בוקר טוב אמריקה!

בוקר טוב לכולם (ערב טוב לישראלים)!


איזה כיף זה יום שבת. דבר ראשון, יש מחר עוד יום חופש. דבר שני, כולם בארץ מחוברים היום ככה שאני יכול לדבר עם כל מי שאני רוצה.


עדכנו את הציון שלי במתמטיקה באינטרנט, וגיליתי שאני צריך לקבל מינימום 96 כדי שיהיה לי מאה במתמטיקה. כל חמישה שבועות המורה למתמטיקה נותנת לנו עד 10 נקודות בונוס על נוכחות, ובגלל שחסרות לי שש נקודות כדי להגיע לציון מושלם, אם אני אקבל 96 זה ירחיק אותי עוד 4 ואז העשר נקודות ישלימו למאה. אני היחיד בכיתה שיכול לעשות כזה דבר, בגלל ההפרש הקטן שיש לי. כל השאר בכיתה סתומים כידוע והכי גבוה אחרי (94) היה 90. באופן מפתיע, זה לא היה אחד שבולט כ”כ בכיתה.


ונמשיך עם שיעור מתמטיקה. נחשו מה הדף הכי יקר ערך אחרי בוחן במתמטיקה? הבוחן שלי. הבוחן עובר לפחות שלוש ידיים שהן לא שלי לפני שהוא נכנס ברוב הדר לקלסר. אומרים לי שאני צריך לעבור כיתה כי אני משפיל אותם. אם הם צריכים ללמוד, שילמדו!


אני מקווה שאני אצליח להשיג תוצאות יפות בכל ארבעת המבחנים שבאים בשבוע הבא. אני לא יודע מי חשב על לוח המבחנים הזה, אבל הוא ממש לא מתחשב בי (זה אישי, כי לכל אחד יש מערכת שעות שונה).


עדכון מיקרוסופטי: מישהו שלח לי מסד נתונים של אקסס והאקסס השתגע. הייתי צריך ללחוץ חמש פעמים שאני רוצה לפתוח את הקובץ והכל בסדר לפני שזכיתי לראות את תוכן הקובץ. נכון שיש וירוסים בעולם, אבל מי משתמש באקסס בשביל זה?


הדבר הכי חשוב: אתמול התקשר חבר שלנו ואמר שיש לו כרטיסים למג’יק מאונטיין (www.sixflags.com/magicmountain). תסתכלו באתר ותגידו שכיף לי, כי אני נוסע לשם עד אמצע אפריל! איזה כיף!!


זהו להבוקר. נסיים עם שאלה שכל בן אמריקאי שואל את אמו: “אמא, אומרים שיש עוד מקומות בעולם חוץ מאמריקה. זה נכון?”. והמבין יבין.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה