נון-סטורי

אחר הצהריים טובים לכולם!

בימים האחרונים סוערת הארץ בעקבות כותרת מרעישה – זמר מפורסם (ששמו הפרטי הוא חיה ושם משפחתו איזור בארץ) שכב עם קטינות. אותו זמר מפורסם, ששמו נפלט בערוץ הראשון (אם כתב מפר צו איסור פרסום בערוץ הראשון, האם התבצעה עבירה?), הגיב על הנושא מספר פעמים ובכלי התקשורת מסתובבים סביב הסיפור המטופש הזה בזהירות כדי לא למצוא את עצמם תחת תביעה שעלולה למוטט אותם כלכלית. הבעיה היא שכל הרעש הזה מתבסס על נון-סטורי, משהו שלא אמור לעניין אף אחד מלבד אותו זמר מפורסם (לא ניתן להגיד את שמו, רק לציין שהוא מופיע בערוץ 2 בימי ראשון ושלישי בתשע בערב), הקטינות המדוברות ובני משפחתן.

אם מסתכלים על הסיפור הזה טוב טוב ומורידים את כל התגובות הרגשיות האוטומטיות בראש, אין כלום מאחורי הסיפור הזה, לפחות בצורה שהוא מסופר בתקשורת. הכל התבצע בהסכמה מלאה של שני הצדדים. אמנם לצד אחד יש מוח לא מפותח שנוטה לגרור את שאר הגוף לשטויות (סתם, לשני הצדדים), אבל זו לא סיבה להאשים מישהו מהצדדים בביצוע פשע (כי אף אחד לא נפגע). למען האמת, אפילו לא הוגשה תלונה במשטרה.

אבל בישראל, כמו בשאר כדור הארץ, חושבים “מהלב” ולא מהראש, וכך הגענו למצב שמתאר יחסים כאלה כפשע במקום כסתם פאשלה של ההורים מצד אחד וסטיה של אותו זמר (ההוא עם הקעקוע בעורף) מצד שני. בזה העניין צריך להסתכם. למשטרה צריך להיות מנדט להתערב במקרה כזה רק אם יש חשד לכפיה, ובינתיים לא שמעתי אפילו רמז לעניין כזה.

כל הסיפור הזה הוא בלון מלא אוויר חם שמתנפח עוד ועוד בגלל צו איסור הפרסום. אם היה מותר לציין את שמו המלא של א’, העניין בנושא הזה היה יורד כבר ביום חמישי וכולנו היינו עוברים בשמחה ובששון לדבר על עוד סבב בורקסים בין האירופאים והאמריקאים לפרסים.

ואם לא די לנו בכאב הראש שמייצרת המשטרה בעניינו של הזמר עם העיניים בגב, בשבוע שעבר טען אהרונוביץ’ שלמשטרה אין מספיק סמכויות, וכדי להילחם בפשע המאורגן יש להכריז עליו כטרור ולאפשר למשטרה לבצע מעצרים מנהליים. כששומעים דברים כאלה משר בממשלה יודעים שהגיע הזמן לסגור את העסק. אחרי הכל, בשביל מה טרחו להקים פה מערכת מתפקדת (קצת צולעת, אבל יחסית מתפקדת) של הפרדת רשויות אם בא איזה אהרונוביץ’ אחד וטוען שהיא לא עוזרת לו? שהיא כובלת אותו? הגיע הזמן לתת למר אהרונוביץ’ את הסמכות לתפוס אנשים אקראיים ברחוב ולזרוק אותם לכלא לחצי שנה בלי משפט רק כי הם מצמצו בצורה שלא נראית לו.

למשטרה אין צורך במעצרים מנהליים, יש לה צורך במיקוד הכוח שלה איפה שבאמת מתבצעים פשעים חמורים, כמו משפחות הפשע למינהן, ופחות על זמרים קלי דעת ומעשני סמים. אולי אז הם יצליחו למצוא את הדבר ההוא שדרוש כדי להכניס אנשים לכלא גם בלי מעצר מנהלי. נו, הדבר הזה שמשום מה אף פעם אין להם בנושא הזה – ראיות.

ולסיום, בטכניון הכל ממשיך כרגיל. במעבדה בפיזיקה סיימנו סוף סוף את החלק של חשמל (עם ניסוי שלא ברור כ”כ מה עשינו בו), במעבדה בחומרים בדקנו מה קורה כשמכניסים אלומיניום לתנור (הוא מתחמם) ובשאר הקורסים, שהם שלושה קורסים במתמטיקה ושניים בפיזיקה, החומר חופף בצורה מדהימה. לפעמים אני מרגיש שאני מכין שיעורי בית על אותו נושא פעמיים או שלוש בשבוע ומגיש לשלושה בודקים שונים. לפחות המבחנים בפברואר יהיו שונים. כנראה.

יום טוב.

שלכם,

nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 5 לנון-סטורי
  • flame101
    16/11/2013 ב17:46

    מה שהוא לא עשה בסדר זה שהוא שכב עם קטינה 
    זה לא משנה אם הייתה הסכמה 
    היא קטינה 
    וזה לא הכל הוא פיתה אותה עם סמים
    אז כן הוא יחטוף על הראש על זה 
    והלך לו גם המוניטין והמשפחה 
    רגע חוץ מהעניין שהאלומניום מתחמם לא קורה לו כלום?נמס למשל?
    זה מזכיר לי פעם שהכנסתי ביצה קשה למיקרו והיא התפוצצה זה היה גדול 🙂
    אבל לנקות את זה קצת פחות…

    הגב
    • nadavs
      16/11/2013 ב17:52

      זה שהיא קטינה לא אומר שאין לה מוח. החוק הוא הגדרה שרירותית לחלוטין כי למישהו קסם המספר 18. בגיל 15 היא כבר לא ילדה קטנה שמאמינה בסיפורי חסידות.

      אם הוא פיתה אותה עם סמים זה סיפור אחר לגמרי.

      כשאלומיניום מההרכב הספציפי ובתנאים הספציפיים שהכנסנו אותו לתנור מתחמם, משתנה המבנה הפנימי שלו והופך אותו לקשה יותר או רך יותר (תלוי בזמן שהוא מבלה בתנור). לא חיממנו אותו מספיק כדי שהוא יותך (רצינו לבדוק קשיות ולא ללכלך את התנור ).

      nadavs

      הגב
    • nadavs
      16/11/2013 ב18:45

      אגב, שיהיה ברור: אני לא בעד דברים כאלה, פשוט לא חושב שזו צריכה להיות עבירה (כל עוד זה בהסכמת שני הצדדים).

      nadavs

      הגב
  • גולדי10
    18/11/2013 ב14:31

    השם של הזמר זה "אלומיניום"?!

    הגב
  • אוגניה
    22/11/2013 ב9:09

    אם המערכת המתפקדת היחידה כאן זו המשטרה ו/או הצבא, זה עצוב מידי. צריכות להיות מערכות שמונעות, מה זה הדבר הזה שבחברה שאמורה להיות מתקדמת בנות חמש עשרה ואולי פחות כבר עוסקות בזנות? זה המצב הכלכלי? שירותי רווחה לוקים בחסר? חינוך לקוי? מערכת חינוך לא מתוקצבת? מה?
    זה מה שמסתתר מאחורי הסיפור הזה.
    ומה פתאום שיניחו לפרשה לפני מהדורות ליל שבת? ז"א הערב, שישי, שמא חלילה עמי"ש ינטוש את המסך הקטן בהמוניו. כולם נהנים רק עמישראל חסר

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.