חידוש ספירת החודשים

ערב טוב לכולם!


רוב האנשים לא זוכרים מה הם עשו בדיוק לפני שנה. למען האמת, רובם לא זוכרים מה הם עשו אתמול. אבל אני ועוד כמה מאות אנשים זוכרים טוב מאוד מה עשינו בדיוק לפני שנה. חתמנו על ציוד בבקו”ם.


לא להאמין, אבל התגייסתי בדיוק לפני שנה. באופן מפתיע, היא דווקא עברה די מהר. למרות כל השטויות, הטרטורים, אינספור הנקיונות, השמירות, תורנויות המטבח ועבודות הרס”ר חסרות התועלת הזמן עבר, ומהר. הזמן רץ כשלא חושבים (כשמתחילים לחשוב, לשמור או לשמוע קולות מהבטן, הזמן מתחיל לזחול).


מלבד האירוע המרגש הזה, עברו על ארצנו עוד כמה אירועים, נעימים קצת פחות. הראשון והזכור מכולם השבוע הוא הפקקים האינסופיים שנוצרו אתמול בגלל חשד לחייל נעדר. באחת וחצי, קצת לפני שיצאנו אתמול הביתה, הודיעו לנו על חשד לחטיפת חייל ליד נתב”ג והפעילו את אחד הנהלים שמטרתם לוודא שכל אנשי הבסיס חיים ובריאים. בדרך חזרה הביתה הקשבתי לרדיו, ולהפתעתי לא נאמר שום דבר על חטיפה, אלא דיברו על “פעילות בטחונית”. הצנזורה עבדה (לא ברור למה) עד שמונה בערב ואז הותרו הפרטים לפרסום. לבסוף התברר שכל החיילים בסדר והחיילת כנראה לא ראתה טוב. העיקר שלא קרה כלום.


מלבד אירוע הכמעט חטיפה, צה”ל נאלץ להתמודד עם עוד פרשה מביכה של קצין בכיר, שוב בדרגת תת אלוף (יש משהו מיוחד בדרגה הזאת). הפעם הסתבר שאדון פארס נתן לאשתו לנהוג ברכב שהוא קיבל מהצבא ושיקר לגבי תאונה שהיא עשתה בו. זה לא צריך להפתיע אף אחד.


מהיום הראשון בצבא לומדים החיילים דבר אחד – אמינות היא ערך עליון, אבל רק אם נתפסת. אם לא, אתה מוזמן להמציא סיפורים להנאתך ולקוות שאף אחד לא יחפש את האמת. הדבר חמור יותר עם אנשי הקבע, כי הקריירה שלהם תלויה בזה (אצל חיילי החובה רק החופש תלוי בזה, והוא יגיע מתישהו עם או בלי לשקר). אצלם אמינות היא ערך עליון, אבל הקריירה והקידום הבא באים הרבה לפניה.


זהו זה לשבוע זה. בשבוע הבא אני יוצא לחופש יחסית ארוך ולאחריו ישר סוגר שבת בבסיס. אבל לא נורא, השבוע הקרוב הולך להיות מעניין. לפחות השנה השניה בצבא תיפתח כמו שצריך.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 5 לחידוש ספירת החודשים
  • The BIG little
    14/08/2009 ב22:35

    מה עם זה שגנב כסף ונשק לאישיות בכירה בצבא?

    אין מצב שבצבא עשו טעות ואולי עוד כמה ימים או שבועות יגלו שבאמת נחטף חייל? (אני שואלת, כי משום מה אני לא סומכת על האחריות וההתנהלות של הצבא)

    הגב
    • nadavs
      15/08/2009 ב0:25

      החייל הזה אידיוט. גניבה של כרטיס אשראי היא משהו שאפשר לעלות עליו בקלות. מי שאידיוט משלם את המחיר.

      בקשר לחטיפה אני כן מאמין לצבא. ההתנהלות במקרים כאלה מספיק טובה כדי למנוע פדיחות.
      nadavs

      הגב
  • מנוף עריצות
    18/08/2009 ב20:21

    אני חושבת שהפעם האחרונה שבקרתי כאן הייתה בשלהי כיתה יא’. עבר ים זמן מאז. המקום נראה כמעט אותו דבר ובאווירה נוסטלגית זו, עולים כל מיני זכרונות.

    מאז שיש לי מסנג’ר, חיינו השתנו, מה?

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.