18

לילה נהדר לכולם!


היום בשעה שתיים עשרה בלילה פתאום נוספו לי יכולות חדשות. היכולת לבחור בבחירות (את מי?), היכולת לרשום תאריך לידה בלי לחשוש מדחיה על רקע של גיל וכמובן היכולת הטובה מכולן: לשלם מיסים ולממן התנחלויות. לא תאמינו כמה זמן אני מחכה לזה כבר. אבל כמו שאמר דוד של ספיידרמן, עם כוח גדול באה אחריות גדולה. האחריות לכך שש”ס לא תעלה לשלטון.


סבב המזל טוב התחיל כבר בשבע ועשרים בבוקר (הרשויות עדיין חוקרות), כשאני עוד עם עיניים סגורות. לאחר מכן הגיע תור החברים בבית הספר (תור שנגמר מהר מאוד, חזרתי הביתה בעשר היום). לאחר מכן, מכיוון שיש חוק המונע ממני לשבת יותר מחמש דקות ברצף (ונאכף באדיקות ע”י הטלפון), התחיל הטלפון לצלצל ושברתי שיא בשיחות קצרות (סעיף ימי הולדת).


מתנות יש, אבל העיקר יגיע ביום שבת (מה שמציל אותי מלעבוד עם כובע מטופש על הראש). ותאמינו לי, לא היה קל השנה לקנות מתנות. משגעים אותי כבר חודשיים לגבי זה.


היום הוא גם יום של אירוע היסטורי: אנגלה מרקל נאמה בכנסת. הנאום נשמע בערך ככה (לאחר התרגום): “בלה בלה בלה ישראל, בלה בלה בלה גרמניה, בלה בלה בלה קסאם, בלה בלה בלה טרור, בלה בלה בלה אירופה” (הבנתם את הרעיון). אולי זה לא נתן הרבה, אבל זה העביר את הזמן יופי.


זהו זה להיום. פוסט מאוד קצר, אבל אין מה לכתוב (ולכל מי שקורא כאן ושואל מה באמת רציתי ליום ההולדת: אין לי מושג).


יום טוב.


שלכם, בן 18,


nadavs

3 מחשבות על “18”

  1. מזל טוב!
     
    אולי סוף סוף, עכשיו שאתה בוגר, תחזור לפתור את החידות שלי…
     
    ואגב – עוד משהו: מעתה, אם יעצרו אותך על עבירה פלילית – השם שלך יופיע בעיתונים!

    1. באמת הגיע הזמן שאני אחזור לפתור את החידות, אלא אם הן עוסקות בחוק הצנזורה ואז אני עלול להסתבך בעבירה פלילית ולראות את השם שלי בעיתון. ;-)nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה