עוד יום בארץ הטמטום

צהריים טובים לכולם (לילה טוב לישראלים)!


נכון שכולכם רוצים לגור באמריקה? נכון שזה חלום חייכם? נכון שזה נראה יפה בסרטים? עבדו עליכם. זה מאוד יפה בסרטים, כי זה בתוך אולפן. תהנו לדמיין.


לאחר האזהרה הזאת נמשיך.


את היום התחלנו עם עוד שני שיעורים ברצף עם המורה הפסיכית. עשינו תיקונים לשיעורי בית בדקדוק, קראנו בספר, ושוב לא הלכתי לספרייה. אולי מחר אחרי המבחן, אבל רק אולי.


בשיעור חנ”ג המורה רימה אותנו. הוא אמר שיש לנו שתי אפשרויות: או לרוץ ארבע הקפות וביום חמישי לא רצים, או שרצים 20 דקות וביום חמישי לא רצים. התברר שביום חמישי אין שיעור חנ”ג מסיבה משונה.


המבחן בהיסטוריה היה קל, תודה ששאלתם. המורה לא היה ובמקומו היתה מורה אחרת שנראית כאילו היא הניחה את אבן הפינה לבית הספר הזה כשהיא היתה בת 5.


שיעור מתמטיקה עבר בלי קבלת המבחן, המורה לא סיימה לבדוק. התחלנו ללמוד על הזזת צורות לכל מיני כיוונים שונים ומשונים. יש כמה סוגים של זה וזה בטוח לא מעניין אף אחד מכם.


בשיעור בריאות דיברנו בין היתר על תלבושת אחידה. הישראלית שאיתי בכיתה אמרה שצריך, כי ככה אנשים פחות ישפטו אותך. בתור אחד שחי בישראל ורואה איך שופטים אנשים לפי עדה, לא הייתי אומר דברים כאלה. האמריקאים שאמרו אותם דברים גם צריכים להתבייש, כי אם אני לא טועה, באמריקה העבידו אנשים כהי עור רק כי הם כהי עור.


לסיום, משפט שכל מי שבא לאמריקה (ובמיוחד לבוורלי הילס) חייב לדעת: Oh my god!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

1 מחשבות על “עוד יום בארץ הטמטום”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה