בורג במיקרו

צהריים טובים לכולם!

אחרי סדרת הצעות שהפכו לביזיוניות יותר ויותר, גדעון סער ויאיר לפיד הצליחו להחזיר לגנץ מעט מכבודו ולכפות עליו את פיזור הכנסת. בוועדת הבחירות נשמו לרווחה עם הנפילה של ההצעה של שמירת תאריך הבחירות למרות הפיזור המאוחר. אחרי שהתאוששו מהקדמת הבחירות כבר הספיקו לעדכן את אתר הוועדה בשינויים החשובים, כמו תאריך הבחירות והתאריך האחרון לשינוי כתובת.

גנץ, ככל הנראה, חי בעולם אחר. בניגוד לפוסט הקודם, לא נראה שהוא הבין את תפקידו כטייס קמיקזה. נראה שהוא יותר יצרן גומי. מושך עוד ועוד זמן, מתעלם לחלוטין מהמציאות סביבו. לא היתה לו מפלגה ולא סיכוי לקבל את הרוטציה כל עוד הכנסת ה-23 מכהנת. הוא היה יכול להתאבד פוליטית בגב זקוף, אבל ניסה, מסיבות לא ברורות לחלוטין, להמשיך עם הפארסה הזאת. טוב עשו חברי המפלגה שלו שסגרו את האופציה הזאת. ההתנהלות של גנץ מראה שהוא מעופף לחלוטין או נסחט בגדול. אני כבר לא יודע איזו אופציה עדיפה, אבל כן יודע שטוב שהאיראנים שפרצו לו לטלפון לא ידעו על ההתנהגות המביכה הזאת לפני עשר שנים.

הרחק משם, בדירה החדשה, דברים מתחילים לעבוד. מכשירי החשמל הגיעו ליעדם וממתינים לטכנאי. המקרר, שלא דורש טכנאי, נוקה מכל הציפויים המגנים וחובר לחשמל. מסתבר שלא קנינו רק מקרר, אלא פרוג’קטור. התקינו בו תאורה מספיק חזקה כדי להאיר איצטדיון כדורגל. זו כנראה דרך להתנקם במי שמנסה לפלוש למקרר בלילה – הוא יתעוור מיד ולא יוכל לראות בו שום דבר.

בנוסף למקרר קיבלנו גם מיקרו, אבל משהו בו לא מסתדר. אחרי שהורדנו ממנו את כל הכיסויים התברר שיש בתוכו חלק עם בורג שנראה מתכתי. בדקתי את המיקרו של ההורים שלי ונראה שיש בו חלק דומה, אבל בלי בורג. למיטב ידיעתי אסור להכניס חלקים מתכתיים כלל למיקרו, אז לא ברור לי תפקידו של הבורג הזה. מזל שהטכנאי של מכשירי החשמל מגיע ביום שלישי ואמור להכיר גם את המיקרו, אולי הוא יוכל להסביר לי מה לעזאזל לעשות עם הבורג הזה.

ולסיום, סאגת הטלוויזיה הגיעה סוף סוף לסיומה. את הטלוויזיה הזמנו בבלאק פריידי, בדיוק לפני חודש. שבועיים לאחר מכן הבטיחו לי שהיא תגיע, אבל בסופו של דבר זה לא קרה מפאת בעיות מקום במשאית. בחנוכה לא ביקרתי כלל בדירה, אך קבעתי ליום שני מיד אחרי החג. הגעתי לדירה באותו יום, אבל גם הפעם הטלוויזיה לא הגיעה. בשלב הזה כבר הייתי ממש עצבני והגעתי לשיחה לא נעימה עם בעל החנות. להפתעתי, הוא התנצל בלי סוף ואפילו הציע פיצוי נוסף (כבר היה אחד על ההברזה הראשונה). קבענו שהטלוויזיה תגיע יום אחרי זה והם יתנו התראה של חצי שעה. כמובן שלא נתנו. בתשע ורבע בערב התקשרו אלי ואמרו “אנחנו כאן”. נאלצתי לנטוש את כל עיסוקי ולהגיע כמה שיותר מהר כי אחד השכנים השגיח על הטלוויזיה בחוץ.

עם הגעתי לדירה ניסיתי לתלות אותה על הקיר, אבל התברר שהיא רחבה מדי וכבדה מדי בשביל שאעשה זאת לבד. בנוסף התברר שחסרים ברגים. בלית ברירה נסעתי יום לאחר מכן לחנות ברגים ורק יומיים לאחר מכן, כשאח שלי הגיע לעזור, הצלחנו לתלות אותה על הקיר. כולי תקווה שהיא תשרת אותנו שנים רבות, כי ההגעה שלה היתה עונש לא נורמלי.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לבורג במיקרו
  • motior
    28/12/2020 ב7:51

    טוב שהדברים מתקדמים. מאחל סיום מהיר בקרוב. עניין הבורג באמת מוזר.
    לגבי גנץ אין לי מה לומר פרט לכך שהסוף היה ידוע מראש ואני לא אצביע בשבילו…

    הגב
    • nadavs
      08/01/2021 ב16:24

      מסתבר שהבורג אמור להיות שם. תמיד יש דברים מוזרים…
      nadavs

      הגב
  • מרים
    30/12/2020 ב13:35

    הייתי שמחה לפוסט הימורים. כמה לדעתך יקבלו
    ליכוד
    סער
    בנט
    לפיד
    בנט + לפיד אם ירוצו יחד
    שלח
    כחל”ב
    עבודה
    מרץ
    חולדאי
    …….
    ?

    הגב
    • nadavs
      08/01/2021 ב16:24

      מוכן להמר על התוצאות ביום העצמאות, לא רגע לפני. 😉
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.