חזרה מוקדמת

איזה כיף לחזור ביום חמישי הביתה. דבר ראשון, חוזרים בשעה אחת! דבר שני, זה אחרי שיעור מתמטיקה שמבחינתי הוא המצחיק ביותר. לראות את המורה יורדת על כל תלמיד שני ששואל שאלה זה מצחיק.


התחלנו את היום עם המורה הפסיכית שלא החזירה לנו את המבחנים. נקווה שהיא תחזיר מחר. לאחר שעה וחצי שהיא ירדה על חצי כיתה, עברנו לשיעור חנ”ג. בשיעור חנ”ג היינו צריכים לרוץ 2 הקפות, 30 כפיפות בטן, עוד 2 הקפות ועוד 30 כפיפות בטן. אני, מנסיוני המר, חשבתי שהוא אמר עוד פעם 2 הקפות ו-30 כפיפות בטן, אז רצתי 5 הקפות במקום 4 (כל הקפה זה 400 מטר, ובשמש). הרגשתי כמו אדיוט, אבל התעודדתי שהוא אמר שנשארה עוד דקה לסיים בערך שתי דקות אחרי שעשיתי את הסיבוב החמישי. היו גם כאלה שהגיעו אחרי הזמן וזה בכלל שימח אותי.


לאחר מכן עברתי לשיעור מתמטיקה שבו למדתי שלמלבנים יש ארבע זוויות ישרות ואלכסונים שווים (למרות שפה הם אומרים Congruent שזה אומר חופף… אורכים שווים וקטעים חופפים. אמריקאים), למעויין יש ארבע צלעות שוות (בשביל האמריקאים – חופפות) והאלכסונים גם עושים כל מיני דברים, וכמובן הריבוע שיש לו יותר מדי תכונות.


לאחר מזה הגעתי הביתה (גיליתי שאת השער אפשר שוב לפתוח בלי מפתח, לשמחתי), ועכשיו יש לי מלא זמן לעשות מה שבא לי. חוץ מזה שגם עכשיו עוד לא חצות בארצינו הקטנטונת כך שאני עדיין יכול לדבר עם כמה אנשים (ושלא נשכח לכמה אין בצפר ביום שישי, מה שהופך את יום חמישי לאחלה של יום!).


וכרגיל, זבל אמריקאי ידוע כל היום. בשיעור מתמטיקה מישהי אמרה שהיא נתנה למשהו דוגמה נגדית אבל היא לא מצאה דוגמה נגדית. אם מישהו יודע איך עובד המוח של האנשים האלה, הוא מוזמן לפנות אלי.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה