שדרוג תקשורתי

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


הנה חלף לו עוד יום רביעי. היום, שהתחיל בשעה 9:30 היה יום די מוצלח. התחלנו בשעה 12:12, לא היה שיעור חנ”ג, בשיעור היסטוריה עשינו שני דפים וזהו והשיעור בריאות התבזבז כמעט כולו על מצגות. נחמד לא?


כפי שאמרתי, היום התחיל בשעה 12:12. המורה הפסיכית לאנגלית היתה הרבה יותר רגועה מאתמול אבל היא שמה אותי בקבוצה למילים של המבחן מחר עם שני מטומטמים. ושאני אומר מטומטמים, אני מתכוון לממש מטומטמים. אני מקווה שיצא משהו טוב מהעבודה הזאת. אני לקחתי על עצמי את החלק הכי קשה בידיעה שהם יעשו ממנו בלאגן אחד גדול.


שיעור היסטוריה עבר בשקט יחסי. עשינו שני דפי עבודה. כשאנחנו עושים דפי עבודה והמורה לא נמצא (או שיש מורה מחליף), חצי מהכיתה עושה מה שאני עושה. נחמד. בפעם הבאה אני עושה טעויות בכוונה ואז מתקן לפני שאני מגיש. מעצבנים.


בשיעור בריאות היו שתי מצגות. כשניסו להסביר לחכמה שעשתה את המצגת השניה איך להריץ את המצגת בפוור פויינט אמרו לה ללחוץ F5 (האמת שמי שאמר הוא לא אמריקאי). החכמה הזאת לחצה על המקש F והמקש 5. מפחיד מה שקורה פה.


וכמו שבוודאי שמעתם, צ’אטנגו עשו כפתור מיוחד לישראבלוג. אני, שלא מסתפק בכפתורים בלבד, הכנסתי את הצ’אט הקטן והחביב לרשימות שלי. אם תחפשו טוב, אולי גם תמצאו אותו. הוא אדום כדי שיתאים לרקע.


לי יש כמה הסתייגויות בקשר לצ’אט הזה. אני מעדיף תקשורת של ICQ (שהמספר שלי הוא 159119696) או מסנג’ר (nadavs_snir@hotmail.co.il, זה לא אימייל פעיל!). אני אשמח לעומת זאת לבדוק את הצ’אט החביב הזה. ניתן גם להשאיר שם הודעות “אופליין”. אולי זה נחמד אחרי הכל. לא יודע.


והאמת שזה כל מה שיש להיום. השיעורים היו קצרים והכל היה בסדר.


ומשהו שבא פעם בשנה: היום שהוא יומיים לפני היומולדת. כשקמתי בבוקר חיכו לי לפחות עשר הודעות באייסיקיו שאומרות מזל טוב ומישהו טרח להשאיר לי כרטיס ברכה. בשמונה עשרה אני מקווה שהחברים שלי ישלחו לי משהו.


עד כאן להיום. והמשפט האמריקאי היום הוא… “אין כסף, אין חברים”. זה נורא מתאים פה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה