חסרי אינטל-יגנציה

ערב טוב לכולם!


השבוע לא נתחיל עם שלום כוחותינו במטבח (והם היו שם), אלא דווקא בכוחות הטמטום השחור העולה מירושלים בכל הכוח. מדובר כמובן בחבורת הפרזיטים שמפגינים מול מפעל של אינטל שעומד שם כמה שנים ופועל בשבת גם כמה שנים. פתאום קמב”ץ העדה החרדית או כל חוכמולוג אחר גילה שלא היתה הפגנה בשבת כבר שבועיים, אז מצאו מטרה חדשה.


המפעל המסכן לא אשם בכלום, וגם לא בעלי המפעל שרוצים להרוויח למרות שהם צריכים לשלם כפול לעובדים בשבת. החרדים, שגילו שמישהו עושה כסף וזה לא הם, החליטו שהגיע הזמן לסגור את הבאסטה. חברת אינטל לא ממש מרוצה מהעניין, וכמוה צריכים להיות גם כל אזרחי המדינה שיש קצת שכל בראשם.


חברת אינטל כבר הודיעה שהיא תשקול את הישארותה בארץ (אין חוכמות אצל האמריקאים האלה). אני אומר – שיעזבו. אבל את כל הכסף שהמדינה לא תקבל ממיסים ושאר התשלומים שאינטל מעבירה לה מדי שנה יורידו מהתקציב של הפרזיטים האלה ולא יגעו באגורה בשום תקציב אחר. אז נראה אותם פורצים את דלתות המפעל ומייצרים שבבים גם ביום כיפור.


חובשי הכיפות הצבעוניות ייצרו כותרות משלהם השבוע. בניגוד לפרזיטים המפגינים נגד חילול שבת (שלא צריכים לשרת בצבא, רק זה חסר לנו), בחורינו הכתומים החליטו שהם רוצים לעשות מרד בצבא, ונראה מי יעצור אותם. אל תקשיבו לכל אלה שאומרים שהם רק טיפה בים ומנסים להביע את דעתם. עד כמה שהצבא פועל בצורה מטומטמת, הוא מתבסס על כך שבשעת הצורך כל חייל יעשה את תפקידו וימלא את כל הפקודות החוקיות שהוא מקבל, ויש הגדרה טובה מאוד מהי פקודה חוקית ומהי פקודה לא חוקית. ברגע שכל אחד יחליט מה הוא עושה ומאיזו פקודה הוא מתעלם, הדבר היחיד שנוכל לסמוך עליו הוא נתב”ג.


אבל עד שנתב”ג יהפוך לידע מועדף, יש לנו עוד כמה יעדים מועדפים. כמו המטבח, למשל. ביום שבת, אחרי שגיליתי שיש (שוב) מת לחיות 4 בשעה שמונה (לדעתי זו כבר הפעם השניה או השלישית שזה קורה לי בשבת בבסיס), התבשרתי שבשעה חמש וחצי עלי להתייצב במטבח ולנקות עם התורנים. למה? כי מבין האנשים שנשארו מהגף שלי, אני התגייסתי הכי מאוחר. התירוץ הזה לא התקבל על הדעת, מכיוון שגם הייתי היחיד. אבל לא היה מה לעשות, אז הלכתי לנקות. הפעם קיבלתי את הקונדיטוריה, המקום המושלם לאכול עוד כדורי שוקולד לאחר שאכלתי יותר מעשרה בצהריים (הם לא באמת היו עשויים משוקולד. פשוט לקחו עוגה, דחסו אותה ועשו כדורים). תוך שלוש שעות יצאתי משם, הלכתי להתרחץ ופספסתי חצי סרט. מעצבן.


השבוע הולך להיות מעניין (מדהים!) ונטול תורנויות מציקות (מדהים עוד יותר!). האם הגיעו ימות המשיח? אני בספק. הוא תקוע בפקק ליד אינטל.


ונסיים היום עם סרטון של יובל בינדר שלקח קטעים מסרטים של דיסני ודובב אותם מחדש. הסרטון מתעסק, איך לא, בתורנות האהובה מכולן: תורנות מטבח.

[youtube=http://www.youtube.com/v/M_fyy1_B_0I&hl=en_US&fs=1&]

נתראה שבוע הבא.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “חסרי אינטל-יגנציה”

  1. הרעיון שלך לגבי החרדים טוב אבל נאיבי. כשש"ס ויהדות התורה בממשלה, הסיכויים שזה יקרה קרובים מאוד לסיכויים של ג’ורג’ בוש האב לעשות קדנציה שנייה כנשיא: קיימים במובן הטכני של היכולת, אבל אין מה לצפות שזה יקרה.
    בעניין הכתומים: למרות שבאופן כללי אני מסכים איתך, אני לא חושב שמתפקידו של הצבא לפנות התנחלויות או לשמור על התנחלויות. זה מתפקידה של המשטרה, וככה, בגלל שמי שהולך להיות שוטר עושה זאת מרצונו החופשי, עושה מה שאומרים לו או שמעיפים אותו.
    וכעת שאלה אחרונה: מה בדיוק תפקידך בצה"ל?

    1. כמובן שהרעיון נאיבי. אבל תמיד מותר לחלום, לא?

      אני יודע שזה תפקיד המשטרה לפנות אנשים מבתיהם, אבל למשטרה יש בקושי כוח אדם כדי לתפוס פורץ שנתפס במצלמת אבטחה. החיילים הם תגבור והם צריכים לבצע את החלטות הממשלה. או שיקחו לשם נגדים, שנכנסו לקבע מרצונם החופשי.

      את תפקידי בצה"ל יודעים מספר מצומצם של אנשים, שכולם משרתים או שירתו בתפקיד שלי. אם תגיע לשם, תדע.

      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה