חינם בחינם

ערב טוב לכולם!

שלושה ימים נותרו עד הבחירות, וכמדי כמה שנים אנחנו זוכים לשבועיים של שידורים איכותיים ביותר, חלקם על חשבוננו וחלקם מתכננים להיות על חשבוננו. גם הפעם המילה המככבת בתשדירים היא חינם, למרות שכל אדם בעל מוח יכול להבחין מיד בכך שמשהו שמשלמים עליו מיסים לא יכול להיות חינם. המומחית לנושא היא כמובן יחימוביץ’, אבל אליה נגיע בסוף. מכיוון שמפלגת “נצח” פרשה מהמירוץ, הנה סיכום תשדיריהן של 33 המפלגות הנותרות:

 

ברית עולם (נ) – עופר ליפשיץ, הגדול מכולם, ברח ממוסד פסיכיאטרי והחליט להופיע על המסך שלנו בשם שליחות אלוהית. בכל פעם שמופיעה האות נ’ על המסך אני ישר מגביר את הווליום כדי לשמוע טוב יותר את דבר המלך.

 

מורשת אבות (הי) – אילן משיחא, שברח מהמוסד קצת אחרי ליפשיץ, מזמין את כולנו לבחור בו לראשות הממשלה. הוא יודע שקשה לנו לגמור את החודש (מדהים! קורא מחשבות!) ואפילו יש לו כבר ג’ינגל שנשמע כאילו מישהו ניסה לדחוס את התנ”ך על שיר של שלוש שניות.

 

אור (ני) – ירון ידען יודע מה הבעיה שלנו – רוב תלמידי ישראל מתחנכים נגד הדמוקרטיה והוא, האדם המואר, יודע מה הפתרון – לגייס אותם ולחייב אותם בלימודי ליב”ה! אם הוא היה כל כך נאור וחכם, הוא לא היה מכניס כתוביות לבנות על רק לבן.

 

אחים אנחנו (פנ) – אחרי מפלגת האתיופים הלבקנים של ארץ נהדרת, מגיעה מפלגת האתיופים השחורים והמסתנן הלבן שמופיע משום מה בתשדירים. התוכן לא כל כך מעניין (הבטחות סטנדרטיות) וגרוע מכך – המוזיקה בלתי נסבלת.

 

התקווה לשינוי (הק) – מפלגה ערבית שרוצה להביא תקווה לשינוי. בגלל הערבית הגרועה שלי וחוסר הרצון לקרוא כתוביות ממש קטנות, אין לי משג מה הם מתכננים (חוץ משינוי, כמובן).

 

ארץ חדשה (ז) – אלדד יניב, עוד מואר, בא לעשות טרור בכנסת. הוא הצהיר מראש שלא יכנס לקואליציה וכל תפקידו יהיה לזמן אנשים לחקירות ולהרוס את כלכלת ישראל עם שכר מינימום של 8,000 שקלים, חיוב נציג ערבי בכל דירקטוריון וחובת יוגה בבתי הספר. התשדירים, כמובן, מתרכזים ב”שיטה”. הפארודיות, אגב, הרבה יותר טובות.

 

בל”ד (ד) – עוד פעם בערבית, אבל הפעם קראתי את הכתוביות. מישהו חי בבית לא חוקי ומפחד שמשרד הפנים יהרוס לו את הבית (מיד רואים טרקטור ליד הבית). ומי לא נמצאת בתעמולה? יקירת הכנסת, חנין זועבי.

 

 דור בוני הארץ (זך) – מפלגת הגמלאים מכה שנית והפעם – תמונות של זקנים, התלבטות בין תרופות ללחם והבטחת בחירות חד משמעית לחסל את כלכלת ישראל על ידי שילוש קצבת הזקנה והוספת 40 מיליארד שקלים בהוצאות. וזה עוד בלי המיליונים שנשפכו על המשרד המיותר שהם הקימו בפעם הקודמת.

 

דע”מ (ק) – אסמא אגבאריה זחאלקה מנסה שוב את כוחה והפעם עם הסברים על איך ערבים רואים ביהודים אויבים ולהיפך. נורא מעניין, אבל לא אותי (ובטח לא עם המוזיקה המטרידה הזאת כל הזמן).

 

הירוקים והצעירים (רק) – תשדיר מצויין, ג’ינגל נחמד, שלושה מצביעים.

 

הישראלים (יק) – בהתחלה, כשהם בטעות נכנסו לאיזה סקר, פורסם שהם מפלגת דמה שנועדה לגנוב קולות מישראל ביתנו. אחרי שראיתי את התשדירים שלהם, אני משוכנע לחלוטין שזה נכון. ההבטחות הן אותן הבטחות, אבל הפעם ברוסית ועל רקע של הים התיכון. ללא ספק, הדרך האידיאלית למשוך מצביעים.

 

הפיראטים (פ) – מפלגה חסרת אג’נדה שמציגה את עצמה באמצעות אנימציה לא מסבירת פנים במיוחד וסרטון שכל קשר בינו לבין משחק מול מצלמה אקראי בהחלט.

 

הרשימה הערבית המאוחדת (עם) – באמת שאין לי מושג מה הם רוצים. התשדיר בערבית ובלי כתוביות. את המוזיקה הם השאירו מ-2009.

 

חד”ש (ו) – גם כן משהו בערבית, זורקים כמה “טייקונים” ו-“צדק חברתי” והכל מסתדר. אחרי שהם תלו שלטים של “להלאים את הבנקים” הם איבדו כל לגיטימציה להביע דעה כלכלית.

 

חיים בכבוד (הפ) – הם רוצים לפעול, באופן מפתיע, לחיים בכבוד. בסגנון רוסיה הסובייטית, אבל עדיין בכבוד.

 

כולנו חברים נ נח (פץ) – לפי כל העדויות, האיש שמופיע שם מדבר עברית, אבל עדיין לא נמצאה הוכחה חותכת. הגאון השני, זה שמדבר בצורה ברורה, אמר שהוא רוצה להביא את הרבי לכנסת. לא זכור לי שפתחו שם מקום לתצוגת גופות.

 

כוח להשפיע (פז) – אמנון יצחק החליט שמגיע גם לו להרוס את כלכלת ישראל ובאמצעות תוכניות חכמות של סובסידיה ושוד הוא מתכנן למכור לחם בשקל ולפתור את בעיית הדיור על ידי גניבת אדמות. לצערי הרב, יש סקרים שמנבאים למפלגה הזאת יותר מארבעה קולות.

 

מפלגת כלכלה (פי) – אנשים גרים באוטובוס ודוגמניות מתפשטות. אם אלה שכנעו מישהו להצביע ליוליה שמאלוב ברקוביץ’, הוא כנראה לא יודע מי זאת.

 

מתקדמת ליברלית דמוקרטית (נק) – למען האמת, אני לא זוכר כל כך את התשדירים שלהם, אבל די בטוח שהם היו ברוסית.

 

עוצמה לישראל (נץ) – מלבד ההתנפלות הרגילה שלהם על סודנים, התשדיר בו מיכאל בן ארי ואריה אלדד דיברו ערבית ודנו בסוגיית “איזה ימין ישב בכנסת” הרג אותי מצחוק. השיר בסוף היה מצויין.

 

עם שלם (ץ) – חיים אמסלם מנסה לשכנע אותנו שיש לו יהדות טובה מבית אבא, שעילויים צריכים ללמוד וכל השאר לשרת. ש”סניק היה וש”סניק ישאר, ואם מישהו רוצה לנהל לי את החיים ורוצה את הקול שלי, עדיף שלא יעשה את זה הפוך ממה שאני רוצה.

 

עתיד אחד – נלחמים בסם החדש (זה) – מחקרים חדשים מוכיחים: אם מייצרים סרטון וידאו עם המון טענות לא נכונות ומנותקות מהמציאות, אפשר לרוץ לכנסת. וזה ממכר. אז אולי כדאי לצנזר את זה?

 

צדק חברתי (צק) – גד הרן, שכמו כל אזרחי ישראל ודאי לא שמעתם עליו, רץ ברשות מפלגה שנקראת צדק חברתי ומופיע בטלוויזיה באחד מתשדירי הבחירות המפחידים ביותר שהיו בשבועיים האחרונים.

 

עלה ירוק – הרשימה הליברלית (קנ) – מלבד הווליום הנמוך באופן משונה, התשדירים שלהם לא רעים בכלל. הם מציגים יפה מאוד את שינוי הכיוון שלהם, אבל שמים קצת יותר מדי דגש על קנאביס.

 

קדימה (כן) – שאול מופז מציג: “הבכיין מאיראן”. למרות התקציב האדיר של קדימה, הם מתעקשים לשדר סרטוני תעמולה שמתאימים לשנת 2003. המצב הביטחוני יחסית רגוע, אריאל שרון כבר לא ימליץ על מופז ולא זכור לי שמחפשים מדביר אינתיפאדות.

 

מרצ (מרצ) – את רוצה לחסום את ביבי, אז בואי תראי ביוגרפיה מרתקת של זהבה גלאון, בעלת תואר שני במגדר ויכולות מדהימות בתחום בחירת קופירייטרים. לפחות לא זכינו לראות אותה יותר מדי.

 

יהדות התורה (ג) – אין כמו להפחיד אותנו עם מספרים נוראיים של 850 אלף קשישים שהופקרו (הופקרו!) על ידי החברה. בשביל זה קיימת יהדות התורה – כדי שיהיה להם עוד קצת חינם בחינם. הג’ינגל דווקא נחמד – “היית מאמין? חרדים גם לך!”.

 

התנועה (“האינרציה”) (צפ) – ביבי זה רע, אז נציג אותו בשחור לבן, עם אובמה כועס ולובש חליפה שחורה ורצינית, עם דם, אש ותמרות עשן וכל מיני תמונות של דברים רעים שמצאנו באינטרנט. ציפי לבני זה טוב, אז נציג תמונות שלה בצבע, על רקע בהיר, עם אובמה בחליפה לבנה, עם תמונות של דברים טובים שהורדנו מהאינטרנט וברקע הקלטה של חירש שמנגן את “התקווה”.

 

הבית היהודי (טב) – אנחנו לא נראה לכם תמונות שמחות ואופטימיות, אלא פשוט נציג לכם את שלושת הנציגים הכי מתונים שלנו שכל קשר בינם לבין יכולת משחק מקרי בהחלט. למרות זאת, החלק של “סטטוסו של יום” עם תוכן הגולשים היה מאוד מוצלח ומשעשע.

 

יש עתיד (פה) – אחרי שבוע וחצי של היעדרות, לפיד סוף סוף מופיע ומבזבז לנו עוד שתי דקות עם תשדיר ה”הפוך” שלו. אמנם הרבה עובדות לא היו שם, אבל לא נורא. זה יאיר לפיד. אני מקווה שמחר הוא סוף סוף יתן משהו טוב.

 

ש”ס (שס) – ללא ספק, כוכבי התשדירים השנה. קודם כל, רואים שהושקעה הרבה מחשבה בתסריט ובעריכה, אחרת אי אפשר להסביר את העברית העילגת של חלק מהמופיעים (“שבעה נפשות”?!) ואריאל אטיאס. אלי ישי הועלם כמעט לחלוטין, ומלבד יום אחד בו ראינו אותו מנפנף לעברנו באצבע בגלל סודנים, לא שומעים עליו. הגנב המורשע מופיע הרבה יותר ממנו, וכך גם עובדיה יוסף. תשדיר הגיור היה לדעתי הברקה שחשפה את המפלגה כמו שהיא (והפארודיה בארץ נהדרת היתה מבריקה אפילו יותר). בסופו של דבר, לצערי, נראה שהם ישמרו על כוחם גם בבחירות הקרובות ויוציאו למדינה את הנשמה.

 

העבודה (אמת) – גם השנה, הפתק האירוני ביותר הולך למפלגת העבודה. יחימוביץ’ פתחה בהצגת בישולים ומטבחים, אבל לאט לאט עברה לתעמולה לילדים קטנים, עם הצגתו של נתניהו כמפלצת שמנערת אזרחים כדי להוציא מהם את כספם. באותו תשדיר ממש היא פולטת אוקסימורון ושואלת האם אנחנו נהנים מבריאות חינם עליה אנחנו משלמים מיסים. במקומות אחרים היא כועסת על נתניהו בגלל העלאות המיסים הצפויות והגירעון (שהיא תמכה בו רק לפני חצי שנה) ומתעלמת מכך שמאז שצרפת העלתה מיסים על עשירים בצורה חריגה חלק מהם הפכו לרוסים. אגב, אם מישהו השתכנע מתשדיר הקראת מגילת העצמאות, אפשר להכריז עליו כלא כשיר להצבעה.

 

הליכוד-ישראל ביתנו (מחל) – חזק. צריך ראש ממשלה חזק. ממשלה חזקה. מנהיג חזק. פיהרר חז… רגע, אחורה פנה. ראיתם איזה יופי של דברים עשינו? הלאמנו את החינוך מגיל 3 והרסנו את פרנסתן של גננות, הוספנו 350 אלף מקומות עבודה ועכשיו אתם יכולים לראות איפה (בנמלים, במע”צ וברכבת ישראל), הורדנו את מחירי הסלולר (והכרחנו את כחלון להופיע בתשדירים לפני שהמחירים קופצים שוב) וקנינו המון תמונות מאתרי תמונות באינטרנט כדי שתוכלו לראות שהמורים אצלנו יודעים ש-6 כפול 3 זה לא 20. מה, לא רציתם חינם? זה בחינם!

 

אנחנו עוד נשלם בגדול על החינם הזה.

לכו להצביע!

יום טוב.

שלכם,

nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לחינם בחינם
  • ללא שם
    19/01/2013 ב19:36

    אברה קדברה 

    הגב
  • גולדי10
    20/01/2013 ב17:08

    1. כצפוי בנט חתם על הסכם עודפים עם ביבי (הודעה רישמית בעיתון, אז אני מניח שזה נכון).
    2. כצפוי ש"ס מצהירים במפורש שקול עבורם זה קול עבור ביבי (תשדיר מיוחד עבור זה ולא דיווח תישקורתי).
    3. כצפוי יאיר חתם על הסכם עודפים עם שלי.

    מכאן נובע: עוד לא היו בחירות ולביבי כבר יש קואליציה.

    קראתי ידיעה ש"עתיד אחד" פרשו.
    הברמן מהפיראטים מצביע לנרקומנים.
    אני רוצה את כל הכנסת מפלגות של 2 עד 5 מנדטים, כשעל"ק נשארים בחוץ.

    הגב
    • nadavs
      20/01/2013 ב17:10

      העבודה והליכוד יכנסו, לצערי. לקדימה יש סיכוי לעוף מחיינו.

      תצביע נכון וזה יקרה 😉

      nadavs

      הגב
    • גולדי10
      20/01/2013 ב17:20

      המשך מכאן נובע: שלי תצטרף לממשלת אחדות עם ביבי.
      עוד לא היו בחירות והקואליציה של ביבי כבר מונה את הליקוי, בנט, ש"ס, שלי ויאיר (אם יעבור את % החסימה).

      ש"ס לא מאמינים בעצמם ואו ביבי הבטיח להם תיק בכיר בתמורה להקדשת תשדיר ע"ח עבורו.
      בנט שוכנע שלהצטרף לביבי זה ’הדבר הטיבעי’, ושכח (או שמא שכח) שהליקוי הוא קודם ההפך מהאבודה – לא קודם ימין.

      אם ביבי הצליח לדפוק את ליברמן (אף-אחד לא נהיה מנ"כל משרד ראש הממשלה רק כי ענה למודעת דרושים בעיתון) אז אני מצהיר בזאת כאן ומראש: ביבי כבר דפק את בנט, וביבי כבר דפק את ש"ס, וביבי כבר דפק את שלי.
      אחרי שרימה את שותפו הפוליטי הקרוב ביותר שום דבר כבר אינו בטוח ב100% כבעבר.

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.