מחר אין מבחן!

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


עוד יום רביעי נגמר. היום הזה היה יום לא רע והוא יכול לקבל ציון לא רע בדירוג ימי הרביעי. התחלתי את יום הלימודים בשעה 9:38 (יש רק שעה אחת עגולה או מתחלקת בחמש במערכת כל יום!). שבוע הבא ביום חמישי יהיה הרבה יותר מגניב. אני מתחיל ב-12:12 (שוב, שעות נורמליות הן מצרך נדיר) ומסיים ב-15:13. בקיצור – אני אהיה בבית הספר שלוש שעות ודקה. אמריקאים.


אז מה היה היום?


התחלנו את היום עם המבחן בדקדוק. אם תשאלו אותי, היה מצויין. היו כמה שאני לא בטוח בהם, אבל לא מתים מזה.


בשיעור היסטוריה התחלנו לדבר על הפיכתה של רוסיה לקומוניסטית. לנין וחבריו עשו שם מהפיכה. גם קיבלתי 100 במבחן בהיסטוריה, נקווה שגם החיבור יהיה טוב.


בבריאות היו שתי מצגות נחמדות והתחלנו לדבר על שוני בין אנשים. כשהגענו לחלק התרבותי, היה מצחיק כפי שניתן לצפות מכיתה שמונה לפחות 40% פרסים בבצפר שמונה לפחות 60% פרסים. כן, בוורלי הילס היא עיר של פרסים.


הציון במתמטיקה עוד לא הגיע, יגיע מקסימום מחר.


אין שיעורים!


נעזוב את בית הספר לעכשיו. היום בבוקר ביצעתי ניסוי מסוכן ביותר על עצמי. נכנסתי לבלוג של פקצה. כידוע לכולם, בלוג של פקצות עלול להזיק לראיה, למחשבה, ולדעה על העולם. אני בסך הכל רציתי לבדוק כמה זמן אני אוכל להחזיק מעמד לפני שאני אלחץ על כפתור האיקס של הדפדפן (שאינו יעיל בבלוג של פקצה, כי הוא תואם את צבע הבלוג).


נכנסתי וחשכו עיני. בעצם לא חשכו, אלא הסתנוורו מרוב הכפתורים, התמונות המנצנצות, הצבעים המחרידים וכל דבר נורא אחר שאפשר למצוא בבלוג של פקצה. פחד אימים. רציתי לבדוק את התגובות לפוסט הראשון כי שם תמיד יש ביקורת על פקצות, הצלחתי למצוא את הפוסט הראשון (שהוא כידוע לכולם, מושלם) אבל לא מצאתי שום ביקורת. רק כפתורים של “גם אני אוהבת תינוקות” ועוד כל מיני כפתורי “גם אני” ותמונות מנצנצות. מהר מאוד הערכתי את זה שלפקצות אין מנויי פרו, עליתי מהר למעלה לסרגל הניווט וברחתי מהר לעמוד הבית. אם מישהו רוצה לחזור על הניסוי הוא מוזמן, אבל שישתמש בגוף שלו.


עד כאן העדכון לעכשיו.


ונסיים במשפט אמריקאי חשוב: “אם זה לא עובד בדרך שכולם מכירים, כנראה שזה לא טוב”.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

1 מחשבות על “מחר אין מבחן!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה