שקט, יורים

ערב טוב לכולם!


כן, גם היום אני בחופש. השלישה הקודמת שלנו, בחורה נחמדה עם יכולת ניהול קטסטרופלית, עשתה עבודה כל כך טובה בניהול ימי החופש עד שבזכותה נוסף לי יום חופש אחד (אחרים קיבלו אפילו שלושה). את החופש לא רציתי לקחת היום, אבל אין ברירה. ביום שבו רציתי לקחת חופש יש אירוע כל כך חשוב שאסור לי לפספס אותו בשום אופן: טקס סיום תקופה.


בשבוע הבא אני מסיים לשמור ביום שני ויוצא לחופש באותו יום (עם עדיפות להגעה הביתה לפני שלוש בצהריים). ביום חמישי באותו שבוע יש טקס סיום תקופה שמחייב אותי לבוא מהבית. אני לא הולך להשתתף בו (כבר הייתי מצטיין וגם קיבלתי תלונה) ואני די משוכנע שאני יודע מה הולך להיות בו: כל מה שהיה בשנתיים האחרונות (עם התקדמות כלשהי: מ”הכנה” ל”הטמעה” וכד’). הרבה חפירות, הרבה כאב ראש, שום דבר רציני שאני אוכל להגיד עליו אחר כך “אוף! למה לא באתי?”.


מפקדיי היקרים לא ויתרו על היום החשוב הזה, ולכן את יום החופש הזה הייתי צריך לקחת היום. אני לא אגיד שהוא לא היה שימושי, אבל קטיעת החופש שלי בסוף השנה (בשביל להיות בבסיס בערך שלוש שעות) היא סתם קטנונית. לפחות אחרי זה אני בבית עד 2011.


מלבד הצרות הקטנות שלי, פורסם בווינט שצה”ל החליט השבוע לבצע ניסוי על אנשים חיים. כל מיני אנשים עם משקל יתר על הכתפיים החליטו שהטכנולוגיה בטנק מרכבה 4 מ’ כל כך טובה עד שאפשר לירות עליו טיל חי כשיושבים בתוכו אנשים בתור ניסוי. ווינט שכחו להודיע שבטיל שישוגר יהיה אוויר במקום חומר נפץ וכל מה שירגישו יושבי הטנק במידה והמערכת תיכשל הוא רעד קטן בכיסא.


הטעות הקטנה של ווינט עלתה לרמטכ”ל בכאב ראש שהוא לא צפה. קבוצה של הורים שכולים, שבטוחים שהם הסמכות העליונה בניהול הצבא, פנתה אליו בבקשה לבטל את הניסוי. בעקבות הקריירה שמריח כנראה אשכנזי לאחר השחרור ומחשש לאובדן מצביעים פוטנציאליים, הניסוי שונה והוא ייערך במתכונת אחרת מזו שתוכננה. חבל שההורים האלה לא מבקשים לבטל את תורנויות המטבח ולא מודאגים מכך שחלק מהחיילים ששומרים על הבסיס פוגעים במטווח כדור אחד בלבד, אבל זה הכדור של מי שישב לידם.


וכעת לטמטום אחר, בבת ים. מחר בשעה שבע וחצי בערב תתקיים בעיר הפגנה נגד ערבים שיוצאים עם בחורות יהודיות. מסתבר שלכמה פסיכים (שאיכשהו הפכו לקבוצה משמעותית) נמאס מכך שבנות ישראל הטהורות יוצאות עם בחורים ערבים, ועוד מרצונן החופשי. כמה פעילי ימין קיצוני החליטו על הפגנה, הזמינו אליהם גם את ברוך מרזל והם מצפים למאות משתתפים. הם אמנם פספסו את שנת 1935 בשבעים וחמש שנה, אבל לקבוצה המטורפת הזאת יש ייצוג בכנסת, ככה שעוד לא מאוחר.


נתראה בשבוע הבא, ב-31 בדצמבר עם פוסט סיכום השנה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs 

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 2 לשקט, יורים
  • בסימן שאלה...
    19/12/2010 ב20:17

    וואו ממש הרגעת אותי, הייתי בשוק שצה"ל מוכן לעשות כזה ניסוי
    באמת היה בזה משהו קצת לא הגיוני..

    הגב
    • nadavs
      19/12/2010 ב20:23

      צה"ל כבר עשה מספיק ניסויים כאלה כדי שלא נהיה בהלם, כמו הזרקת אנתרקס לחיילים (אולי כדי לבדוק אם ככה הם עושים תורנויות יותר טוב).
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.