ממשיכים לחפור

בוקר טוב לכולם!

אחרי שנגמרה סאגת הבחירות בארה”ב והתברר שכל הקולות המזויפים שנמצאו בג’ורג’יה ופנסילבניה הגיעו בכלל מרפובליקנים, חזרו להתמקד בארץ במנהיג העליון. באיילון נתלה שלט עם המילים “אהוב שלנו” ובקיסריה עברו לקללות ואיחולי מוות לבעלי בתים שמאפשרים לאנשים לנאום משטחם. הקורבן הנצחי שאחראי על 100% מהאלימות הפוליטית בשנים האחרונות מלמל משהו וישר הסביר שגם הוא קורבן. שאר חברי הליכוד חיכו להודעת המנהיג העליון כדי למלמל משהו בעצמם.

בשנים האחרונות ישנם כמה ניסיונות ליצור קבוצות לחץ ע”י התפקדות לליכוד. מי שעיניו בראשו כרגע יכול לראות שזה המקום האחרון שצריך להשקיע בו כסף. המפלגה כולה השתעבדה לצרכיו של המנהיג העליון. ממש לא משנה מי נמצא במיקום השני והלאה ברשימה. רק הראשון חשוב, רק עליו צריך להגן. לא ברור איזה חומר הוא מחזיק על כל אחד מחברי הרשימה, אבל הצייתנות המרשימה שלהם רומזת שככל הנראה יש תיקים עבי כרס על כל אחד ואחד מהם.

ברגע שהוא ילך (ואל תטעו, זה יקרה), נהרות הביוב המילולי שזורם כרגע ברחובות ובתקשורת יראו כמו מי הים בתמונות של נופש בקריביים. כל מה שהלך במשרד ראש הממשלה יצא החוצה, כל סיפורי השוחד יצופו וכל ההשמצות השמורות ישתחררו בבת אחת. מפלגת הליכוד תקרוס סופית כשאף אחד לא יעז לגעת בפתק “מחל”, בדיוק כמו קדימה. הנזק של חלוקה לשישה עמים בין הירדן לים ידרוש כמה עשורים לתיקון, אם בכלל יהיה אפשרי. את הנזק למערכת הפוליטית אי אפשר יהיה לתקן בלי הרבה מאוד מזל, שכנראה לא יהיה. לישראל אין מסורת של שמירה על זכויות אדם ומנהל תקין. מספיקה תוצאה בעייתית אחת בבחירות כדי שנתקדם לכיוון הונגריה או טורקיה, ומשם קשה מאוד לצאת.

כדי לוודא שנלך בכיוון, בליכוד כבר עובדים על גניבת הבחירות הבאות בטענה של “מניעת גניבת הבחירות”. אחרי שראו את ההפסד של טראמפ והבינו שיכול להיות שגם הבוחרים בישראל יכולים להחליט לבד, בחרו בליכוד להציע תיקונים שיחסלו את אמינות הבחירות בישראל. החלק החיובי בהצעה הוא ביטול האפשרות להצבעה מרחוק. מי שרוצה להצביע צריך להגיע בעצמו לקלפי ולהזדהות באופן אישי. מי שחולה קורונה או מבודד יכול להגיע לקלפי מיוחדת עבור חולים ומבודדים. שאר הרעיונות, כמו ביטול הנייטרליות של המזכירים וסימון מצביעים כדי לוודא שאותו אדם לא מזדהה כמה פעמים, הם הרס מוחלט של שיטת הבחירות שעבדה עד עכשיו. הסכנה הכי גדולה לאמינות הבחירות בארץ היא ועדת קלפי מושחתת. ביטול הנייטרליות של המזכירים והכנסת חברי מפלגה בתור מזכירים הן הדרכים הבטוחות להשחתת ועדות הקלפי. כל מה שנותר הוא למנות את שלמה קרעי למנכ”ל ועדת הבחירות ואת אסנת מארק ליושבת הראש שלה.

בשאר התחומים אין שינוי משמעותי. בטכניון, המחקר, ההוראה והלימודים שלי ממשיכים כרגיל. בנושא מעבר הדירה הכל ממשיך לפי התוכנית למעבר ב-31 בדצמבר. חיי האישיים לא מעניינים במיוחד כרגע. העניין יתחיל ויסתיים בחודש הקרוב עם המעבר. החלק המעניין באמת יתחיל עוד שנתיים, בסמסטר האחרון ללימודים. אז אצטרך להחליט אם לחפש עבודה כאן או שהמקום הזה אבוד והגיע הזמן לחפש אופציות בחוץ.

יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לממשיכים לחפור
  • IMA
    20/11/2020 ב1:29

    מה בחוץ??????

    הגב
  • motior
    20/11/2020 ב7:30

    נתניהו באמת הפך את הליכוד למפלגה הפרטית שלו. אני מסכים שיש סיכוי גבוה שהיא תקרוס אחרי לכתו. קצת התפלאתי שבחרת בדוגמא של קדימה – אני הייתי משווה לעבודה…
    לגבי השינויים בשיטת ההצבעה – לא שמעתי על ההצעות. הצבעה מרחוק לא הייתה פה פרט למעטפות הכפולות. על איזה סימון מדובר? פעם היו מחתימים את תעודת הזהות אחרי ההצבעה… זה היה הרבה שנים.

    הגב
    • nadavs
      29/11/2020 ב16:46

      רצו לסמן מצביעים בחותמת אולטרה-סגולה. פעם חתמו בתעודת זהות, אבל אנשים פשוט מביאים כמה תעודות זהות…
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.