ספירה לאחור לספירה לאחור

בוקר טוב לכולם!

נותרו שישה ימים עד לבחירות שיכריעו האם הבחירות לכנסת ה-25 יתקיימו באוגוסט או בספטמבר השנה. למרבה הצער, עם כל התסבוכת המילולית שהמתמודדים הכניסו את עצמם אליה, די ברור שההצבעה היחידה שתבטיח ממשלה יציבה (מאוד) היא לליכוד. זו ממשלה שתבטיח את שלטונו של נתניהו עד מותו בשיבה טובה עוד כמאתיים עד שלוש מאות שנה. שאר המתמודדים לא יכולים להקים ממשלה בשום תרחיש, לפחות לא כזו שתחזיק מעמד אחרי הישיבה הראשונה.

ביום שישי היה היום האחרון להגשת טפסי הסכמי העודפים. מלבד שני ההסכמים שנסגרו לפני חודשיים (לפיד וליברמן, סער ובנט) הופיעו שם הליכוד והסמוטריצ’יה, ש”ס ויהדות התורה והמשעשע מכולם, מפלגות גנץ וזליכה. בלט בהיעדרו ההסכם בין רע”מ לרשימה המשותפת. ההיעדרות מעידה על כעס גדול בין שתי הרשימות אבל גם על טמטום תהומי. שתי הרשימות קרובות יחסית זו לזו (רצו ביחד לפני שנה) ובהסכם עודפים אפשר רק להרוויח. אם היו סוגרים את העניין לפני חודש, אף אחד לא היה זוכר את זה היום. בגלל שנגררו לרגע האחרון, חששו שהסכם יקבל תהודה כלשהי ויבריח מצביעים (לאן בדיוק?). רמת ההבנה של מתמודדים בבחירות בחוק הבחירות כ”כ נמוכה עד שנראה שחובת מבחן לפני הגשת הרשימה היא רעיון לא רע.

בינתיים בטכניון, חופשת הסמסטר עומדת להסתיים. הלימודים יחזרו ביום ראשון הקרוב ויביאו איתם סמסטר די מתיש – הוראה בשני קורסים, הנחיית פרויקט ולמידה של קורס די גדול (שיסגור לי את מכסת הנקודות לתואר). כדי להקל קצת, הצלחתי להשיג אישור ללמד את שני הקורסים בזום, כך שהנסיעה לטכניון נחסכת ממני. אמנם נאלצתי לשלם על כך בהקלטת התרגולים שלי, אבל אין מושלם בחיים.

אתמול נערך מועד ב’ בקורס בו שימשתי כמתרגל מחליף. הפעם, באורח פלא, מספר השאלות היה קטן ביותר ואף אחד לא שאל על השאלות עליהן הייתי אחראי. אפילו הממוצע במבחן היה גבוה בכמה נקודות. כדי לאזן, הממוצע בשיעורי הבית היה נמוך יותר, כך שבסופו של דבר ממוצע הקורס נשאר אותו דבר. עכשיו נראה אם מישהו יערער או שהבינו את הרעיון.

לסיום, אחרי דיאטת חדשות די אגרסיבית חזרתי לצפות קצת במהדורות המרכזיות בשבוע האחרון. מסתבר שהן נשארו בדיוק כמו שהיו בדצמבר. מלאות בשטויות על פוליטיקה ומי ישב עם מי, אחר כך רצח, הונאות והטרדות מיניות. אולי כדאי להרחיב את הדיאטה הזאת מעבר לימי הבחירות.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 לספירה לאחור לספירה לאחור
  • motior
    18/03/2021 ב19:05

    נראה שאתה לא אופטימי… גם אני לא.
    בעניין הסמסטר – שבוע של 4 ימים ואז שבוע חופש. התחלה רגועה…

    הגב
    • nadavs
      20/03/2021 ב10:31

      אין ברירה, חייבים להתחיל רגוע כדי להירגע מהתוצאות.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.