פחדן נשאר פחדן

לילה טוב לכולם!

הבחירות נגמרו, המנדטים חולקו וביום שני הגיע מצעד הפחדנים לבית הנשיא. ההתחלה היתה די משעממת וכל מפלגה המליצה על מי שהיה ברור שתמליץ. החלק המעניין הגיע אצל המפלגות הקטנות יותר. ימינה המליצה על בנט, תקווה חדשה החליטה להימנע ובכך גרמה גם למשותפת להימנע. לפיד אולי פספס בכך שמרח את הזמן, אבל בנט וסער, אם הם לא עושים כאן תרגיל מדהים, הוכיחו פחדנות שלא תתואר. הפחד הענק מאותו “בייס” ימני שכולל, אם ממש ממש ממש מגזים, שמונה מנדטים ביום בהיר במיוחד גורם להם להיצמד לביבי כמו מגנט. אם באמת ירצו ללכת עם לפיד, הם צריכים לעשות את כל ההצגות בעולם כדי לראות שהם “ימנים על מלא אחי נשבע באמא”.

כדי שנזכה לראות מהו אותו ימין ישראלי גאה, קיבלנו את סאגת פרופ’ גולדרייך ויואב גלנט. למי שלא עוקב, פרופ’ גולדרייך הוא אחד המוחות המתמטיים הגדולים שמסתובבים כאן בארץ. ועדת פרס ישראל בחרה בו לקבל את הפרס השנה. מכיוון שגולדרייך חתום על פניה לפרלמנט הגרמני על ביטול ההכרה בתנועת החרם כאנטישמית, גלנט מסרב להעניק לו את הפרס. ועדת הפרס עתרה לבג”צ שהחליט, בתורו, לתת לגלנט זמן כדי לבדוק האם ישנן עוד התבטאויות של גולדרייך שלא עומדות בחוק החרם.

עם כל הכבוד לחוק החרם (שנועד לשמש נגד מחרימי התנחלויות מוצהרים), ההצהרה במעשיו של גלנט חמורה הרבה יותר ממכתב לא רלוונטי לפרלמנט הגרמני. יש כאן מסר ברור לכל מי שמספיק מוכשר ועמדתו לא מתיישרת עם השלטון – לך מפה. חפש מקום אחר. עכשיו זה הגיע לתחומי האקדמיה שמחזיקים את המדינה הזאת מעל המים. חשבתי שאחרי הטראומה של אביו של ביבי יבינו שכדאי להפסיק את הרדיפות האלה, אבל מסתבר שלא. כשחברות בינלאומיות יחשבו עוד פעם האם להגיע לכאן, יצווחו “אנטישמיות”.

לסיום, השבוע הסתכלתי על הפידבקים שקיבלתי מסטודנטים על הסמסטר הקודם וחשכו עיני. דירוגים מאוד נמוכים ומשוב אחד טקסטואלי כ”כ מעליב שלא האמנתי שאני קורא אותו. ניסיתי להבין מבין השורות מה קרה, אבל חוץ ממחשבה על השבועות הראשונים שהיו קצת קשים אני באמת לא מבין את המשוב הזה. התחושה הנוראית הזאת גרמה לי להרגיש פחות רע עם השאלה שכתבתי להם. מקווה שהסמסטר המצב יהיה טוב יותר.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לפחדן נשאר פחדן
  • motior
    10/04/2021 ב9:34

    נראה לי שאם ביבי לא יעשה נס יהיו בחירות נוספות. והוא מסוגל לניסים… האפשרויות: סמוטריץ יסכים לקבל את רע”מ, סער יחזור בו מהבטחתו ויצטרף או שיימצאו מספיק עריקים לממשלת 61

    הגב
    • nadavs
      18/04/2021 ב11:00

      כרגע סמוטריץ’ טיפס על עץ כ”כ גבוה שמתחיל להיגמר לו החמצן (אבל הוא עדיין כותב מגילות). נראה שהוא היחיד בגוש ביבי שמבין את ההשלכות של הכשרת רע”מ.
      nadavs

      הגב
  • Ur
    10/04/2021 ב11:28

    לא נעים לקבל תגובות שליליות מסטודנטים… יש לך אפשרות לברר איתם מה היה המקור לאותן תגובות? מנסיוני הדי מועט, הבנתי שיש סטודנטים שאוהבים להתלונן סתם כדי לסחוט עוד נקודה או 10 במבחן, אבל אלה שבסוף ממלאים את הסקר נותנים תשובות ודעות מבוססות (לחיוב או לשלילה). מאוד יכול להיות שהמצב של הלמידה מרחוק גרם לקצר בתקשורת

    הגב
    • nadavs
      18/04/2021 ב11:03

      אלה לא היו תלונות של אחרי מבחן (אם הפידבקים היו אחרי מבחן הם היו הרבה יותר גרועים). זה כנראה עניין של הלמידה מרחוק. סטודנטית אחת ששאלתי אמרה שהיה בסדר ומתרגלת בקורס אחר גם אמרה שהתרגולים שלי בזום בסדר (לה אין אינטרסים בעניין וגם היא גם קיבלה פידבקים לא משהו בגלל הזום). לא יודע מי התלונן ולמה זה לא היה מוקדם יותר, אבל היו כמה כאלה וזה די מבאס.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.