. כעת האורך של רוב הפוסטים הוא מינימום כשפס הגלילה מופיע בחלון העריכה. הפוסט הארוך ביותר לא ידוע, אך אתם מוזמנים לחפש אותו.


בכל הבלוג הזה יש רק פוסט אחד עם תמונות. תמונות הלוויתנים למי שזוכר. הוא כנראה הפוסט שתופס הכי הרבה מקום, אך אין בו הרבה מילים.


רק שני פוסטים לא הסתיימו במילים “שלכם, nadavs”. שני הפוסטים הראשונים, שנמצאים בעמוד הזה.


הבלוג הזה לא טעם את טעמו של פרו, ואני לא מתכוון להוציא 20 דולר על שימוש מרכזי בשתי אפשרויות.


נדמה לי שבזה מיציתי את חגיגת החודש לבלוג. נצא בריקודים ושמחה לרחובות.


עוד עניין שקורה פעם בשנה (להבדיל מחגיגת החודש לבלוג, שקורה פעם בחיים), הוא יום השוויון. כל שנה, בתאריך 21/3 יש בדיוק 12 שעות אור ו-12 שעות חושך. מעכשיו הימים יתארכו עד ה-21/6, היום הארוך ביותר, שהוא גם יומיים לפני שאני מסיים ללמוד.


אולי זה קצת באיחור (כי זה קרה אתמול), אבל אתר ynet נפתח סוף סוף לגלישה חופשית מחו”ל. יכול להיות שהאימיילים ששלחתי להם עזרו? בכל מקרה, אני מודה להם שאני לא צריך להפעיל את הפרוקסי המעצבן שעשה לי כמה בעיות.


והדובדבן שבקצפת, האירוע הנורא מכל שקרה היום, הוא תחילתו של עינוי בן חמישה חודשים הנקרא “כוכב נולד 3”. מה עשיתי שזה מגיע לי? מכל התוכניות שהערוץ הישראלי פה יכול להביא, הוא מביא את זה ובאותו יום של השידור בארץ! למה בשביל לראות ארץ נהדרת אני צריך לחכות יום, אך בשביל להתענות אני לא צריך לחכות כלל? למפעילי הערוץ הפתרונים.


כאן נגמר הפוסט של חגיגת חודש לבלוג וגם יום השוויון, שעומד להיגמר עוד כמה שעות. שיהיה לכולנו רק שוויון (ביום שזה יקרה, תהיה מלחמה) וימים טובים.


והמשפט האמריקאי להיום: “אנחנו מדינה המבוססת על שוויון. אישה שמשתכרת 6000 דולר בחודש זה כמו גבר שמשתכר 8000 דולר בחודש מאותה עבודה”.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה