הערוצים המצומצמים של ישראלי באמריקה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לאחר הביקור במוזיאון הטבע, האחים שלי החליטו להתנחל לי על המחשב מסיבה כלשהי. ההתנחלות נבלמה בסופו של דבר, אך אני כבר בהיתי בטלויזיה בערוץ הישראלי, תוהה למה אני לא יכול לקבל קצת יותר תוכניות שאני אוהב ובזמן שהן משודרות בארץ. לא אותה שעה, אותו יום.


למי שחושב איך לעזאזל יש לי שידורים ישראליים, אני אסביר. יש לי במרפסת צלחת לווין שקולטת מהלווין הישראלי ומעבירה את זה דרך כבלים לטלויזיה שיש לי פה בבית, שמסוגה יש גם בבית הספר ועוד חצי מהבתים באמריקה. פשוט מדהים!


לוח השידורים של יום שבת מכיל את הסדרה “לוחמים” מערוץ טבע הדברים (אחלה של תוכנית), לא נפסיק לשיר, המשחק לפני התוכנית עם ה”כוכבים” (היום הם הביאו קטע מהזה עם ה”כוכבים” וזה עצבן…). לאחר מכן אנחנו נהנים עם חדר מלחמה, תוכנית די נחמדה, ומה בוב דילן אמר פעם? ולקינוח, בשעה תשע בלילה, התוכנית חדשות 10. מרתק נכון?


ככה זה פה. הישראלים צריכים לסבול את התוכניות האמריקאיות או את התוכניות המדהימות שמביאים לנו. פשוט תענוג של טלויזיה.


מחר אני הולך לראות את הסרט רובוטס לפני כולכם. ככה שלגור פה זה יתרון וחסרון מבחינת סרטים. מצד אחד, רואים את הסרטים לפני כולם. מצד שני, אין תרגום. התרגום זו בעיה די שולית, אני מבין כבר לא רע אנגלית ואני יכול להגיד שממש השתפרתי. אני רוצה לראות את המורה שלי לאנגלית משנה שעברה, המפגרת ששנאה אותי. הכריחה אותי לעשות מבחן מסכם למרות שהמורה למתמטיקה והמורה הדוסית לערבית הבינו שאין צורך שאני אעשה את המבחן המסכם. מערכת החינוך הישראלי – לתפארת מדינת ישראל.


ובגלל שאני חייב לכם משפט אמריקאי, הנה אחד (לא אמריקאי, אבל על אמריקאים): “מליון אמריקאים, דעה אחת. מליון ישראלים, מליון דעות”.


יום טוב.


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

תגובה אחת להערוצים המצומצמים של ישראלי באמריקה
  • In My Style
    13/03/2005 ב9:10

    כן כמו שאמרת, לתפארת מדינת ישראל.
    אין מה לעשות,
    יש מורות כאלה ויש מורות כאלה.
    אני כשחזרתי מארה"ב הדבר היחידי שהייתי צריכה לעשות זה לנסות לפענח מה אומרים לי כי לא הבנתי שיט בעברית.

    יומטוב=]

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.