תוצאות האמת

ערב טוב לכולם!

שניים וחצי מבחנים עברו, שתי תוצאות הגיעו ונשארו עוד ארבעה עד חופשת הסמסטר המיוחלת (משהו כמו שישה ימים). המבחן הראשון (יותר נכון חצי מבחן) היה באחד מקורסי ה”בחירה” של המועצה להצקה גבוהה. הקורס עצמו היה מעניין, אבל המבחן היה כתוב בצורה נוראית. מבין שלל הדברים שלמדתי בצבא (לשקר, להפעיל גנרטור, לשטוף כלים, לכתוב מבחנים אמריקאיים) האחרון ניכר מאוד בתחושה המציקה שהיתה לי לאורך כל המבחן המסכם (משהו כמו 23 דקות). חצי מהשאלות הכילו את התשובה הנוראית “כל התשובות לא נכונות” (אז אין תשובה לשאלה!), שליש היו על פרטים איזוטריים ביותר מהקורס ובשתי שאלות צמצמתי את התשובות האפשריות לשתי תשובות בלבד והצלחתי באחת.

המבחן האמיתי הראשון היה ביום שני שעבר. כמיטב המסורת, מתחילים עם מבחן בפיזיקה, והפעם פיזיקה של מצב מוצק. לשמחתי הרבה השאלות היו בדיוק מתוך הנושאים שידעתי לענות עליהם, כך שמלבד טעויות חישוב קטנות (וטעויות עקרוניות בינוניות) לא היה שם אסון גדול. גם הבונוס בסוף, שקשור באופן הדוק להנדסת חומרים, היה מאוד מעודד. מחר היום האחרון להחזרת הציונים במבחן הזה, כך שבהתבסס על האיכפתיות של המרצים בטכניון מהנחיות אגודת הסטודנטים אדע את הציון ככל הנראה ביום ראשון.

ביום שישי (כן, הרוע בהתגלמותו) היה מבחן בקינטיקת טרנספורמציות. למי שלא יודע מה זה אין מה לדאוג, גם אני לא יודע (סתם, יודע קצת). המרצה בקורס ידוע כסדיסט לא קטן (ואחרי שעברתי על המבחנים שלו משנים קודמות הבנתי שהוא סדיסט גדול) והציונים הנהדרים שהיו בבוחן האמצע הראו לכולם את הכיוון הנהדר שהקורס הזה הולך אליו (למי שממש סקרן, קיבלתי 57). באופן בלתי מוסבר ולאחר ששאלתי גם את המתרגל וגם את המרצה את אותה שאלה (כי המתרגל סירב לענות עליה ורק גילגל עיניים), התקבל ציון סופי טוב בהרבה. אחרי ההיסטוריה שלהם עם ערעורים בבוחן (כמעט כל מי שערער קיבל נקודות), צריך לראות על מה הם הורידו נקודות ובמקרה הצורך לערער על התוצאה.

מחר יתקיים המבחן בקורס הגדול ביותר מבחינת נקודות הסמסטר, פיזיקה קוונטית 2. מסתבר שיש המון נושאים שאי אפשר ללמד סתם ככה בקורס אחד, כך שפיצלו אותו לשני קורסי חובה (וקורס פיזיקה קוונטית 3 למי שממש רוצה להמשיך). הבעיה היא שהפעם המרצה לא היה מי-יודע-מה והמתרגלים היו אפילו פחות מי-יודע-מה, כך שכל מה שנשאר זה לקוות חזק שהמבחן יהיה סביר. לפחות זה לא אותו מרצה מהסמסטר הקודם עם המבחן-בצורת-חוברת שלו.

בנושא אחר, אתמול נפתחה סוף סוף מלחמת השלטים הגדולה שכולם חיכו לה. מכיוון שתעמולה עם אותיות הרשימה מותרת רק החל מ-42 ימים לבחירות, התאפקו כל המפלגות הגדולות ואתמול סוף סוף נפרץ הסכר. אני לא יודע עד כמה השלטים נפוצים עכשיו (ככה זה כשלומדים למבחנים), אבל התופעה רק תלך ותגבר, במיוחד אחרי שיאושרו האותיות כל מפלגת כוחלנו ומפלגת טוהר הגזע של אלי ישי.

עוד מפלגות שמחכות בקוצר רוח לאישור האותיות הן הרשימה הערבית המאוחדת (עם הצירוף המופלא וםד לאחר שלא קיבלו אישור מהליכוד להשתמש באות מ), הפיראטים והנחמנים (שכמעט דפקו לכחלון את השם) שיתווכחו על הצמד הנחשק ףץ ולבסוף המועמד שלי בבחירות האלה, יחזקאל שטלצר, שעומד בראשה ובסופה של רשימת “מגנים על ילדינו – מפסיקים להאכיל אותם פורנו” (ומי שלא מאמין מוזמן לבדוק שבאמת יש כזאת רשימה) שמנסה ללכת על האותיות “נקי” (ויכשל, כי אסור לו). שטלצר רצה להתמודד גם בבחירות האחרונות אבל פרש יומיים לפניהן. הפעם אין ברירה, הוא חייב להתמודד אחרת לא יהיה לי למי להצביע.

מועדת הבחירות עדיין אין תשובה לגבי קבלתי לתפקיד מזכיר. מכיוון שהתראיינתי לפני שבועיים ונאמר לי שם במפורש שיהיו תשובות “תוך שבוע-שבועיים”, החלטתי אתמול שהגיע הזמן להרים אליהם טלפון ולברר מה קורה עם העניין הזה. התשובה הנהדרת שקיבלתי היא “בימים הקרובים”. בהתבסס על ההיסטוריה שלהם בנושא, אני מניח שהתשובה תגיע עם הציון של המבחן האחרון.

ולסיום, אם מישהו ספר במהלך ינואר את החודשים המופיעים בארכיון הבלוג הזה הוא בוודאי גילה שהמספר שם עומד על 120 חודשים, כאשר פברואר 2015 יהיה החודש ה-121. ב-21 בפברואר יחגוג הבלוג הזה עשר שנים באירוע גדול ונוצץ, כלומר בפוסט שמח במיוחד על סיום תקופת המבחנים. הולך להיות כיף.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 לתוצאות האמת
  • גולדי10
    06/02/2015 ב13:10

    וואו עשר שנים! עולמו של גולדי יהיה בן 8 במרץ הזה 🙂

    הגב
  • דודה
    13/02/2015 ב22:07

    איך 10 שנים?? השעון הקטן בצד השמאלי של הבלוג שמציין את הזמן שחולף כל שנה מדכא עד עפר. לא רק חתולים מחשבים את קיצם לאחור.
    מקווה שהצלחת היטב בקורסים  עם השמות ההזויים שמתאימים רק לטכניון
     

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.