מתחילים לברך אותי באייסיקיו

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


אצל רוב האנשים ברשימת האייסיקיו שלי הגיע התאריך 16/3, שאומר שעוד יומיים יש לי יום הולדת. מכיוון שאני פה חי בעבר, אצלי יש עוד תשע וחצי שעות עד לתאריך הזה. נחכה בינתיים.


על סדר היום: לא הזכירו בשיעור מתמטיקה את יום הפי הבינלאומי שהיה אתמול (שהיה גם יום הולדתו של איינשטיין). יום הפי הבינ”ל נקבע בתאריך 14/3 כי בארה”ב (איפה שאני תקוע) כותבים 3/14, ואפשר גם 3.14 שזה ההתחלה של פי. אני למדתי לפני שנתיים עשרים ושתיים ספרות ראשונות של פי בשביל תחרות כלשהי אבל הפסדנו בהפרש של נקודה כי היו לנו מפגרים בקבוצה. אני זוכר את הספרות האלה עד היום. 3.1415926535897932384626, ואל תשאלו איך. המספר עצמו ממשיך עד לאינסוף והוא אי רציונלי. מי שרוצה עוד מידע שיחפש בויקיפדיה.


בבית הספר היה נחמד היום. התחלנו ב-11:23 (לא היתה היום שום שעה עגולה או נורמלית). סיימנו בשעה 14:24. מחר מתחילים ב-12:12 ומסיימים ב-15:13. נכון שכיף לי?


המורה הפסיכית לאנגלית היתה עצבנית ורצתה לרצוח חצי עולם. למזלינו היא נתנה לנו רק לקרוא בספר וזהו. היתה הרגשה שאם מישהו יוציא מילה הוא מת. את כל התלמידים שלא היו בכיתה שלה כי הם היו ברמה נמוכה יותר היא קטלה והוציאה להם את המוטיבציה כשהיא אמרה שיהיו לה זמנים קשים איתם. אכן מורה מדהימה. נקווה שמחר היא תהיה יותר רגועה.


בשיעור חנ”ג המורה סידר לנו ארבע הקפות בשמש. וכשאני אומר בשמש אני מתכוון קצת אחרי 12, כשחם מאוד בחוץ. אין שום ענן בשמיים. רצנו, הזעתי כמו מטורף ורציתי לרצוח את המורה.


בשיעור מתמטיקה ראינו איך מציירים תריסרון (מצולע עם 12 צלעות), ראינו שוב את התוכנת גיאומטריה המגניבה (הוא עושה תבניות נחמדות) והמורה שיחקה עם זה. היא הזיזה משולשים והתלהבה מזה שהמשולשים “רוקדים” על המסך. היא אחת מאלה שנמצאים בחמישה אחוז של האמריקאים שהטמטום לא השפיע עליהם.


בהפסקה לפני השיעור פתאום התחילה האזעקה לעבוד. פלאשים הבהבו אלי מכל כיוון וצליל אזעקה מעצבן במיוחד נשמע. המנהל לא אמר כלום ואמרו לנו שאם לא אומרים כלום זו אזעקת שווא.


וזהו. עכשיו אני בבית, צריך לעשות שיעורים, לאכול, וזהו. אין פה שום דבר. כלום לא קורה פה. הכל סטאטי.


ואיך אפשר בלי משפט אמריקאי (הוא פשוט קשור אליהם): “מי שהולך אחרי מנהיג טיפש, הוא בעצמו טיפש”. וג’ורג’ בוש הוא לא אחד מגאוני עולם.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “מתחילים לברך אותי באייסיקיו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה