טמטום, שמחה וגשם

אין יותר בצפר היום! איזה כיף!


לשמחתי, קיבלתי 94 במבחן במתמטיקה בעוד המפגרים האחרים הפתיעו עם ציונים של 80 ומשהו. היה אחד שהגיע לתשעים! כל שאר החכמים הסתפקו ב-70 ומשהו ו-60 ומשהו. נדמה לי שהיו כמה נכשלים. ככה זה בדרך כלל.


הנה משהו שיכול לספר עוד על הטמטום האמריקאי: המורה למתמטיקה ביקשה מאיתנו לצייר מרובע במגבלות כלשהן. בהתחלה זה נראה לכמה אנשים בלתי אפשרי אך לאחר מכן ילדה אחת צרחה “!Oh my God! I know”. שתבינו, היא לא גילתה חיסון לאיידס, לא מיגרה את הרעב, לא חיסלה את האבטלה, אלא גילתה איזה מרובע המורה רצתה. אוי, הטמטום.


הנה משהו שכתבו באחת התגובות:


“haha ok ok my bad..
but hey,
there are some of them with brains..”


זה נכון שיש כמה חכמים (המורה שלי למתמטיקה היא אחת מהם, ולא רק בגלל שהיא מורה למתמטיקה), אבל האחוז שלהם באוכלוסייה הוא כ”כ נמוך שנראה שכולם טפשים. האמריקאים עובדים כמו מערכת החינוך הישראלית: יש רק דרך אחת לעשות כל דבר ולכל דבר יש רק פתרון אחד. אפילו בבישול, יש סיר כמעט לכל מאכל שצריך סיר בשבילו. מקרר זה הדבר עם השימושים הרבים ביותר שניתן למצוא במטבח אמריקאי.


חוץ מהמבחן, משהו טוב שקרה היום הוא גשם. השנה יש כמות מדהימה של גשם וכל התושבים אומרים שכזאת כמות לא ירדה כבר עשרות שנים. זה ממש טוב, כי לא רצנו היום בשיעור חנ”ג. לצערי, גשם לא ירד ביום חמישי. מישהו יודע למי צריך לפנות בשביל שירד גשם ביום חמישי?


נסיים עם משהו מאוד משמח. האתר ynet החליט שיאפשר לגולשים מחו”ל לגלוש בחינם מה-20 במרץ (יומיים אחרי יום ההולדת שלי). למרות שאני גולש ב-ynet בחינם למרות שאני בחו”ל, אני שמח שסוף סוף הם קלטו שהם לא יכולים להסתמך על הכסף הזה בשביל לקיים אתר בשביל גולשים מחו”ל. נקווה שהפרסומות שלהם יהיו טובות.


שיהיה לישראלים בישראל שבינכם לילה טוב ולישראלים שבארה”ב שבינכם המשך יום מהנה וחסר טמטום.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “טמטום, שמחה וגשם”

  1. אמריקאים באמת טיפשים.
    אציל בבצפר זה יותר גרוע.
    הם מתחילים שואה כשיש תרגיל קשה.

    יאפ, טוב שYNET עכשיו חינם לחולניקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה