אכזבה, שדה תעופה ומתנה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום כפי שידוע לכולכם התחיל ה-20/3 בישראל, מה שאומר שאתר ynet אמור להיות פתוח לגלישה מחו”ל. נדה. הוא עדיין דורש רישום. אני מקווה שמחר בבוקר הכל יסתדר, אחרת הם מקבלים ממני אימייל. כבר שלחתי להם כמה והם לא יתנגדו לעוד אחד.


למישהו היה היום בר-מצווה ואני אמרתי שאני לא רוצה ללכת. כאשר משפחתי חזרה משם נודע לי שהיה לי המון מזל כי היה שם נוראי. אני נשארתי בבית והיה לי כיף. ניסיתי להרחיב את אופקיי בפלאש ללא הצלחה, אך היה בסדר. אם מישהו מכיר אתר שמאכסן ASP כולל מסד נתונים ומספיק מקום אכסון ושלא קוראים לו www.1asphost.com הוא מוזמן להגיד לי. אני מקווה שאז הפרוייקט שלי יושלם.


בשעה חמש בערך ירדנו אל המכונית ונסענו אל LAX, שדה התעופה הענקי של לוס אנג’לס כדי להביא את אבא שלי מטיול סקי באירופה. 9 טרמינלים גדולים ביותר קיימים שם, אך ההתמצאות קלה במיוחד. כעבור ארבעים דקות הגענו אל שדה התעופה (כי היו פקקים) והתחלנו לחכות. ולחכות, ולחכות, ולחכות. גילינו גם שלדלטא היא לא חברת התעופה הטובה ביותר. הם אחרו ביותר מרבע שעה ובגלל שהטיסה היתה בתוך אמריקה לא היה אוכל. בטיסה בחזרה לארץ אני אטוס בחברה עם הטייסים הכי טובים, הנוסעים הכי גרועים. אל על. אני אראה את טרמינל 3 שנפתח באיחור קל של 5 שנים ואבדוק האם באמת אין שם שעונים.


וכשאבי חזר הביתה, קיבלתי מתנה מסבא וסבתא. אבא שלי הוציא מהכיס כמה שטרות ואני קיבלתי לידי שטר ירוק וטרי של מאה דולר. יש לי מספיק כסף כדי לקנות די הרבה דברים. אני לא עשיר, אבל כסף יש לי.


ומשהו אחר, שקשור לאמריקה והוא בעיה קשה. כל השטרות פה ירוקים. נכון שזה מפורסם וכולם רוצים כזה, אבל זה מטומטם. השטרות בישראל צבעוניים ויפים ואני לא מסתבך בלהוציא 20, 50 או 100 שקלים. פה אני צריך להוציא את כל הכסף כדי למצוא שטר כלשהו, בגלל שכל השטרות ירוקים פשוט מטומטם!


אין עדיין ציונים, אך אלה יגיעו בקרוב.


והחלק האמריקאי להיום הוא סיפור הכסף. מי שאומר שזה לא מטומטם טועה ובגדול.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

9 מחשבות על “אכזבה, שדה תעופה ומתנה”

    1. הנה שיטה שעובדת תמיד: 15 (הגיל שלי) פחות 6 (גיל הכניסה לכיתה א’) יוצא 9. אני בכיתה ט’.
      אם היינו מחשבים את זה באוקטובר: בשנת הלימודים תשס"ו באוקטובר עדיין לא היה לי יום הולדת, לכן עושים 15 פחות 5, ויוצא 10. כיתה י’!
      בקיצור, אני בכיתה ט’.

  1. אתה לא טס יותר מדי, נכון?.. =)
    בטיסות דומסטיות (פנים) בארה"ב אף פעם לא מגישים אוכל. לא משנה המרחק. ו-NW הרבה יותר טובה מדלטא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה